

hier honderden foto's op de facebook site
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Ik zou zeggen: Victor, kom er maar in ..Petrolhead Tom schreef:http://www.autoblog.nl/sportwagenbouwer ... ventie-aan
en navigatie (standaard)Car features
ABS
Air conditioning
Airbag
Alloy wheels
Cruise control
Leather seats
On-board computer
Power steering
Radio/CD
More details about this car:
Gearbox: automatic
Engine size: 3597 cc³
Fuel type: Gasoline
Door count: 2
Warranty period: 12 Monate
Der insolvente Sportwagenbauer Artega aus Delbrück wurde zum 1. Oktober an den Autoelektronikhersteller Paragon verkauft. Damit geht die Manufaktur zurück an den ehemaligen Firmengünder Klaus Dieter Frers.
Der Paragon-Vorstandsvorsitzende Klaus Dieter Frers hat aber nicht vor die Sportwagenproduktion bei Artega wieder aufzunehmen. "Fahrzeugbau passt nun einmal nicht zum Paragon-Portfolio", erklärt Frers in einer Pressemitteilung. Paragon habe alle Vermögensgegenstände von Artega übernommen, um die Weiterentwicklung von Paragon als Direktlieferant der Automobilindustrie auszubauen. Für die neuen Geschäftsbereiche Elektromobilität und Karosserie-Kinematik benötige man zusätzlichen Platz. Allen Artega-Mitarbeitern wurde ein neuer Job angeboten. Auch übernimmt Paragon künftig den Service und die Ersatzteilversorgung für alle Artega-Sportwagen
The German manufacturer only made one model which has been in production since 2009 and boasted a mid-engined, rear wheel drive 2-seater set-up. The Artega GT took its influeneces from Lotus, Porsche and Ferrari and was given the design experties of Henrik Fisker, who also designed the Aston Martin V8 Vantage as well as his own Fisker models. Since Artega went into solvency in the summer, Paragon AG have had its beady eye on it, not to save the sports car unfortunately but to gain "additional staff and, above all, extra space" for their Electromobility and Body-Kinematics divisions.
http://www.gtspirit.com/2013/03/06/gene ... 6-venator/The Spyker B6 Venator Concept has now been unveiled at the Geneva Motor Show 2013. The name Venator is apparently Latin for “hunter”, which Spyker hope will generate images of Dutch fighter jets. The car itself is built upon the tried and tested chassis of the Artega GT.
The Dutch company may be indebted to the tune of €160 million ($210 million) following the collapse of Saab, yet they hope that the Spyker B6 Venator Concept will mark the start of a new era. It is essentially a 911 competitor with a 375 horsepower V6 engine. Power will be delivered through a six-speed automatic transmission.
Respect Ferdi je zat er bovenop vorig jaarSperdy schreef:Ik zou zeggen: Victor, kom er maar in ..Petrolhead Tom schreef:http://www.autoblog.nl/sportwagenbouwer ... ventie-aan
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Die Karosserie aus Polyurethan wird im Modelljahr 2012 serienmäßig durch eine Front- und
Heckklappe sowie ein Dach aus Karbon-Werkstoff ergänzt.
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