Foutmelding bij DF occasions,
-
Foutmelding bij DF occasions,
Probeer net onze auto op de occasion section te zetten op df maar krijg telkens de volgende fout melding:
System.FormatException: Input string was not in a correct format. at System.Number.StringToNumber(String str, NumberStyles options, NumberBuffer& number, NumberFormatInfo info, Boolean parseDecimal) at System.Number.ParseInt32(String s, NumberStyles style, NumberFormatInfo info) at dftv.Occasions.AddOccasion(String UserID, Int32 OccasionID, Int32 TypeOccasions, Int32 Bouwjaar, Int32 MerkID, String MerkDesc, String TypeID, String TypeDesc, Int32 UitvoeringID, String UitvoeringDesc, Decimal Price, String CarresorieID, String TransmissieID, String carresorieDesc, String transmissieDesc, String kmstand, String beschrijving, String guid, String BrandstofID, String BrandstofDesc, String AandrijvingID, String AandrijvingDesc, String weight, String vermogen, String DFCode, String nTypeIDHist, String SourceBouwjaarVan, String SourceBouwjaarTot, Boolean manual, state s) at marketplace_beheer_toevoegen_advertentie.btnNext_Click(Object sender, ImageClickEventArgs e)
Hoe zorg ik er voor dat ik hem toch kan uploaden (heb zowel chrome als internet explorer geprobeert met uploaden)
System.FormatException: Input string was not in a correct format. at System.Number.StringToNumber(String str, NumberStyles options, NumberBuffer& number, NumberFormatInfo info, Boolean parseDecimal) at System.Number.ParseInt32(String s, NumberStyles style, NumberFormatInfo info) at dftv.Occasions.AddOccasion(String UserID, Int32 OccasionID, Int32 TypeOccasions, Int32 Bouwjaar, Int32 MerkID, String MerkDesc, String TypeID, String TypeDesc, Int32 UitvoeringID, String UitvoeringDesc, Decimal Price, String CarresorieID, String TransmissieID, String carresorieDesc, String transmissieDesc, String kmstand, String beschrijving, String guid, String BrandstofID, String BrandstofDesc, String AandrijvingID, String AandrijvingDesc, String weight, String vermogen, String DFCode, String nTypeIDHist, String SourceBouwjaarVan, String SourceBouwjaarTot, Boolean manual, state s) at marketplace_beheer_toevoegen_advertentie.btnNext_Click(Object sender, ImageClickEventArgs e)
Hoe zorg ik er voor dat ik hem toch kan uploaden (heb zowel chrome als internet explorer geprobeert met uploaden)
- Fernando
Re: Foutmelding bij DF occasions,
Mogelijk zit er woestijnzand in je router, ff blazen....
-
Grappig gezien ik in een nederlands huis zit op een pc die hier nooit is weg gegaan 

- Fernando
Ow in dat geval zou ik het niet weten dan wordt het wachten op de it-nerds.....
-
Woestijnzand rondom connectoren was ook het eerste waar ik aan dacht, komt vaker voor bij dat soort fouten.. maar in dit geval weet ik het niet.
- Tim N
Is het wel een BMW wat je te koop wil zetten? Andere merken worden idd niet meer geaccepteerd.
-
Nee, mitsubishi wil ik tekoop zetten.... zal hem even aangeven als een bmw en dan in de advertentie pas vermelden dat het een mitsubishi is 

- MartijnGizmo
Misschien ff een andere aandoen?Jeroen K. schreef:string was not in a correct format
- Arthur
- Auto: Nr.51
- Knot
Die M5 van mij mag er inmiddels ook wel af, alleeni k kan m zelf niet verwijderen...
- Arthur
Snap ik niet helemaal, Rody. Weet niet meer hoe ik het gedaan heb en kan ook niet "achter de schermen" komen maar ik heb de auto van m'n vrouw er ook ff op gehad. Toen deze verkocht was heb ik hem gewoon verwijderd. Volgens mij zat er een button "verwijderen"? Kijk anders eens bij de Aygo die je te koop hebt of bij de 530i. Die M5 staat er al wat langer en misschien is er tussentijds iets veranderd in de software?
-
Ik zie iig rechts onderin bij mijn eigen advertentie duidelijk een button verwijderen.
- RVV
De M5 is toch echt er af hoor.Knot schreef:Die M5 van mij mag er inmiddels ook wel af, alleeni k kan m zelf niet verwijderen...
- Arthur
Ja, da's als je inlogt, onder je eigen naam, op occasions! De M5 staat er niet tussen als ik de BMW occasions opvraag.
- Tim N
Hallo Heren,
Jeroen heeft nog steeds een groot probleem hoor.

Jeroen heeft nog steeds een groot probleem hoor.

- RVV
Knot dat hoort zo. Zo kun je altijd je eigen advertentie terug kijken.
- Arthur
Wat zeg je, Tim? Misschien nog eens herhalen? 

- Knot
Oke, omdat ik m al had proberen te verwijderen, daarna op 0 euro en 0km gezet en m nog een tijdje in de balk bovenin zag verschijnen dacht ik dat het niet in orde was.RVV schreef:Knot dat hoort zo. Zo kun je altijd je eigen advertentie terug kijken.
- GTRene
lol, zo deed ik het ook met de Compact advertentie toen die verkocht was...
eerst verwijderd en zag hem toen niet meer bovenaan, doch nog wel als ik op het profiel kwam
Toen nog 2x via de knop verwijderd
to be sure.
Toen dacht ik hm...zal dan wel anders gaan maar heb toen wel alles op 0 gezet,
just to be sure en verkocht in de advertentie gezet
eerst verwijderd en zag hem toen niet meer bovenaan, doch nog wel als ik op het profiel kwam

Toen nog 2x via de knop verwijderd

Toen dacht ik hm...zal dan wel anders gaan maar heb toen wel alles op 0 gezet,
just to be sure en verkocht in de advertentie gezet

- Macboy
Fernando schreef:Mogelijk zit er woestijnzand in je router, ff blazen....
MartijnGizmo schreef:Misschien ff een andere aandoen?Jeroen K. schreef:string was not in a correct format
Tim N schreef:Is het wel een BMW wat je te koop wil zetten? Andere merken worden idd niet meer geaccepteerd.