Kluivert ree iemand morsdood, en kreeg destijds 3 weken geranium's schoffelen.
Wereldwijde crisis + halfslachtige aanpak NL/Europa
-
Rebel
Re: Wereldwijde recessie + bestuurscrisis NL/EU vanaf pagina
Robin, geen pardon voor deze zware crimineel. Bikkelhard straffen....dat mag ik wel
- dvh
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Beatrix.... verschrikkelijk mens. Verder maak ik aan die heks geen woorden vuil. Voor je het weet wordt ik nog van m'n bed gelicht.
- PD power
Oh je kent haar goed....?Wouter81 schreef:Beatrix.... verschrikkelijk mens. Verder maak ik aan die heks geen woorden vuil. Voor je het weet wordt ik nog van m'n bed gelicht.
Kijk je kunt een mening hebben over het koningshuis en of het bestaansrecht heeft, zolang de meerderheid dit wil, zul je ook de randvoorwaarden ook moeten accepteren, en daarbij hoort wat extra bescherming, met name omdat ze zichzelf niet mogen verdedigen.
Dus heb er geen moeite mee, dat mensen die de koningin bewust beledigen, hiervoor ook de zwaardere consuquenties moeten dragen.
Vergelijk het met het slaan van iemand die zich niet kan verweren, zoals kleine baby's en hulpbehoevende ouderen.
Iemand beledigen die je helemaal niet "kent" vind ik zowiezo "tokkiegedrag".
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
PD wat maakt Trix dat iemand die haar beledigt 3 maanden krijgt en als ik jou verrot scheld er niks gebeurt.
Hetzelfde als dat iemand onder 'n valse naam smaad en laster via 't net tentoonspreidt over iemand, 3 maanden is dan wel erg veel.
Ik weet dat er hierachie en orde in 'n staat moet zijn.
Ik weet dat dit 'n vorm van 'n voorbeeldfunctie is(deze straf), maar je weet waarschijnlijk wel hoe men hier tijdens en ná WWII over Wilhelmina dacht in 't algemeen, Bernard met z'n nepgedoe, buitenechtelijke kinderen(waar prins Hendrik, man van Wilhelmina ook niet vies van was) daarna Juliana met d'r Margreet Hofman idioterie, daarna de trouwerij van Trix en Claus en de chaos daarbij, toen Bernard weer met z'n Lockheed affaire en 3(?) jaar geleden die zwarte Swift actie in Apeldoorn.
Ik zeg niet dat ik 't met die volksacties eens ben. Vere van.
Maar 't koningshuis heeft er wel eens positiever voor gestaan.
Waarom is Trix de chosen one? Inderdaad, bij geboorte..... erfopvolging. Dat maakt haar nog geen Godheid die boven alles staat vind ik. Iedereen moet water bij de wijn doen anno 2012 en WimLex en Maxima lieten dat zien door die toko in Argentinie niet te kopen(of Afrika whatever) en dus kozen voor 'n toko in Griekenland????
Zij moeten 't goede voorbeeld geven en dat schort er heel erg vaak aan.
We zeuren de laatste jaren maar wat graag over wat 'n topman verdient, vooral(semi) overheid. Daar schreeuwen we moord en brand over. Misschien wel terecht. Zekers...
En de koningin 'aanpakken' in dit geniveleerde geemancipeerde land waar iedereen 'gelijk' is en je krijgt 3 maanden cel. Dit in tegenstelling tot de rechtspraak van sommige echte delicten/criminele handelingen.
Ik kan er toch geen zak aan doen en slaap er niet minder om, maar netjes vind ik 't niet echt.
Hetzelfde als dat iemand onder 'n valse naam smaad en laster via 't net tentoonspreidt over iemand, 3 maanden is dan wel erg veel.
Ik weet dat er hierachie en orde in 'n staat moet zijn.
Ik weet dat dit 'n vorm van 'n voorbeeldfunctie is(deze straf), maar je weet waarschijnlijk wel hoe men hier tijdens en ná WWII over Wilhelmina dacht in 't algemeen, Bernard met z'n nepgedoe, buitenechtelijke kinderen(waar prins Hendrik, man van Wilhelmina ook niet vies van was) daarna Juliana met d'r Margreet Hofman idioterie, daarna de trouwerij van Trix en Claus en de chaos daarbij, toen Bernard weer met z'n Lockheed affaire en 3(?) jaar geleden die zwarte Swift actie in Apeldoorn.
Ik zeg niet dat ik 't met die volksacties eens ben. Vere van.
