iPod op de BMW: Alpine KCA-420i + Intravee II met wake-up

Velgen, luchtfilters, rolkooien en andere onderdelen aanbieden? Hier kun je al je autogerelateerde spulletjes kwijt.
Gesloten
Walter

iPod op de BMW: Alpine KCA-420i + Intravee II met wake-up

Bericht door Walter » 23 jun 2012, 10:58

Ik kwam nog wat onderdelen uit mijn E46 tegen: een Alpine KCA-420i en Intravee II met kabels. De iPod hang je aan je KCA-420i, die plug je aan de Intravee, en die plug je aan de BMW bus met het kabeltje in je kofferbak dat ofwel niet in gebruik is of aan de CD-wisselaar hangt.

Resultaat: iPod luisteren op je BMW, inclusief weergave van titel/artiest en bediening van je iPod via de normale bediening.

Geschikt voor aansluiting op de BMW's:
- 3 serie E46
- 5 serie E39
- 7 serie E38
- X5 E53
- X3 E83
- Z4
- Z8
- Mini R50, R52 & R53
- Range Rover Mk III (2002-2004 - NIET Touch Screen Nav)

Ik heb de KCA-420i gemodificeerd volgens een beschrijving op het internet waardoor deze de iPod uit "deep sleep" kan halen. Normaal is het zo dat de iPod na lange tijd in deep sleep gaat. Als je hem dan aan wilt zetten, moet je dat met de hand doen (lastig als 'ie altijd in de kofferbak ligt). De "wake up" modificatie zorgt ervoor dat de iPod wel gewoon aangaat - altijd. Ik had de Alpine+Intravee+iPod in de kofferbak weggewerkt op de plek waar normaal de CD-wisselaar zat en hoefde daar dus ook nooit meer bij te komen.

Vraagprijs € 175. Dan stuur ik 'm nog op ook. Ophalen in Eindhoven kan ook. Bieden mag ook, als je beleefd blijft :tooth:

Afbeelding

Walter

Re: iPod op de BMW: Alpine KCA-420i + Intravee II met wake-u

Bericht door Walter » 16 jul 2012, 22:06

Nog geen reacties.. dan maar zo: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0743359914.

Deze mag op slot.

Gesloten