LED lampen in de koplampbehuizing, LED lampen onder de bumper, in de bumper. Of net onder de koplampbehuizing. En als er geen LED lampen aanwezig zijn, dan branden er weer dagrij lampen in de bumper. Die weer nauwlijks te onderscheiden zijn van mistlampen. LED lampen zijn er in de meest vreemde vormen, van rondjes tot driehoeken, schuine strepen of LED lampen die haaks op de bumper lijken te staan.
Het is ondertussen 1 grote kermisverlichting geworden bij het tegemoet komend verkeer. Waar voorheen gewoon duidelijk de dimlichten branden is het nu een onoverzichtelijke bende.
Sommige LED verlichting is ogenschijnlijk veel feller dan Xenon verlichting. Vooral bij Audi vind ik het gewoon verblindend overkomen. Laat ik het zo zeggen als de LED verlichting qua felheid Xenon overstijgt lijkt me ergens iets niet kloppen.
Overigens lijkt het me voor de politie ineens een onmogelijke opgave om automobilisten te bekeuren op het laten branden van mistlampen, want je ziet gewoon geen verschil tussen dagrij verlichting in de bumper en een mistlamp.
Kortom het is een