Naar mijn gevoel is de prijs ook een stuk te hoog gegrepen. Maar goed, daar zal Thijs misschien een beter zicht op hebben.Macboy schreef:Prachtige kleur wat een auto zeg![]()
Maar ja voor heel weinig meer heb je die zwarte met 53.000km en handbak.
Het grote E46 M3 (occasion) draadje
-
Re: Het grote E46 M3 (occasion) draadje
-
Het verschil in vraagprijs kun je verklaren doordat ik (in veel gevallen) er nog iets op moet inruilen en daarnaast de auto met 6 maanden garantie lever.Jussi schreef:Naar mijn gevoel is de prijs ook een stuk te hoog gegrepen. Maar goed, daar zal Thijs misschien een beter zicht op hebben.Macboy schreef:Prachtige kleur wat een auto zeg![]()
Maar ja voor heel weinig meer heb je die zwarte met 53.000km en handbak.
- Tim N
Daarom garantie tot de stoep of 6 maand kan voor mensen een groot verschil maken.
Al zet je hem tegenover de sahlgrau M3 van de vorige pagina dan kun je je afvragen of 6mnd garantie je 4,5K waard is.
Al zet je hem tegenover de sahlgrau M3 van de vorige pagina dan kun je je afvragen of 6mnd garantie je 4,5K waard is.
- Martin van der Zwaard
Voor sommige is garantie heilig, andere zeggen weer dat je voor 4,5k heel wat kan doen mocht er iets stuk gaan.
-
OnlineFabian
Ik wil niet zeuren, (of een verkoopprijs afzeiken), maar er zit ook 3 bouwjaren verschil tussen beide auto's......Tim N schreef:Daarom garantie tot de stoep of 6 maand kan voor mensen een groot verschil maken.
- ///Joost
Ach, daarom is een vraagprijs ook een vraagprijs. Uiteindelijk zal de verkopende partij toch met de marktwaarde mee moeten gaan. Er is genoeg aanbod aan E46 M3's als ik het zo bekijk en de huidige economische situatie leent zich er nou ook niet echt voor om hard tegen hard te spelen.
- Macboy
Tijs je bent ook een dealer hè dus logisch dat je meer vraagt maar daarom ook garantie. Bedoelde het niet negatief, daarom zei ik eerder al dat het bingo is 
Die zwarte van Martijn is alleen zo lekker en van echte liefhebber. Daar hoef je geen garantie op !
Toch vind ik dat Phoenix yellow (toch?) echt subliem op de M3 en de Z3 met de E46 M3 motor.
Ga toch beetje nadenken ...

Die zwarte van Martijn is alleen zo lekker en van echte liefhebber. Daar hoef je geen garantie op !
Toch vind ik dat Phoenix yellow (toch?) echt subliem op de M3 en de Z3 met de E46 M3 motor.
Ga toch beetje nadenken ...
- GTRene
klopt, dat Phoenixgelb was best speciaal en gaf ook een bepaalde periode aan dacht ik?
bij de Z3 M coupe was het ook een teken dat het de uitvoering met de S54 motor is en dacht bij de M3 dat er ook iets was? anyway heeft het wel wat.
bij de Z3 M coupe was het ook een teken dat het de uitvoering met de S54 motor is en dacht bij de M3 dat er ook iets was? anyway heeft het wel wat.
- RVV
Die zwarte zou ik ook kiezen vanwege de kilometerstand, alleen wat daarna? Garageobject laten worden en 1 zondag in de maand om de kerk er mee? Of gewoon 15000 tot 20000 km per jaar mee gaan rijden? Met als resultaat, nog steeds heel hard afschrijven. Moeilijke keuze.
Hoe houden de M3's zich vandaag de dag met hoge kilometerstanden eigenlijk? En zijn die überhaupt nog te verkopen met 150000 tot 200000 km op de klok?
Hoe houden de M3's zich vandaag de dag met hoge kilometerstanden eigenlijk? En zijn die überhaupt nog te verkopen met 150000 tot 200000 km op de klok?
- FreudeamFahren
Voor de juiste prijs wordt alles verkocht. En voor wat betreft hoge km standen: verstandig mee omspringen, goed onderhouden en op naar de 3 ton. Het is net een gewone auto wat dat betreft 