Maar 't koningshuis heeft er wel eens positiever voor gestaan.
Waarom is Trix de chosen one? Inderdaad, bij geboorte..... erfopvolging. Dat maakt haar nog geen Godheid die boven alles staat vind ik. Iedereen moet water bij de wijn doen anno 2012 en WimLex en Maxima lieten dat zien door die toko in Argentinie niet te kopen(of Afrika whatever) en dus kozen voor 'n toko in Griekenland????
Zij moeten 't goede voorbeeld geven en dat schort er heel erg vaak aan.
We zeuren de laatste jaren maar wat graag over wat 'n topman verdient, vooral(semi) overheid. Daar schreeuwen we moord en brand over. Misschien wel terecht. Zekers...
En de koningin 'aanpakken' in dit geniveleerde geemancipeerde land waar iedereen 'gelijk' is en je krijgt 3 maanden cel. Dit in tegenstelling tot de rechtspraak van sommige echte delicten/criminele handelingen.
Ik kan er toch geen zak aan doen en slaap er niet minder om, maar netjes vind ik 't niet echt.
Laatst gewijzigd door Robin op 19 jul 2012, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- dvh
+1Iemand beledigen die je helemaal niet "kent" vind ik zowiezo "tokkiegedrag".
-
Wouter81
Kijk, het anachronisme wat koningshuis heet is er nu eenmaal. Ik ben er geen voorstander van, dat de plek waar iemands wieg staat bepalend is of je een overbetaalde steuntrekker met blauw bloed wordt. Maar zolang 'wij' als land en bevolking er verder geen last van hebben, dan kan ik er nog mee leven. Anders wordt het wanneer zij een duidelijke politieke functie heeft in plaats van een puur ceremoniële wat het zou moeten zijn. Onlangs negeerde ze weer de wens van de 2e kamer (en dus van de gehele democratie) door de benoeming van ministers openbaar te maken. Bizar dat zij besluiten van de 2e kamer blijkbaar zomaar kan overrrulen.
En dan de tijdsgeest negeren door een salarisverlaging te weigeren, dat getuigt niet van realiteitszin in een tijd waar iedereen moet inleveren en publieke bestuurders her en der worden gedwongen de balkenende-norm te accepteren. Gelijke monniken, gelijke kappen dan.
Wat zei zijne koninklijke hoogheid in de troonrede ook alweer? "De bezuinigingsoperatie van 18 miljard euro gaat aan niemand ongemerkt voorbij".
Aan niemand? De uitzondering, zichzelf, daargelaten natuurlijk.....
En dan ook nog regelmatig naar klassenjustitie-neigende nare trekjes als het haarzelf betreft....
Nee, enthousiast wordt ik niet van deze mevrouw. De houdbaarheidsdatum is reeds ver gepasseerd, van het koningshuis in de huidige functie en van Beatrix in het bijzonder.
Verder eens met Robin hierboven.
En dan de tijdsgeest negeren door een salarisverlaging te weigeren, dat getuigt niet van realiteitszin in een tijd waar iedereen moet inleveren en publieke bestuurders her en der worden gedwongen de balkenende-norm te accepteren. Gelijke monniken, gelijke kappen dan.
Wat zei zijne koninklijke hoogheid in de troonrede ook alweer? "De bezuinigingsoperatie van 18 miljard euro gaat aan niemand ongemerkt voorbij".
Aan niemand? De uitzondering, zichzelf, daargelaten natuurlijk.....
En dan ook nog regelmatig naar klassenjustitie-neigende nare trekjes als het haarzelf betreft....
Nee, enthousiast wordt ik niet van deze mevrouw. De houdbaarheidsdatum is reeds ver gepasseerd, van het koningshuis in de huidige functie en van Beatrix in het bijzonder.
Verder eens met Robin hierboven.
-
Robin
En ik ben 't met Wouter eens.
Dan kun je de naam INTERNET beter veranderen in TOKKIENET.
dvh schreef:+1Iemand beledigen die je helemaal niet "kent" vind ik zowiezo "tokkiegedrag".
Dan kun je de naam INTERNET beter veranderen in TOKKIENET.
-
Wouter81
Great minds think alike.Robin schreef:En ik ben 't met Wouter eens.![]()
-
Shakes
Lol Bea die zich niet kan verdedigen.
Je durft nauwelijks meer iets te zeggen over die graaier omdat de politie binnen vijf minuten voor de deur staat.
Denk dat wij ons eerder moeten verdedigen tegen die criminele maffiabende.
