Inmiddels is er ook al redelijk wat aan de auto gedaan.
- BC Racing schokdempers
- Sparco deep dish suede stuur
- Verlengde stuur hub
- Cobreau LE-X Stoelen, rechtstreeks gemonteerd op het chassis
- Luke 5 punts gordels (moet 5e punt alleen nog monteren)
- 6 punts (halve) rolkooi
- Volk Racing TE37 14x7 ET0 met Falken Ziex (Straat)
- Volk Racing GR-N 15x7 ET35 met Advan A048 (Circuit)
- Garage Vary lip
- Feed style sideskirts
- RS Active koplampen
- En her en der nog wat braces
- Racing beat eind demper
Foto's!
Exterieur
My miata update by remi schouten, on Flickr
RS Active Headlights - Miata by remi schouten, on Flickr
Ik had recentelijk de auto aan de achterkant 1,5cm verhoogd omdat de achterkant lager stond als de voorkant. Zo staat de auto er nu bij:
My Mazda MX-5 at Nürburgring by remi schouten, on Flickr
Wat oudere foto met mijn circuit velgen:
My montego blue Miata, finally lowered by remi schouten, on Flickr
Interieur
Ziet er inmiddels wel wat netter uit dan deze foto's
My miata update by remi schouten, on Flickr
My miata update by remi schouten, on Flickr
Zoals je misschien ook het lijstje kan opmaken heb ik er motorisch gezien praktisch niks aan gedaan. Dit is omdat ik me eerst wil focussen op het leren rijden (snelle ronde tijden op zandvoort). En met ronde tijden van ongeveer 2:16 op dit moment, valt er nog veel te leren.
Dus waarschijnlijk ga ik binnenkort even een trackday met DF mee doen.