Ohja, en waarom een Saab gekozen? Ten 1e moest het een 4-persoons cabrio zijn. Heb even 3 auto's bij de deur gehad maar dat werkt ook niet. Kids zijn nog te jong om te pas en te onpas alleen te laten, moeten dus wel mee kunnen indien nodig. Ik had zelf wel een voorkeur voor de huidige 3 serie cabrio maar die zijn toch wel wat prijziger als je een beetje een leuke motor wilt hebben. Daar komt bij dat mijn vrouw vanwege haar rugproblemen niet fatsoenlijk in en uit een BMW kan komen. En dan ga je verder kijken, heb meerdere auto's de revue laten passeren. Van een Golf tot aan een Volvo C70. Als ik dan de auto's naast elkaar zet vind ik een cabrio met een stoffen dak toch iets "authentiekers"(?) hebben dan één met een stalen/glazen vouwdak. Ook vind ik de Saab wel redelijk tijdloos en je rijdt niet gauw voor lul of in een sjonniebak

Heb eerst ook nieuwere en dus duurdere exemplaren bekeken maar een niet nader te noemen forumlid
(NIELS!!!) heeft me toen gevraagd of ik een klap van de molen had gehad

En hij had gelijk, ik heb nu een dikke 10k in de zak gehouden en een mooi exemplaar weten te scoren met onderhoudshistorie, nette km stand en een paar leuke "goodies". Doet het ook niet zo zeer mocht ik er weer eens vanaf willen

Het was weliswaar niet de goedkoopste van het land maar ook zeker niet de duurste, gezien uitrusting en historie. Ook redelijk belangrijk. Ik hoop er veel plezier van te hebben, laat het mooie weer maar komen!
@Joël: dat wil ik tzt idd wel. Vind het jammer dat die er niet op zit. Maar eigenlijk wil ik ook een paar andere wielen "scoren". Liefst 18" of een paar mooie andere 17". Eerst maar eens zo rond tuffen.