GT3/GT3RS food for thought...

Dit is ons algemene autoforum.
RVV

Bericht door RVV » 28 mar 2007, 13:06

Robin ondertussen zijn er hier toch al 3 DF'ers die een Z06 hebben gekocht.

Macboy

Bericht door Macboy » 28 mar 2007, 13:07

Jezus Peter en Rico, jullie hebben wel moeite om on topic te blijven he? De vraag is niet wat iemand liever heeft. Tuurlijk heb je liever een GT3.

Het is ook niet aan ons om te bepalen wie wat moet kopen, alsjeblieft zeg.

Lees de openingspost van Kris aub nogmaals door. De vraag is of we niet te ver doorgeslagen zijn dat we een GT3 pretenderen, terwijl een Carrera voor de meesten van ons al geweldig genoeg is en het potentie niet uit de GT3 wordt gehaald.

Dan mag je hem wel kopen, maar zul je de potentie van die auto misschien nooit benutten. En daarom is een Carrera 911 genoeg.

En nu doet Rico net of de 911 een wijvenauto is??? Excuse me?

Gaarne uitleg wat er mis is met een standaard 911 :!:

(en dan liefst van iemand die erin gereden heeft en diegene die dan nog kritiek heeft (zoals Dick) die benut waarschijnlijk ook de potentie van die auto en valt niet onder de hiervoor bedoelde categorie)

:)
Laatst gewijzigd door Macboy op 28 mar 2007, 13:11, 2 keer totaal gewijzigd.

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 28 mar 2007, 13:10

Macboy schreef:Jezus Peter en Rico, jullie hebben wel moeite om on topic te blijven he? De vraag is niet wat iemand liever heeft. Tuurlijk heb je liever een GT3.
Nou, klaar, punt uit.
Geld uitgeven aan iets wat het net niet is of waar je niet voor de volle 100% achter staat, is weggegooid geld. Je spreekt met de expert op dat gebied. ;)

Macboy

Bericht door Macboy » 28 mar 2007, 13:11

GTAaaaaaaah :lol:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 28 mar 2007, 13:11

Rico v Velzen schreef:Robin ondertussen zijn er hier toch al 3 DF'ers die een Z06 hebben gekocht.
Dat zeg ik toch(indirect)?

Een Z06 is ook een gevaarlijke rammert voor velen. Ligt binnen 'veler' bereik. Voordeliger dan een platte Kever met 325pk die mij niet zoek rijdt, geen kofferruimte heeft en 2x zo duur is, wat is dan de beweegreden voor een 911. Wacht dan op de E90/92 M3 oid. :twisted:

ALS IK echt wat wil , geen surrogaat, maar GT3(RS) en anders shop ik wel bij Ferrari. :P

Maik

Bericht door Maik » 28 mar 2007, 13:14

Robin schreef:Een Z06 nog meer binnen 't bereik van 'velen' relatief. Ook maar afschaffen dan? Er wordt hier wel erg zwart/wit gedaan over de GT3/RS.
....
Helemaal mee eens.
Er wordt hier nogal generaliserend gedaan. Ik lees bv "gemiddelde DF-er", zus procent, zo procent, iedereen wilt een GT3 en vindt een C2 maar kötauto, enz.
Wie roept hier dan ECHT dat hij alleen GT3 wilt hebben en geen andere Porsche? Behalve matrassenverkopers die slechte polletjes maken en ik zei de gek :wink:

Het gaat om lol van autorijden toch? En lol heb je gewoon meer in een GT3 (dan in een C2) zelfs al rij je 10s langzamer dan Kees over Zandvoort :wink: En dat durf ik te zeggen zonder dat ik ooit in een GT3 gereden heb, maar wel een 997 C2.

Ook vind ik Peter een aantal goede punten noemen waar ik het helemaal mee eens ben.

Resumerend: het gaat om de grote van de smile op je kanis, niet om rondetijden. Ohja, en om hoe dik je portemonnee is 8)

RVV

Bericht door RVV » 28 mar 2007, 13:15

Macboy wat lul je nou :wink: Ik pretendeer helemaal niet dat een 997 een wijvenauto is dan zou mijn M3 dat ook zijn. Maar Porsche rijden om het Porsche rijden zegt me niks. Een 997 is gewoon niet praktisch punt. En dat zit hem als daily driver in de weg. Dan liever gewoon met ene achterbank erin.

