Het zal wel aan mij liggen dat ik een 320d niet meteen onder driving fun versta.

Macboy schreef:Beetje vreemde post Martijn.
Dat was dus precies wat ik bedoelde... Het zal prima rijden/sturen voor dagelijks gebruik, maar echt "fun" zal het niet snel zijn. Ligt er ook aan wat je fun noemt natuurlijk.Arthur schreef:En ook weer niet. Als een auto (lees BMW) een automaat heeft is het eigenlijk niet goed en ook diesel is niet goed, want voor tractoren... Dus snap de post best. Maar ja, het gaat om BMW, RWD en BMW dus DF per defenitie hier
Macboy schreef:Beetje vreemde post Martijn.
Luco schreef:Weer veel roze brillen, een geknepen diesel met automaat is geen DF
Het zal best goed rijden, maar DF
Nee het wordt DF genoemd omdat het een bmw is.
Of is elke andere auto met rwd en automaat en 180 pk ook DF
Alu lijsten kunnen zowel met rood als zwarte accentlijsten. HG zwarte kunnen alleen met de rode accentlijsten. waarom etc. kan ik weinig zinnigs over zeggen.Macboy schreef:Nils je kunt dus helaas niet alles combineren en dat vind ik jammer.
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=647533
Past natuurlijk voor geen meter die rode bies bij grijs leer. Als je die rode bies zwart wil hebben dan moet je alu lijsten nemen dat kan weer niet met zwart. Terwijl zwart/zwart het mooiste zou zij. De configurator maakte het niet mogelijk ieg. Misschien weet Thijs hier meer van ? BMW lijkt hier niet goed over nagedacht te hebben.
Daarbij moet je niet vergeten dat je via BMW elk soort leer achteraf in kunt bouwen als accessoire en dan kun je combineren naar hartelust en valt ook nog eens buiten de bijtelling. Heb je daar nog over nagedacht ? Vooral Thijs hier op het forum van BMW Rotterdam kan je hier prachtig in adviseren.
Nogmaals: niks mis met je keuze maar je moet wel weten wat allemaal mogelijk is !
In elk geval heb ik nu dankzij jou al een duw in de goede richting gekregen
(dat alu had ik dus liever zwart gezien maar kan kennelijk niet)
Nog maar 1 weekje dan!! Ben beniuewd naar je eerste ervaringen .....Robin Hartog schreef:Wat een bullshit weer over DF. DF is subjectief zoals Niels al zei..
@Nils SCI: Sterkte met wachten, wij krijgen de onze over 3 weken!
dikke +1dvh schreef:De F staat voor 'fun' toch ?
Oftewel, ergens van genieten.
En zolang driving ervoor staat, zou het niet pk, model, merk of aandrijving afhankelijk moeten zijn.
DF is een ruim begrip. Waar ieder een eigen invulling aan kan geven.
Denk ik dan......
Maar ik heb het niet verzonnen.. Dus zeg het maar DF
Maar als ik zakelijk rij wil dat nog niet zeggen dat geen fun kan hebben met een auto? Rij regelmatig over een B-weg waar je even kan uitleven. Leg mij dan eens uit wat overkill is....Arthur schreef:Zal allemaal wel, Tristan. En het zal best strak rijden maar is het niet een beetje overkill? Zeker omdat je, of men, steeds de nadruk legt op zakelijk verkeer?
Gebruikers op dit forum: EricT, Fabian, Mark 320iS, mark123, maurizio en 4 gasten