ok, zo pruim ik 'm wel ...Robin schreef:

ok, zo pruim ik 'm wel ...Robin schreef:
Verdorie, ja zeg. Een regelrechte pik van de Porsche Boxster Spyder !JP schreef:Het lijkt zo wel een open versie met stofdakje.....
Gewoon wisselen met een paar witte van een Fiat Punto...Stefan van Elst schreef:Jammer dat de knipperlichtjes aan de zijkant oranje zijn
Jezus wat een geweld!
Bron; Autoweek.nlVanaf 369.589 euro ben je de eigenaar van een F12 Berlinetta, de opvolger van de 599 GTB, die overigens 404.704 euro kostte. Dan gaat het wel om de F12 Berlinetta met het HELE-pakket (goed voor onder andere een start-stopsysteem), waardoor de CO2-uitstoot per kilometer ‘slechts’ 350 gram bedraagt. Wil je wat minder milieuvriendelijk te werk gaan door dit pakket niet te bestellen, dan kost de auto je minimaal 386.359 euro door de hogere uitstoot.
Robin schreef:Voor 350k heb je 'n F40.![]()
Beide skitterend natuurlijk.
Een huis en deze wel ja. De F12 is natuurlijk de ÜBERDAILY (sort of) en 'n F40 niet.ErikS schreef:Robin schreef:Voor 350k heb je 'n F40.![]()
Beide skitterend natuurlijk.
Een F40 schrijft niet af. Easy choise!
Nou dan weet ik 't goed gemaakt. Weg met die Aventador, F12 als daily en 458(Stradale ofzo als ie straks komt) als funcar.Mathieu schreef:Robin,
Ik heb afgelopen zaterdag de Avantador in actie gezien en ook een model van dichtbij mogen bekijken maar eerlijk gezegd heb ik er niet het 'hebbehebbehebbe' gevoel bij gekregen wat ik bij de foto's en filmpjes wel had op het eerste moment
Hij is groot en lang![]()
Daarnaast stonden enkele Gallardo's, van coupé, Spyder, Superlegerra en daar word ik dan wel weer hebberig van.
Ok, dus we zijn al met z'n drieën voor de groupbuy?Robin schreef:Nou dan weet ik 't goed gemaakt. Weg met die Aventador, F12 als daily en 458(Stradale ofzo als ie straks komt) als funcar.Mathieu schreef:Robin,
Ik heb afgelopen zaterdag de Avantador in actie gezien en ook een model van dichtbij mogen bekijken maar eerlijk gezegd heb ik er niet het 'hebbehebbehebbe' gevoel bij gekregen wat ik bij de foto's en filmpjes wel had op het eerste moment
Hij is groot en lang![]()
Daarnaast stonden enkele Gallardo's, van coupé, Spyder, Superlegerra en daar word ik dan wel weer hebberig van.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten