ZO maar is een gigantische Kick geven aan dit topic.
SInds de laatste posting al 150.000 km (Geen typefout) bijgeschreven op dit monster. Ergens in mei 2009 ging de versnellingsbak aan diggelen. Ik kon zonder demontagewerk de tandwielen zien draaien. TOen gelijk een LSD erin laten zetten. In Maart jongstleden knapte er een circlip die het tandwiel van de 4e versnelling op zijn plek moest houden. Wederom een bakrevisie dus. Maargoed. dat kost dusdanig weinig als je in de gelukkige positie bent dat je al het mechanische werk zelf kan.
Verder is er een origineel Saab spoilerpakket gemonteerd. Een compleet houtpakket in het interieur.
De H&R verlaginsveren hebben plaats gemaakt voor gele koni's aan de voorzijde met originele Aero veren. Achter zijn zelfnivellerende schokbrekers gekomen met heavy duty veren. Verder zijn er de nodige powerflex bussen in de ophanging gekomen. IS er weer een veerpootbrug gemonteerd en een extra achterstabi. DUs de wegligging is wel ok nu.
Op motorisch gebied is er vrij weinig veranderd. Behalve na een jaar nog een keer fintunen van de LPG software. icm met 550 cc bosch benzine injectoren was dit nodig. Omdat LPG als piggyback systeem de benzine inspuiting volgt. en de Mapsensor is vervangen door een 3 bar exemplaar. waardoor nu 1,65 bar turbodruk wordt gedraait op benzine. Op LPG is die softwarematig begrenst op 1,3 Bar.
En de 3"uitlaat van de firma JT is vervangen door een RVS exemplaar van de engelse firma Abbott. met een custom eindstuk van EPS in Hoogezand
