Grijs kenteken
- Sjoerd
Grijs kenteken
Zijn er websites waar je goed kan zoeken op tweedehands auto's met grijs kenteken?
- 2000USA
Re: Grijs kenteken
Enige die ik ken is http://www.bedrijfswagen.nl
- Oof
- Auto: Caddy 1.6 TDI
En uiteraard marktplaats.
Wat zoek je Sjoerd?
Wat zoek je Sjoerd?
-
Ik heb straks nog wel een mooi Transporter busje voor je.
- Bart //M
Autotrack.nl werkt ook goed. Klikken op 'uitgebreid zoeken' en dan bij voertuigcategorie kiezen voor 'bedrijfswagen'.
- Ahmed
- Sjoerd
Bedankt voorzover!
Ik heb nu tijdelijk een Astra Van bij huis staan maar kom er toch wel achter dat zo'n auto verdomd handig is. Ik gebruik hem best veel in het weekend (honden, stort, aanhangwagentje etc). Ik zat eens rond te kijken wat die auto's kosten maar kon er niet veel vinden. Heb met name gekeken bij gaspedaal en autoscout.
Ik heb nu tijdelijk een Astra Van bij huis staan maar kom er toch wel achter dat zo'n auto verdomd handig is. Ik gebruik hem best veel in het weekend (honden, stort, aanhangwagentje etc). Ik zat eens rond te kijken wat die auto's kosten maar kon er niet veel vinden. Heb met name gekeken bij gaspedaal en autoscout.
- Mathieu
Sjoerd, even Fabian een pb'tje sturen.
- Oof
- Auto: Caddy 1.6 TDI
Wat zoek je precies Sjoerd? Als het alleen voor honden, afval en een eventueel karretje is.
Heb vorig jaar voor mijn Pa een Fiat Fiorino besteld. Voor zijn gebruik helemaal super en erg goedkoop in onderhoud gebleken.
Zit wel een leuk motorblokje in. Beetje turbolag maar daarna vrij pittig. (GF heeft nu een 500 diesel volgens mij hetzelfde blokje)
Rijdt wel een stuk beter met wat gewicht achterin.
Voorbeeld van Marktplaats.
Vind je het niet erg om wat ouders te rijden of wat meer centen uit te geven. Kan je ook kijken naar wat groters wat een kar met Porker kan trekken. Daar is laatst een draadje over geweest waar Steve aardig wat nuttige info in heeft gegeven.
Heb vorig jaar voor mijn Pa een Fiat Fiorino besteld. Voor zijn gebruik helemaal super en erg goedkoop in onderhoud gebleken.
Zit wel een leuk motorblokje in. Beetje turbolag maar daarna vrij pittig. (GF heeft nu een 500 diesel volgens mij hetzelfde blokje)
Rijdt wel een stuk beter met wat gewicht achterin.
Voorbeeld van Marktplaats.
Vind je het niet erg om wat ouders te rijden of wat meer centen uit te geven. Kan je ook kijken naar wat groters wat een kar met Porker kan trekken. Daar is laatst een draadje over geweest waar Steve aardig wat nuttige info in heeft gegeven.