Geile schoenen draadje.
-
Re: Geile schoenen draadje.
Dan ben ik benieuwd naar hoe ze in het blauw uitzien. Zo in het zwart: meh.

-
cooldragon schreef:vorige week in Cannes gekocht tijdens mn vakantie:
maar dan in blauw suede met zilver ipv zwart leder
K zie der zo S-Line op staan...

- dvh
+1Xave30 schreef:Dan ben ik benieuwd naar hoe ze in het blauw uitzien. Zo in het zwart: meh.
Maar blauw lijkt me dan wel weer fraai!
Vorige week deze Gstar schoenen gekocht.
Totaal niet mijn merk, maar ze zijn hip en ze zitten gigantisch lekker.
Goed voor de zomer !
- cooldragon
zo (wel een beetje slechte foto..... in het echt hebben ze mij meer een wow factor bezorgd dan als ik nu de foto terugkijk haha)

By rkgtan at 2012-05-08
By rkgtan at 2012-05-08
-
Leuke Santoni's Cooldragon. 

- cooldragon
weer eens wat afwisseling met al die Jordan'sXave30 schreef:Leuke Santoni's Cooldragon.

btw: kent of heeft iemand ervaring met het merk J.M. Weston?
Erg conservatief design over het algemeen, zit erg prettig, maar minder prettige prijzen
a la taylor made line van Santoni (stdnards gaan van ca 350-400 euro tot zo'n 5000 euro voor croco's)
qua design zat er niet echt iets bij waar ik warm van werd(dus ik hou het bij Santoni, Ferragamo en Zegna voor mn nette schoenen), maar nogmaals, het zat echt hemels aan m'n voet!
-
Gistermiddag een paar maffe Francesco Benigno's per toeval tegengekomen. Na een dagje over denken de knoop doorgehakt en maar gekocht vanmiddag. Het leuke aan is dat deze in opdracht van de schoenenwinkel - M. van de Ven - volledig custom zijn ingepoetst. Uiteraard zijn ze in beperkte oplage besteld (een paar per schoenmaat). 'One and only shoes' zeg maar.
Mijn KLM Delfts blauw miniatuur wilde maar niet opzij...

Detail

Mijn KLM Delfts blauw miniatuur wilde maar niet opzij...
Detail
-
Mooie schoenen man, vrij uniek dus inderdaad! Is dit een bekend merk? Ben er niet zo thuis in..Prijzig?
- Macboy
€250 dus valt mee. Ik rij snel naar Nijmegen 

-
@ Mark N - Redelijk tot best bekend zou ik zeggen. Price range (NL) bij Francesco is tussen de €230,- en€290,- voor zover dat ik weet. Magnanni territory en aanzienlijk goedkoper dan de gemiddelde Santoni.
-
Thanks Xav, altijd op sneakers gelopen maar nu ook wat meer interesse voor nette schoenen. Dus moet nog even de merken leren kennen en dergelijke. Dit ziet er iig goed uit!
-

----
Nog een zeer leuk model of twee. Niet custom.
'Como Cacao'
'Como Luc Ebano'
- Snipe
Ik kende dat merk niet, Xav. Ziet er goed uit!
(Die Santoni's iets erboven trouwens ook.)
(Die Santoni's iets erboven trouwens ook.)
- Tom van H.
Koffie staat klaar! M. Vd Ven is een mooie zaak, zeker de moeite waard!Macboy schreef:€250 dus valt mee. Ik rij snel naar Nijmegen
- Riceaux
Wie is er bekend met het volgende merk: Fred de la Bretoniere? Prijs valt me mee, hoe zit het met de kwaliteit?
En hoe zit het met de kwaliteit van McGregor schoenen. Alleen ervaring met McGregor kleding en daarvan vind ik de kwaliteit prima.
En hoe zit het met de kwaliteit van McGregor schoenen. Alleen ervaring met McGregor kleding en daarvan vind ik de kwaliteit prima.
- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Schoenen kwaliteit is niet super, maar het houdt het wel een zomer vol.
- Riceaux
Hmm ok, voor 90 euro is een paar McGregor's dus niet verkeerd. En ik wissel heel veel af met schoenen dus verwacht er wel wat langer mee te kunnen doen. Thanks!Jurjen schreef:Schoenen kwaliteit is niet super, maar het houdt het wel een zomer vol.
- Niels
- Auto: Prius+
Heb ook een setje McGregor's gehad voor om en nabij de 100,- Een lijn van Williams meen ik. Vrij aardige schoen, minder dan de volledig leren Tommy HF's daarvoor beter dan de Mistral's erna. Ik geef meestal rond de 100,- voor een setje vrije tijd schoenen uit. Soms vallen ze mee, soms tegen.....
Aankomende week nog ff een setje Jordan's halen in Bordeaux. Ik heb een winkel gevonden die 4,5 en 7 verkoopt. Kortom, de mooiste series! Alle drie kopen gaat wat ver, de 4 hebben ze niet in de kleuren die ik echt mooi vind, de 7 waren mijn fijnste ooit....... gaat niet gemakkelijk worden
Aankomende week nog ff een setje Jordan's halen in Bordeaux. Ik heb een winkel gevonden die 4,5 en 7 verkoopt. Kortom, de mooiste series! Alle drie kopen gaat wat ver, de 4 hebben ze niet in de kleuren die ik echt mooi vind, de 7 waren mijn fijnste ooit....... gaat niet gemakkelijk worden

- dvh
Vandaag in de uitverkoop een paar Van Lier gekocht.
Gewoon vrij simpele zwarte schoenen, maar toch elegant. Ik hou persoonlijk altijd van platte schoenen met een strakke zool. Niet van die brede uitstekende dingen.
Het leer is wat minder fraai dan bij bijv. Magnanni. Maar daar is de prijs ook na.

Het leer is gewoon glad hoor.. Kon het niet laten om Photoshop CS6 uit te proberen :p
Gewoon vrij simpele zwarte schoenen, maar toch elegant. Ik hou persoonlijk altijd van platte schoenen met een strakke zool. Niet van die brede uitstekende dingen.
Het leer is wat minder fraai dan bij bijv. Magnanni. Maar daar is de prijs ook na.
Het leer is gewoon glad hoor.. Kon het niet laten om Photoshop CS6 uit te proberen :p
- Joop
Pas nog een paar Florisjes gekocht...
...normaal heb ik eigenlijk alleen de 'normale' Van Bommels, ook na het lezen van enkele ervaringen in dit draadje; maar deze zagen er wel lekker 'kek' uit voor de zomer en afgeprijsd dus zijn wel het proberen waard...:

...normaal heb ik eigenlijk alleen de 'normale' Van Bommels, ook na het lezen van enkele ervaringen in dit draadje; maar deze zagen er wel lekker 'kek' uit voor de zomer en afgeprijsd dus zijn wel het proberen waard...:
-

-
ik heb een setje giorgio's gekocht van de week....
Ben benieuwd of ze gaan bevallen!

Ben benieuwd of ze gaan bevallen!
-

- Robin Hartog
Gvd, ik dacht dat ik de enige was.BrianV schreef:
Past er prima tussen alle geweld waar ik hier voorbij ziet komen

Met het slechtere weer loop ik volledig zwarte All Stars, met droog weer loop ik op deze Hugo Boss'jes. Zitten echt heerlijk! (In het echt wel iets witter trouwens)
- Tim N
Vorige maand gekocht.

En vandaag te ontvangen.

En vandaag te ontvangen.