-
OnlineFabian
amen!FreudeamFahren schreef:Voor de juiste prijs wordt alles verkocht. En voor wat betreft hoge km standen: verstandig mee omspringen, goed onderhouden en op naar de 3 ton. Het is net een gewone auto wat dat betreft
-
die Phoenix gele zou ik niet eens garantie op nemen, ding is super onderhouden door de vorige eigenaar. schijven + blokken voor, diff. , vanos revisie, ook e.e.a. aan de SMG bak vervangen.....en dat allemaal vrij recent.
-
heb mijn E46 M3 cabrio met net geen 180dkm op de klok enkele jaren terug ingeruild en daar was motorisch niets op aan te merken, naar mijn ervaring zijn het wel redelijk solide blokken. Je zien er nu toch ook al aardig wat te koop staan met +200dkm
- Martijn 327i
- Auto: X3 M40i // M Performance
De mijne is 3 weken geleden verkocht en vorige week opgehaald.
Daar gaat weer iemand heel veel plezier van hebben.
Er zijn dus toch nog mensen die de meerwaarde van een "echte" M3 zien met echt lage kilometerstand.
Garantie heeft de koper niet nodig verwacht ik.
De M3 is echt super onderhouden, maargoed er kan altijd iets aan kapot gaan natuurlijk.
Maar overmatige slijtage zal er zeer zeker niet zijn.
Er zijn dus toch nog mensen die de meerwaarde van een "echte" M3 zien met echt lage kilometerstand.
De M3 is echt super onderhouden, maargoed er kan altijd iets aan kapot gaan natuurlijk.
-
Zag vandaag een phoenix gele, DE kleur! CSL velgen eronder en je hebt de perfecte M3.
- Roderik_
Sja, de markt is momenteel gewoon ruk... De 'echte' M3's in duitsland zijn momenteel waardevaster en duurder dan in nederland. En dat is wel eens anders geweest.Martijn 327i schreef:De mijne is 3 weken geleden verkocht en vorige week opgehaald.
En laten we eerlijk zijn, er zijn maar weinig liefhebbers die zomaar 25K betalen voor een auto van 10 jaar oud. Hoe goed hij ook is en hoe laag de km stand ook is.
- Martijn 327i
- Auto: X3 M40i // M Performance
Shakes schreef:Zag vandaag een phoenix gele, DE kleur! CSL velgen eronder en je hebt de perfecte M3.
Laat ik nou net een setje CSL's in de verkoop hebben !!
-
http://www.autoleitner.nl/automobielen/ ... allic.html
Ook goeie exemplaren worden heel betaalbaar zo te zien.
Ook goeie exemplaren worden heel betaalbaar zo te zien.
-
oeps
Laatst gewijzigd door Roderik op 02 aug 2012, 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
- Roderik_
Knappe auto met nog knappere prijs, maar wel zo kaal als een luis. 

- Vlokmans
Het is jammer dat de optie "geen schuif-/kanteldak" er op zit, maar met rest van de opties zou ik prima kunnen leven.
- Erik dB
Same here! Ik ben best fanatiek op zoek naar een E46 M3, maar deze prijsstelling van Leitner sterkt mij in ieder geval in mijn eigen prijsgedachteVlokmans schreef:Het is jammer dat de optie "geen schuif-/kanteldak" er op zit, maar met rest van de opties zou ik prima kunnen leven.

- Vlokmans
Live the dream, Erik
blabla-modus// 'T is dat er as we speak weer een zak geld in de E36 wordt gestort, maar anders.....
//blabla-modus 

blabla-modus// 'T is dat er as we speak weer een zak geld in de E36 wordt gestort, maar anders.....

- Erik dB
Dat was voor mij ook de reden om mijn M3 alvast te verkopen. Lastig om naar een E46 M3 toe te werken als er continue weer een schip euro's richting E36 M3 gaat. Op een gegeven moment ben je een beetje pot-committedVlokmans schreef:Live the dream, Erik![]()
blabla-modus// 'T is dat er as we speak weer een zak geld in de E36 wordt gestort, maar anders.....//blabla-modus

- Knot
Mooi ding zeg met 120k op de klok, alleen zou het voor mij wel een no-go zijn door ontbreken van schuifdakje. Een non-CSL M3 is toch eigenlijk een cruiser en daar hoort m.i. een schuifdakje bij.