Ik kom hier al een hele tijd heel regelmatig om jullie fraaie auto’s te bekijken en mee te lezen met alle discussies en volgens mij is het hoog tijd dat ik me hier ook maar eens voorstel.
Ik ben Bart Janssen, uit het zuiden van het land (je weet wel, waar de boeren wonen), en heb op dit moment twee bolides in bezit:
Een Toyota Auris Full Hybrid waar ik zakelijk mee rijd (een top auto, want loopt maar 1 op 18 gemiddeld):
En een BMW M3 Cabrio (E93), Rubinschwarz met Rostbraun interieur waar ik in mijn vrije tijd mee rijd “als de zon schijnt”:
Deze BMW is mijn zevende BMW na een E30 316i, een E34 525i Automaat, een E36 328i Coupe, een E46 330Ci (Coupe), een E46 M3 Coupe SMGII en een E93 335i. Ben echt een BMW liefhebber, maar gezien de "running costs" heb ik terwijl ik de 335i in bezit had besloten om de Auris erbij aan te schaffen (zakelijk). Dit maakte ook de aanschaf van de M3 mogelijk, want ik vind het zonde om dagelijks met zo'n ding te rijden (aangezien ik ongeveer 30.000 km per jaar rij). Daarnaast loopt de M3 ook gemiddeld 1 op 6 en dat is ook wel erg heftig voor elke dag. Verder ben ik op dit moment ook aan het rondkijken voor een Z3 2.8i Roadster om aan te sleutelen, te modden en mee te kunnen rijden waarbij het "niet zo erg is" om eens een stoeprandje te raken als ik probeer te leren "rijden".
Ik heb pas geleden ook een gave roadtrip gemaakt samen met m’n broer naar Stuttgart, Munchen, Stelviopass, Davos en dan via Liechtenstein weer naar huis, maar ik zal nog even kijken waar ik dat het beste kan posten.
Groeten,
Bart