Je durft nauwelijks meer iets te zeggen over die graaier omdat de politie binnen vijf minuten voor de deur staat.
Denk dat wij ons eerder moeten verdedigen tegen die criminele maffiabende.
- PD power
@Robin en @Wouter, lees alleen maar dat jullie per ongeluk tegen het koningshuis zijn, dit staat los van de gebeurtenis.
Maar kijk eens om je heen, meeste republieken zijn jaloers op ons koningshuis.
Juist een koningshuis is modern
President is voor hippies
Maar kijk eens om je heen, meeste republieken zijn jaloers op ons koningshuis.
Juist een koningshuis is modern
President is voor hippies
-
Robin
's werelds sterkste mogendheden zijn republieken PD.
Op alles valt wat aan te merken, maar die erfopvolging en die graaierij van Trix cs zoals Nandor 't noemt waar 'we'niks over mogen zeggen of we belanden in 't cachot(mooi woord) terwijl we wel lekker doorzaniken over die topinkomens van (semi) overheids en andere bobo's . En die bedragen staan in geen verhouding tot wat 't koningshuis per jaar als begroting heeft en neen er is geen bewijs dat we door Trix cs goede zaken doen in 't buitenland. Dat doen we omdat 'we' 'n handelsland zijn, niet omdat we 'n koningshuis hebben. Dan had de VS een koning moeten hebben en bijv Duitsland nog Kaiser Punthelm. Is gewoon 'n intstituut wat z'n langste tijd heeft gehad ben ik bang.
Nogmaals ik slaap er niet minder om, maar de trainer wordt ook ontslslagen als 'n team niet goed presteert. Dan moet Rutte in dit geval voor Trix de vliegen afvangen.
Op alles valt wat aan te merken, maar die erfopvolging en die graaierij van Trix cs zoals Nandor 't noemt waar 'we'niks over mogen zeggen of we belanden in 't cachot(mooi woord) terwijl we wel lekker doorzaniken over die topinkomens van (semi) overheids en andere bobo's . En die bedragen staan in geen verhouding tot wat 't koningshuis per jaar als begroting heeft en neen er is geen bewijs dat we door Trix cs goede zaken doen in 't buitenland. Dat doen we omdat 'we' 'n handelsland zijn, niet omdat we 'n koningshuis hebben. Dan had de VS een koning moeten hebben en bijv Duitsland nog Kaiser Punthelm. Is gewoon 'n intstituut wat z'n langste tijd heeft gehad ben ik bang.
Nogmaals ik slaap er niet minder om, maar de trainer wordt ook ontslslagen als 'n team niet goed presteert. Dan moet Rutte in dit geval voor Trix de vliegen afvangen.
-
Shakes
Ja en een democratie met Bea kun je ook vergeten. Dan maar een hippie
-
Tom
Dagelijks worden politici hier afgezeken maar ondertussen wil een groot deel wel een republiek. Wat denk je dat daar terecht komt als je ziet wat voor politici er rondlopen en heel tokkie-Nederland mag stemmen? Dan krijg je zo'n flapdrol als Bush of een Wilders ofzo.
- beatrix
Ik wilde even wat weerwoord geven betreft deze vreemde situatie.
Paleis Huis ten Bosch heeft een schilderbeurt nodig, en ik ook ( - schilder ).
Neem aan dat mijn nederig volk wel begrijpt dat mijn huis gewoon moet blinken in de zomer ?
Paleis Huis ten Bosch heeft een schilderbeurt nodig, en ik ook ( - schilder ).
Neem aan dat mijn nederig volk wel begrijpt dat mijn huis gewoon moet blinken in de zomer ?
- André van der Toorn
Hare Majesteit ik ben nog steeds fan van u.
- WJ
-
Robin
Of Rutte...Tom schreef:Dagelijks worden politici hier afgezeken maar ondertussen wil een groot deel wel een republiek. Wat denk je dat daar terecht komt als je ziet wat voor politici er rondlopen en heel tokkie-Nederland mag stemmen? Dan krijg je zo'n flapdrol als Bush of een Wilders ofzo.
Punt is dat de poppenkast van Trix cs in zoverre bijdraagt als traditie. Die een vermogen kost. Ik vind dat Trix van al d'r zeggenschappen etc ontheven moet worden. Zij mag niet bepalen , at the end of the day , wat er in 'n democratie(...) door de regering wordt beklonken. Nu zullen velen zeggen: die misbruik(..) maakt ze 'dr ook niet van, maar ik weet wel beter.
