Met andere woorden mijn punt blijft grotendeels overeind wat betreft de basis dus niet meer mouwe ouweDaan2D schreef:De PRE 1995 dtm cali's hadden indd ophanging op de standaart veertorens
Ik mag toch zeker wel mijn best doen om aanstekelijk te zijn doe jij ook wat Volvo betreft of vergis ik meJoopieboy schreef:Op het feit na dat het blok er heel anders in ligt, dus een heel andere gewichtsverhouding, de aandrijving is anders, de body waarschijnlijk een heel stuk lichter is gemaakt, nee het lijkt er wel nog een beetje op.![]()
Maar genoeg opel hier in mijn topic, fort.
+1MartijnGizmo schreef:Volvo 480 zou ik met jouw korte lijntjes qua onderdelenvoorziening toch ook wel overwegen, fraaie Youngtimer IMHO, zeker als turbo!![]()
Volgens mij wil Weiqun z'n 200SX S14a verkopen: http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =2&t=13698Joopieboy schreef:Peugeot heb ik dan weer niks mee, een Clio RS zou nog kunnen, veel kleiner niet, ik ben toch 1.97m...
Ben een beetje aan het kijken voor een coupe, en eigenlijk het enige wat overeind blijft is een 200SX S14A of toch een RX7. Allebei duur met onderdelen en het sleutelen word een stapje moeilijker.
Volgens mij had Weiqun besloten om de S14a toch te houden.. Zoiets zag ik volgens mij op FB voorbij komen.Volgens mij wil Weiqun z'n 200SX S14a verkopen: viewtopic.php?f=2&t=13698
Met andere woorden je gaat een Ford aanschaffenJoopieboy schreef:Maar genoeg opel hier in mijn topic, Ford.
Lol, draai 'm lekker ff om?!106 gti lekker laten staan, blokjes ploffen veel te vaak en de het stuurt niet zo als een rallye!
Gebruikers op dit forum: Bombadil, TurboClouseau en 11 gasten