Robin

Bericht door Robin » 28 mar 2007, 13:17

De meest impressive 911 die ik ooit heb gereden en ik heb ze in vele bouwjaren gereden tot en met de 996 C2 en 4: De 964 Carrera RS uit 1992. Waarom?

Omdat ie een RS is, daarom! Wegracer. Klaar. Punt.

RVV

Bericht door RVV » 28 mar 2007, 13:19

Robin schreef:
Rico v Velzen schreef:Robin ondertussen zijn er hier toch al 3 DF'ers die een Z06 hebben gekocht.

Sorry niet goed gelezen :oops:

Robin

Bericht door Robin » 28 mar 2007, 13:25

Rico v Velzen schreef:
Robin schreef:

Sorry niet goed gelezen :oops:
No worries. Als over een GT3RS gedaan wordt van:Ach kerel die kar is niet aan jou besteed want dat wordt toch niks, een 997 is al teveel van 't goede voor je... MAAR voor minder dan de prijs van een 325 pk instap traag hok ( :twisted: )997 krijg je een 7 liter 512pk 600 nogwat Nm 1425kg hok die 320 ofzo loopt en de GT3 RS het vuur ook op de track aan de schenen legt.\(en gefeliciteerd 3 eigenaars)

Ja dan moet ik ff reageren :P

k33z

Bericht door k33z » 28 mar 2007, 13:29

Maik schreef:
Robin schreef:Een Z06 nog meer binnen 't bereik van 'velen' relatief. Ook maar afschaffen dan? Er wordt hier wel erg zwart/wit gedaan over de GT3/RS.
....
Helemaal mee eens.
Er wordt hier nogal generaliserend gedaan. Ik lees bv "gemiddelde DF-er", zus procent, zo procent, iedereen wilt een GT3 en vindt een C2 maar kötauto, enz.
Wie roept hier dan ECHT dat hij alleen GT3 wilt hebben en geen andere Porsche? Behalve matrassenverkopers die slechte polletjes maken en ik zei de gek :wink:

Het gaat om lol van autorijden toch? En lol heb je gewoon meer in een GT3 (dan in een C2) zelfs al rij je 10s langzamer dan Kees over Zandvoort :wink: En dat durf ik te zeggen zonder dat ik ooit in een GT3 gereden heb, maar wel een 997 C2.

Ook vind ik Peter een aantal goede punten noemen waar ik het helemaal mee eens ben.

Resumerend: het gaat om de grote van de smile op je kanis, niet om rondetijden. Ohja, en om hoe dik je portemonnee is 8)
Ik ben het hier wel helemaal met je eens Maik. Komt waarschijnlijk ook omdat ik jou ken en omdat ik daardoor weet dat jij alles aan de kant zet voor een onovertroffen bijbeleving.

Ik ken weinig mensen die dat op die manier doen en daarom vind ik het frapant dat hier op DF heel veel mensen laten blijken hetzelfde te doen.

Mijn kanttekening is dat het laten blijken en het doen twee verschillende dingen zijn. Kijk naar mijzelf. De keren dat ik in jou speedster reed was ik werkelijk dolenthousiast, maar toch heb ik er zelf geen...................

Robin

Bericht door Robin » 28 mar 2007, 13:29

Je wordt al 3dubbel genaaid door Porsche AG en de prijs die ze in NL(ook overheid natuurlijk) vragen voor die bende(gechargeerd), dat ALS IK GENAAID WIL WORDEN OOK GOED GENAAID(qua prijs)WIL WORDEN:GT3(RS) :D

RVV

Bericht door RVV » 28 mar 2007, 13:49

Stom toevallig kom ik net deze post tegen op ene AMerikaans M3 forum, ik het kader van mijn mening over een standaard 997 sluit deze post daar heel mooi op aan.

Aan de andere kant als je leest hoe mooi en perfect een 997 in elkaar zit qua interieur snap ik Macboy ook wel weer.

Maar zo te lezen hoef ik geen 997 omdat ik dan het gevoel heb dat het een betere auto is. Een 997 GT3 of 996 GT3 is far beyond alles wat naar M3 riekt.

write-up: 997S vs M3

--------------------------------------------------------------------------------

i thought i should post this here instead of the picture thread:

the M3 does *NOT* feel less of a driver's car than the 997S. clearly, both were meant to do one thing very well: go around racing circuits very very quickly. that the 997S may be able to do so at a faster rate is of little consequence. it's like saying, to use a Clarkson-esque analogy, that Petra Nemcova doesn't have QUITE the juicy sex appeal that Adriana Lima has.