Ze knielen (Rutte cs) voor die ouwe dame.
2012 kan dat echt niet meer vind ik.
-
Shakes
Exact
Bea zorgt er wel voor dat ze een ja knikker heeft zitten. Balkenende anyone?
Geef haar een ceremoniele functie en beperk haar invloed zo veel mogelijk. Het is eenvoudigweg niet van deze tijd. Met zo'n functie kan ze nog steeds geld binnenharken voor het land en naar het volk wuiven vanuit de gouden koets.
Bea zorgt er wel voor dat ze een ja knikker heeft zitten. Balkenende anyone?
Geef haar een ceremoniele functie en beperk haar invloed zo veel mogelijk. Het is eenvoudigweg niet van deze tijd. Met zo'n functie kan ze nog steeds geld binnenharken voor het land en naar het volk wuiven vanuit de gouden koets.
-
Rebel
LOL ! Daar zou ik geen geld op inzetten!Robin schreef:PD wat maakt Trix dat iemand die haar beledigt 3 maanden krijgt en als ik jou verrot scheld er niks gebeurt.
Robin, qua kosten hoeven we het niet af te schaffen, wat mij betreft. En de macht van De Koningin valt in de praktijk ook best mee. Betreffende straf voor die idioot vind ik ook te hoog, maar na Appeldoorn kan ik dit wel begrijpen.
De kosten die direct te koppelen waren aan het functioneren van onze Koningin waren €39 miljoen. Daarnaast waren er bijvoorbeeld ook nog kosten die bijvoorbeeld uitgegeven werden aan beveiliging, onderhoud aan de paleizen en natuurlijk de staatsbezoeken. Deze kosten zijn in totaal in te schatten op een bedrag van €71 miljoen. Opgeteld komen de totale kosten dus op €110 miljoen euro.
Uitgaande van zestien miljoen Nederlanders, kost het Koningshuis ons jaarlijkse per inwoner: €6,88
-
Shakes
De macht van Bea valt niet meer. Aan het eind van de dag is zij de leider van dit land.
-
OnlineLuco
Eerst zeiken dat we ons land en tradities verkwanselen, vervolgens weer zeiken over het koningshuis.
Het is of het een, of het ander.
Overigens blijft Beatrix net als alle ambtenaren op de nullijn.
Dat zogenaamde inleveren van overige europese staatshoofden/koningshuizen is ook een lachertje
Spaanse koningshuis levert als complete familie zon 100.000 euro aan inkomen in, nounou, wat zullen ze dat merken zeg, de spaanse banken schoten na dit nieuws ook weer gelijk als een raket omhoog, de crisis daar is voorbij, want het koningshuis bezuinigd mee.
Het is of het een, of het ander.
Overigens blijft Beatrix net als alle ambtenaren op de nullijn.
Dat zogenaamde inleveren van overige europese staatshoofden/koningshuizen is ook een lachertje
Spaanse koningshuis levert als complete familie zon 100.000 euro aan inkomen in, nounou, wat zullen ze dat merken zeg, de spaanse banken schoten na dit nieuws ook weer gelijk als een raket omhoog, de crisis daar is voorbij, want het koningshuis bezuinigd mee.
-
Tom
Wouter hoe leg jij uit dat je voorstander bent van Dubai en hier fel tegen Beatrix bent? Natuurlijk is er een andere vorm van politiek/visie (Dubai is rechts; eigen broek ophouden etc.) maar daar ga je even hard de cel in als je iets zegt wat ze niet bevalt. Zelfs internet is gecensureerd. Dat is way erger dan hier. Leden van die familie zijn ook verheven boven elke wet.
Er is altijd iemand aan de macht, deal with it. Of iemand van het koningshuis of een president. De kans dat er een president die je totaal niet bevalt op die plek komt lijken veel tegenstanders van het koningshuis te vergeten. Zie een Bush die een paar jaar alles voor het zeggen had in een grootmacht als de VS.
Er is altijd iemand aan de macht, deal with it. Of iemand van het koningshuis of een president. De kans dat er een president die je totaal niet bevalt op die plek komt lijken veel tegenstanders van het koningshuis te vergeten. Zie een Bush die een paar jaar alles voor het zeggen had in een grootmacht als de VS.
-
OnlineLuco
Of reagan, een derderangs acteur
of i'll be back als gouverneur

of i'll be back als gouverneur
-
Wouter81
Niks mis mee. Aan politici heb je per definitie niks, dus dan ook maar wat komieken of acteurs. Heb je tenminste nog wat om te lachen.