Net even naar Haarlem geweest. Binnendoor op 'toermode'. Kortom gewoon rustig, ben niet boven 4k rpm geweest. Op terugweg via rondweg Hoofddorp gereden. Ik rij daar circa 100, wat al 20 km/u te hard is, komt er een motorfiets inhalen, net voor een lichte bocht naar rechts.
Prima natuurlijk maar motorrijden kon ie niet, want haalt me in met circa 120 ofzo en durft vervolgens niet hard de bocht door te knallen en gaat nog voor me rijden ook (buitenbaan -> binnenbaan) met max. 90 ofzo. Na de bocht geeft ie weer vrij veel gas.
Bij verkeerslicht staan we naast elkaar en aan z'n hele houding zag je dat die vol weg zou trekken. Hij hing al veel teveel op z'n stuur en was veel te veel gefocussed op het licht.
Ik denk: 'hmmm Suzuki srad 750, als ie kan rijden dan verlies ik dat natuurlijk maar de bocht ervoor had hij al laten zien dat ie dat nog niet echt kon, hmmm'
Verkeerslicht op groen, 4 lege banen voor ons ik ben vol weg. En mn inschatting was juist, het scheelde niet veel maar ik liet 'em dus gewoon achter me

Sportief was ie wel met zn duimpje toen ik het genoeg vond qua snelheid en hij me later weer inhaalde.
Noem het kinderachtig of onvolwassen. Prima, misschien heb je dan ook wel gelijk maar ik vind het echt 'priceless' zoiets, met name met motorrijders die dat niet verwachten.
Mark
(Uiteraard bleek thuis gekomen dat toch dat overal een prijskaartje aanhangt want er kon weer 80 euro ultimate 97 in. Wetende dat ie dat na zo'n 300km ook weer heeft weggeslokt. Maar goed, als je toch veel benzine aan het verstoken bent is dit toch wel een hele leuke manier