The 996 C4S that my Dad had for the past year was certainly an impressive driving machine, but to our un-Porsche-trained skills, it seemed more work than it was worth. My best lap time at Thunderhill (with the bypass) was a rather dismal 2:19. That contrasts horribly to the best lap time I achieved 3 years ago with a somewhat tracked-prepped (but still my daily driver!) *V6* Mustang of 2:21!! Moreover, it was frustratingly small and cramped inside for my 6'4" frame. Especially with a helmet on, I just couldn't ever get a comfortable driving position. Its interior was also put together with suprisingly poor gap tolerances, and had a rather plasticky, almost silly feel about it.

The 997S, on the other hand, is a different thing altogether: it's HUGELY roomy inside with beautiful leather and a complete absence of any plasticky feel to it whatever. Whereas the 996 failed to impress with a luxurious sense of "wow," the 997S takes your breath away. Compared to the M3, the comparison is perhaps a bit unfair: where the M3 tries to be a sports car with some luxury, the Porsche simply one-ups it: it's a pure sports car with a LOT of luxury. It may not have much in the way of sound deadening, but the general touch and feel of the materials, the "aura" of sitting behind its wheel, is unlike any vehicle I've driven: a perfect blend of driver-oriented performance design with heapings of juicy leather opulence.

From a pure driving dynamics standpoint, the joy of ALL BMWs, let's face it, is that brilliant 50/50 weight distribution. It commands a feeling of confidence second only, perhaps, to a Mitsubishi Evo. The 996 C4S, in contrast, was a frightening thing to us. Driving like a grandma, it was just fine. But driven at spirited levels and beyond, it felt like a snake trying to snap around and kill you rather than urge you along. And like it or not, I don't think this can be argued: the sign of a truly great car is one which inspires great confidence, not fear.

The 997S, however, is greatly refined in its sense of control, notwithstanding the ridiculous additional weight out rear of its enlarged 3.8 L engine. Both the 997S and M3 provide ample tactile feedback through their steering wheels, communicating every nuance of the road to your fingertips. Again to quote Clarkson (or was it Tiff?) you could almost tell what type of paint you're driving on the feedback is so high.

The thrust you get in both cars is sensational, but the Porsche is of course more and better still. Granted, it's got 22 more horses and weighs only slightly more than a loaf of bread: at only 3,100 lbs or so, it's a staggering SEVEN HUNDRED (yes, 700) pounds less than my M3 cabrio, or about 300(?) lbs less than the coupe. To be honest, though, when driving my M3 in S5 mode, it doesn't FEEL that much slower than the 997S, but during repeated freeway runs, there was nothing in it: the 997S easily pulls away. As well it should, with 0-60 times quoted around 4.5 secs against my M3 cabrio's 5.2 second range.

Suspension feel between the two cars is interesting. The M3's 50/50 weight split is definitely a beautiful thing, althouhg it must be admitted that the "dart thrown backwards" feeling that I felt so plagued the 996 is more or less absent in the 997S. I mean sure you still feel there's a ridiculous amount of weight in the wrong part of the car, but it no longer feels awkward. Body roll in the 997S is virtually zero, at least in sports mode, whereas the M3 manages the perfect balance between comfort and sport.

The ceramic brakes on the 997S are frighteningly powerful. In fact, they're SO powerful, that it makes it difficult for me to heel/toe: they require so little effort to generate more than adequate stopping force, that for normal city driving, the brake pedal never really depresses to a depth putting it even enough with the gas pedal to faciliate a heel/toe downshift. More often than not, I'd accidentally depress the brake further than intended resulting in a very abrupt deceleration jerk.

Interior build quality on the two cars is a rather unfair comparison. Let's face it, BMWs have NEVER had juicy luxurious interiors: they've always had "handsome german" interiors. Whatever that means. They're simple, practical, and they just work well. For the most part. The 997S, in contrast, as described above, places priority in the touch of the materials and the aesthetic presentation. Whereas, in the BMW, you get a sense that a button is just a button, in the Porsche you feel that a button is a beautiful engineered tool to do a particular task, and you revel in touching it each and every time. Nothing in the Porsche -- save its GPS sat nav system which is far less intuitive than the BMW -- ever seems ordinary.

