Mooi ding........gek.
In het auto tijdperk wil je niet gezien worden in een klein kut autootje met bromfiets motor... :banging:dvh schreef:In het brommer/scooter tijdperk wilde je echt niet gezien worden op zo'n ding.
Maar veel plezier ermee
Nee dat zie je verkeerd, dat is hip tegenwoordig.Elmar schreef:In het auto tijdperk wil je niet gezien worden in een klein kut autootje met bromfiets motor... :banging:dvh schreef:In het brommer/scooter tijdperk wilde je echt niet gezien worden op zo'n ding.
Maar veel plezier ermee
Je hebt inderdaad nog weinig brommer ervaring.Macboy schreef:De enige reden dat ik deze brommer heb gekocht is omdat de jeugd er NIET in rijdt.
Dat is statement :banging:dvh schreef:Nee dat zie je verkeerd, dat is hip tegenwoordig.Elmar schreef:In het auto tijdperk wil je niet gezien worden in een klein kut autootje met bromfiets motor... :banging:dvh schreef:In het brommer/scooter tijdperk wilde je echt niet gezien worden op zo'n ding.
Maar veel plezier ermee
Grote auto's zijn uit, evenals paardenstaarten!
Gijs Evo schreef:Wie moet ik omkopen om mee te kunnen.
Heb net een Aprilia RS gekocht, aankomende week ophalen. :strong:
Heb een paar oudere brommers verkocht, een Honda MB en een MT.
Elmar schreef:
Dat is statement :banging:
Wat jij doet is lekker met de grijze massa meelopen.
Als je net als dvh van smorgens tot savonds op df rondhangt dan zie je elk topic wel denk ik.Metchu schreef:dvh, stiekem kijk je wel elke dag in dit topic... weet je waarom? omdat het leuk is! nuff said
Mike S. schreef:Als je net als dvh van smorgens tot savonds op df rondhangt dan zie je elk topic wel denk ik.Metchu schreef:dvh, stiekem kijk je wel elke dag in dit topic... weet je waarom? omdat het leuk is! nuff said
Als die het doet ja!Elmar schreef:Hoho, er gaat ook nog een Gilera Eaglet mee. :shakeit:
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 2 gasten