Neem ik ook vaak als ik met de Duc naar kantoor ga. Alternatief is via Doorwerth.Xave30 schreef:Leuk Joop. Over de Drielse Rijndijk EN door Posbank.

Neem ik ook vaak als ik met de Duc naar kantoor ga. Alternatief is via Doorwerth.Xave30 schreef:Leuk Joop. Over de Drielse Rijndijk EN door Posbank.
+1Riceaux schreef:Een groot deel van die route ken ik wel ja. Erg leuke weggetjes! Maar er zijn nog veel meer leuke weggetjes in de provincie hoor Martijn!
Die ga ik binnenkort ook maar eens verkennen. Top!MartijnGizmo schreef:Ik mopper er nogal eens dat er hier in het Noorden weinig leuke wegen zijn, maar gisteren werd me toch het tegendeel bewezen. De iPhone-app van TomTom heeft sinds kort ook de "Winding Roads" functie, die voorheen alleen in de motorfiets-varianten te vinden was. Het werkt ietwat omslachtig, en om de een of andere reden kun je de optie alleen kiezen als je een route in de toekomst plant.
Gisteren van Kuil Banden naar de Eemshaven gereden met "Winding Roads" in TomTom op maximaal, en ik was serieus verbaasd over de leuke weggetjes die daar uit kwamen!![]()
Ff kijken of ik het kan repliceren in Google Maps:
http://g.co/maps/p2pk4
Merendeel van de weggetjes is zeer rustig, geen drempels, en gewoon 80 km/h, wat her en der lastig aan te houden was!
Grappig bij mij in de "achtertuin" inderdaad een leuke route die ik ook met enige regelmaat rijThomasss schreef:Deze doet het bij mij goed. Kies alleen je tijden goed uit ivm wandelaars / fietsers / kerkgangers / landbouwverkeer / overige recreanten. Het is alleen een dijkweg waar nog wel wat boerderijen langs staan dus je kunt het niet te bont maken. Tenzij je je daar geen zak van aantrekt natuurlijk.
Als je op 2:37 rechts gaat en dan de 2e weg links ben je zo goed als bij mijn huis. Leuk stukje dijk inderdaad! Ze zouden alleen wat minder drempels mogen neergooien, daar hou ik niet zo van in me westfield.ErikMartijn schreef:Het begon hier gisteren met rotweer, het kwam met bakken uit de lucht vallen... 's middags veranderde dat in heerlijk zonnig weer dus besloot ik maar een stukje te gaan rijden in mijn oude Peugeotje.
Mooi dijkje gepakt:![]()
Ik heb toch nog best veel lol van het oude rammelbakje.
Drielsedijk FTW! Drempels daar zijn ook niet leuk in de 5er.Linc (Bas) schreef:Leuk stukje dijk inderdaad! Ze zouden alleen wat minder drempels mogen neergooien, daar hou ik niet zo van in me westfield.ErikMartijn schreef: http://www.youtube.com/watch?v=jihCa0vyPFQ
Yes, dat is ook mijn lokale favoriet!voetbalboer87 schreef:Voor de noordelingen of verdwaalde rijders
Op deze route mag ik heel graag rijden. Zeker van A naar B zijn de bochten erg leuk
Gebruikers op dit forum: SlowCo en 9 gasten