So to summarize and answer your question: which car is better? On paper, there's nothing in it: the P-car's $100K+ sticker shows itself plainly. By the seat of your pants, the Porsche again triumphs.

But in terms of putting a smile on your face? It really is the aforementioned Petra Nemcova vs. Adriana Lima argument. That the M3 can be had for some $40 GRAND less than the Porsche; with similar, albeit less, performance; that it has a proper trunk; and that its rear seats can hold even larger watermelons than the Porsche; is something very impressive indeed.

Is the Porsche more and better in just about every quantitative and qualitative way? Sure. Does it make me like my M3 any less?

ABSOLUTELY NOT. Especially not once I drop the top

kris

Bericht door kris » 28 mar 2007, 14:06

--> voila,

de meeste replies bewijzen m'n punt :)

effe uitleggen: vroeger had je het topmodel van een reeks (laten we zeggen: 330), dit was de wagen die je moest hebben.
Toen kwam er een modelletje boven, dat werd de M3 en die was op zijn beurt ook weer een tijdje king of the Hill... toen
die ook te gewoon bevonden werd, creeërde m'n de trackday-specials a la CSL en hup iedereen aan de CSL :)

ben serieus benieuwd wat de opvolger gaat zijn?

allemaal aan de eenzitters???

@rico, ik kwam tot de tegenovergestelde conclusie ... heb ook een M3 gehad, en geloof me, met de juiste opties is er een hemelsbreed verschil tussen een M3 en een 997 ;) maar da's beside the point...

@hielke: "Wie denkt dat de GT3 op de limiet een moeilijk te rijden auto is kent de GT3 niet. En dat zijn de meesten hier"
ik ben er zeker van dat dit zo is, en nee een tochtje op een industrieterrein volstaat niet hielke :)

@peter: "Want laten we eerlijk zijn, iedereen die op circuits rijdt, rijdt op de limiet. Alleen op zijn eigen limiet en die ligt voor de een wat hoger dan voor de ander."
ja op een trackday rijden en velen is toevallig tegen de limiet en idd er soms net over, met alle blikschade vandien...
echter niemand rijd op een trackday consistent op de limiet...
en 't gaat er ook nie om wanneer je "mag" met een GT3 rijden, 't gaat erom dat de meesten maar wat uit hun aars praten wbt GT3 etc...

ps1: ik stel mij deze vraag omdat ik effectief tussen een 997S & GT3 heb getwijfeld, dus een echte realistische keuze

ps2: En dat er de Z06 bijgehaald wordt: da's geen hardcore-racer, da's gewoon een steengoede allrounder die de zgn. trackdayspecials een serieus poepje laat ruiken :) exactly my Point, maar waarschijnlijk met te weinig streetcredibility voor de meeste...

Macboy

Bericht door Macboy » 28 mar 2007, 14:13

Rico v Velzen schreef:Macboy wat lul je nou :wink: Ik pretendeer helemaal niet dat een 997 een wijvenauto is dan zou mijn M3 dat ook zijn. Maar Porsche rijden om het Porsche rijden zegt me niks. Een 997 is gewoon niet praktisch punt. En dat zit hem als daily driver in de weg. Dan liever gewoon met ene achterbank erin.
Ok zo ben je voor mij wel duidelijk :)

Macboy

Bericht door Macboy » 28 mar 2007, 14:17

haha Kris en Rico hebben jullie de bijdrage wel goed gelezen?

"The 997S, however, is greatly refined in its sense of control, notwithstanding the ridiculous additional weight out rear of its enlarged 3.8 L engine. Both the 997S and M3 provide ample tactile feedback through their steering wheels, communicating every nuance of the road to your fingertips. Again to quote Clarkson (or was it Tiff?) you could almost tell what type of paint you're driving on the feedback is so high.

The thrust you get in both cars is sensational, but the Porsche is of course more and better still"

Hier zegt ie juist dat de 997 S gewoon een super auto is, die de M3 al overstijgt. Waarom dan alleen de GT3 worshippen?

(nogmaals, dat de GT3 geworshipped wordt snap ik, doe ik ook, droomauto, maar de 911 is echt niet een veel mindere auto)

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 28 mar 2007, 14:30

Het voegt inhoudelijk totaal niks toe, maar ik vind deze kleurstelling wel vrij apart, met name de velgen:
[img:600:450]http://tweakers.net/~daniel/autorai-gal ... G_0785.jpg[/img]

RVV

Bericht door RVV » 28 mar 2007, 14:31

Kris met de juiste opties :wink:

Ik geloof het best hoor, maar je praat voor jezelf ook goed waarom je een Porsche 997 gaat rijden. En dat is normaal, iedereen praat emotioneel voor zichzelf de volgende auto goed.

