///Joost schreef:Advocaat, lekker bij PSV blijven.Robin schreef: En wie nu bondscoach. R Koeman kan niet, maar wil wel eigenlijk. Advocaat? Hiddink, of nr 1 Van Gaal? Zelfs Gullit werd door Koeman genoemd, aardige vent, maar eerst maar eens achter 'n sandere vrouw aan Ruud. Vind 'm niet zo'n denderend trainer eigenlijk.![]()
![]()
Hiddink zou ik inderdaad mooi vinden, maar is misschien te kort geleden dat hij nog aan het roer was (of gaat de tijd gewoon zo snel?). Gullit, OMG, never nooit niet alsjeblieft. Als persoon kan ik weining van m zeggen, maar z'n erelijst als coach is gewoon feitelijk niet erg bling-bling...![]()
Louis van Gaal zou ik best wel aandurven, ondanks de niet glorieuze tijd van vroeger. Ik denk dat het team van nu zo'n 'leider' nodig heeft met een goede dosis discipline. Dan is het gezeik binnen het team misschien een keer afgelopen.
Van Marwijk wilde wel naar PSV mocht hij niks hebben, en dat heeft ie nu, Jack zei al, IF ze nou eens even switchen, Advocaat bondscoach---> V Marwijk naar PSV. Daar zouden ze theoretisch misschien samen wel uit kunnen komen. Ach theorie.