Verzekeringen

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Sjef

Verzekeringen

Bericht door Sjef » 27 mar 2007, 19:50

Bij aankoop van een nieuwe auto kreeg ik telefoon (had hier voor toestemming gegeven bij de dealer) van Polis Direct.
Dit in verband met en voorstel van hun voor een autoverzekering. Op zich is het aanbod best aantrekkelijk. Jaarpremie is niet al te hoog en er zit drie jaar nieuwwaarderegeling bij inbegrepen.

Toch neem ik dit soort offertes nooit echt serieus. Ga altijd eerst met mn eigen verzekering praten. Eerlijk gezegd ken ik Polis direct ook eigenlijk niet. Heeft iemand hier ervaring mee en zou je dit wel/niet overwegen?

Christoph

Bericht door Christoph » 27 mar 2007, 21:05

Gewoon online lijstje van 20 maatschappijen pakken, sorteren op prijs en de eerste 5 of 10 even bellen.

Telefonische prijs is bij allemaal weer anders dan online staat namelijk ( uit ervaring).

Ik neem aan dat je het hok morgen nog niet op de weg moet hebben.

RudolfNW

Bericht door RudolfNW » 27 mar 2007, 21:33

Polis direct heb ik mijn auto ook verzekerd gehad paar jaar geleden.

Toen de goedkoopste voor de jongere bestuurder. Prima niks mis mee. Heb toen ook geen schade gehad...

Nu heb ik een andere waar ik in klasse 9 zit. dus 9 schade vrije jaren lijkt me. betaal ook erg weinig premie. Via via he. :wink:

Owja ik ben 23 nu en dit is het 2e jaar dat ik een auto op eigen naam verzeker :lol:

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 27 mar 2007, 21:35

Van de week mijn verzekering vergeleken bij mijn eigen bank. Die waren met de autoverzekering 2 keer zo duur met minder gunstige voorwaarden:!:

Shakes

Bericht door Shakes » 27 mar 2007, 21:41

www.independer.nl of proberen via je bank of via collectief, via werk bv, een verzekering af te sluiten.

Laat de BMW club verzekering maar zitten. Ben 800 pj goedkoper uit.

N.

Plaats reactie