Ik praat ook altijd de volgende aankoop voor mezelf goed, tenminste dat deed ik, ik zit nu op een punt dat ik probeer om het een beetje helder te zien.

Mooi voorbeeld is mijn 325i gezinsschuit. Ding is nu 6 jaar oud, maar ik kan maar geen reden verzinnen om een andere gezinsschuit te kopen. Ergens heb ik wel genoeg van de auto, maar geen enkele volgende auto zal beter zijn dan het doel waar ik de auto voor gebruik. Nieuwe 3 serie touring, mooi ding, maar om 30K weer extra te moeten gaan uitgeven voor een gezinswerkpaard ? Mijn oude 130i terugkopen ? Prachtig ding, maar in alles slechter als gezinsschuit dan de 325i touring. Een EVO9 ? sublieme auto, maar als gezinschuit een crime. Een gebruikte e60 530i, super BMW, maar heel veel van hetzelfde alleen maar groter.

Ik probeer er geen "Rico zoekt een opvolger voor zijn BMW" draadje van te maken, begrijp me niet verkeerd, Maar wat ik bedoel te schrijven is dat als je niet laat lijden door emoties en rationeler naar de volgende aankoop kijkt er heel weinig redenen zijn om die volgende auto te kopen.

Een 997 ga je rijden, niet omdat je M3 niet meer goed genoeg is of omdat een 997 zoveel beter is, nee omdat je toe bent aan een Porsche.

Dan de keuze 997 of 997 GT3 danwel 996 GT3.

Welke auto zou het het liefst willen rijden ? Afgezien van de nadelen, voordelen.

Gewoon op gevoel, welke auto zal je elke keer weer een gelukzalige moment geven als je er naar toeloopt en de komtaktsleutel omdraait?

Is het de 997 of is het de 997 GT3 ? Dat is een vraag die jezelf moet benantwoorden, GA alleen niet de nadelen van een GT3 gebruiken om de aankoop van een standaard 997 goed te praten (even er van uitgaan dat geld geen issue is, want als je geen GT3 centen hebt houd het allemaal op)

De nadelen van een GT3 zijn niet de nadelen om toch voor een 997 te kiezen, dan beragumenteer je ze verkeerd.

kris

Bericht door kris » 28 mar 2007, 14:51

Klopt :)

ik wil geen GT3 omdat ik een 997S wil, heel simpel.

zoals eerder vermeld, een GT3 is voor mij te hardcore. Moest ik 4 auto's hebben zou ik hem nog niet kopen, dan zou ik eerder een echte ex-racer kopen om trackdays te doen...

Hoe je het ook bekijkt, die trackdayspecials zijn even grote compromissen als hun gewone broertjes. stel je even een schaal voor van 0 (straat) tot 100 (circuit)... voor mij zit de M3 op 25, de 997S op 50 en een GT3 op 75... m.a.w. ik zie de 997S als ideaal compromis (Let wel: ik :))

ik wou gewoon maar even melden dat er hier een tijdje geleden heel hard werd afgegeven op de Marketing bullshit van de M-divisie... en nu de (dezelfde) marketing bullshit van P-motorsport gretig wordt binnengehaald...

en ja ja, zolang je niet echt voor de keuze staat zou ik idd ook GT3 gekozen hebben, maar zodra je een praktische keuze maakt... ( en nee, er zit in B tussen een well-specced 997S en een GT3 maar 5 à 10k in prijs, da's absoluut niet de reden)

maar daar ging het niet over, 't ging over de "toog-praat"-waarde van trackdayspecials tegenwoordig, alsof je als autoenthousiast niet voor vol wordt aangezien als je geen trackdayspecial wil :)

@ilya, standaard 997? mmm wou liever de 3.8 en wou sowieso xenons en 19'ers.. (heb nog wel getwijfeld hoor, een base 997 + PCCB's etc etc... maar toch voor de S gekozen, met sper :))

Tom

Bericht door Tom » 28 mar 2007, 15:13

De 997S is een geweldige auto. maar als ik de keus had zou ik ook liever een 330i/335i en een gebruikte 996GT3 kiezen. Ik kan absoluut niet het onderste uit de kan halen, maar qua beleving vond ik de 997 wel wat tam. Los van hoe geweldig die auto is en circuit-tijden (die ook super zijn). Verder geloof ik ook niet zo in een alleskunner, liever twee auto's die wat verder uit elkaar liggen.
kris schreef:maar daar ging het niet over, 't ging over de "toog-praat"-waarde van trackdayspecials tegenwoordig, alsof je als autoenthousiast niet voor vol wordt aangezien als je geen trackdayspecial wil :)
kris je hebt helemaal gelijk.
Soms is het ook krom, een 130i is geweldig maar een 997S doet 'men' (onterecht) minachtig over.
Geef mij maar een 997 ipv een 130i :)

RVV

Bericht door RVV » 28 mar 2007, 15:32

Even een paar dingetjes, ik zie een GT3 niet als trackday auto. en een 997 is niet bepaald een auto om minachtig over te doen.

MAAAAAR dan komt een niet onbelangrijk aspect de hoek omkijken en dat is de prijs. Een beetje aangeklede 997s kost in NL ook 140K euro. De vraag is dan is die auto het geboden waard ?

Wat bied die 997S dan zo speciaals ? Als je voor 115K euro een 500pk vette koopt die de standaard 997s echt aan alle kanten de oren wast.

Een 130i dre edition is niet meer auto qua presteren dan een 997s maar andersom geld praktisch hetzelfde. In dat licht bezien is het ongelovelijk knap dat je voor minder dan de helft van de prijs van een 997s 95% van zijn rijplezier kan krijgen, en met een vette van 500pk krijg 130% van het rijplezier van een 997s.

Tom je hebt zelf in een 997 gereden en je gaf zelf ook al aan dat het toch wat tegenviel voor hetgene wat je had verwacht. Dat maakt een 997 niet minder, maar ook niet specialer imho.

Een GT3 ongeacht welke uitvoering heeft dat speciale wel. En ja daarin slaagt de marketing van de Porsche sport mannen net als de marketing van de BMW M mannen wel erg goed in.

En een trackday auto kan echt veel goedkoper. Gisteren Dre's 130i cupracer uitgebreid bekeken, die auto kan dus zo een kenteken op hé. Dan heb je voor 60K een echte trackday auto die betrouwbaar is, extra light gemaakt door kaal binnenwerk, en light onderdelen zoals lexaan ruiten en kunstof klep en portieren. Uiterlijk gewoon als een standaard straatauto..

Elke GT3 op kenteken moet het afleggen tegen die trackday/raceauto.

Robin

Bericht door Robin » 28 mar 2007, 15:38

kris, als theoretisch een fully loaded met leder en sportsoelen en stanav + 19" uitgevoerde 997 S net zo duur(goedkoop) is als een GT3. Welke zou jij dan kiezen?(Dus een GT3 zonder rolkooi, maar wel een echte GT3)

Zeg dan ge3woon dat de GT3 te duur is voor wat hij jou biedt :P

Ik vind 'n M3 ook top, maar nu(nog) te duur...

Robin

Bericht door Robin » 28 mar 2007, 15:40

En als een 997 cabrio in sportauto al de vergelijking aangaat met de 335i cabrio weet ik al helemaal genoeg. :P

RVV

Bericht door RVV » 28 mar 2007, 16:09

http://ucl.porsche.de/ucl/plsql/nl/clie ... _=1&lnr_=3

[img:640:480]http://ucl.porsche.de/ucl/graph/cars/WP ... 1899_1.jpg[/img]
[img:640:480]http://ucl.porsche.de/ucl/graph/cars/WP ... 1899_3.jpg[/img]
[img:640:480]http://ucl.porsche.de/ucl/graph/cars/WP ... 1899_5.jpg[/img]

90 mille en net 3 jaar oud, koopje toch, dan zou ik geen nieuwe 997 willen rijden. (sorry Kris)

Tristan

Bericht door Tristan » 28 mar 2007, 16:15

Martijn Koevoets schreef:Het voegt inhoudelijk totaal niks toe, maar ik vind deze kleurstelling wel vrij apart, met name de velgen:
[img:600:450]http://tweakers.net/~daniel/autorai-gal ... G_0785.jpg[/img]
Ik had de velgen gewoon helemaal zwart gelaten. Nu lijkt het wel of de auto hoger op z'n poten staat.

Voor de rest is deze helemaal af! 8)

Plaats reactie