Hard werken en een beetje op DF rondhangen...........................

romo schreef:Wat ik doe in het dagelijks leven...................??
Veel op DF rondhangen en een beetje werken...........................
Niall schreef:Even offtopic:
Coating dient voor:
- Corrosiewering
- Bestendigheid tegen Velgenreiniger, denk aan verroeste bouten op bv mercedessen door de aggresieve chemicalien welke de lak op de bout oplossen
- Montagezekerheid. Constante klemkracht van de bout, iets aantrekken met 140NM betekent niet dat het echt vastzit
En de meest belangrijke voor Duitsland(Europeese) toepassing, is het niet lostrillen loslopen van de bout na meervoudig remmen. Bv een wielbout van een BMW kan onder bepaalde omstandigheden 160°C worden, bij Opel >180°C. Bijna alle coatings worden week onder temperatuur waardoor het risico van loslopen in bepaalde mate kan ontstaan, dus is er een minimale eis waaraan die moet voldoen.
Zie :http://media.daimler.com/dcmedia/0-921- ... 0-0-0.html
Daarom worden op race auto's vaak koperen moeren gebruikt omdat deze nauwelijks gevoelig voor zulke temperaturen en van zijn eigen heeft het bepaalde smerende eigenschappen, alleen is dit werkbaar voor massaproductie
Ar schreef:Niall. Je werkt in Helmond?Niall schreef:Puik ding,
Zie enige onderdelen welke toendetijd bij ons in het bedrijf gecoat zijn![]()
Niels schreef:Ik vlieg tegenwoordig met zo'n ding:
hier naar toe:
Tom schreef:Opstijgen, landen, over de radio praten.. dat soort dingen.
Ah ok. Ik dacht boutjes, moertjes...Niall schreef:
Nee ik werk niet voor Nedschroefmaar je zit heel dicht in de buurt. Heb er goede contacten op diverse afdelingen voor diverse projecten.
Broertje van een maatje heet ook Niels en vliegt ook in zo'n ding, ook naar zulke locaties. Kan geen toeval zijn.Niels schreef:Ik vlieg tegenwoordig met zo'n ding:
hier naar toe:
Het is nog maar hbo bachelor wat ik doe hoorKoenM schreef:Je studeert bedrijfseconomie?
Welke master ben je aan het doen?
Ik zit zelf nu in het eerste jaar van bedrijfseconomie, heb als het goed is volgende week me P
Wil zelf denk ik een master finance gaan doen, maar heb nog even om er over na te denken..
RA ben je zeker wel even mee zoet, 10 jaar Nivra Nijenrode maar de meesten redden het niet in 10 jaar. Maar goed dat is geen fulltime studie gelukkig, weet niet hoe het nu zit maar meestal kan je die opleiding wel via een accountantskantoor krijgen.Richardt. schreef:Het is nog maar hbo bachelor wat ik doe hoorKoenM schreef:Je studeert bedrijfseconomie?
Ik zit zelf nu in het eerste jaar van bedrijfseconomie, heb als het goed is volgende week me P
Wil zelf denk ik een master finance gaan doen, maar heb nog even om er over na te denken..
Ik wil hierna, als ik de mogelijkheid krijg, verder in de accountancy en hopelijk uiteindelijk mijn RA titel halen. Ik ben dus nog wel een paar jaartjes zoet.
Een tip. Zorg dat je goed weet wat je leuk vind en waar je in verder wilt, scheelt uiteindelijk een hoop tijd en teleurstelling
Klopt, bij veel accountantskantoren is het een soort van verplichting om door te groeien en dus door te leren. Op eigen kosten is dat ook lastig te behappen vrees ik, zeker Nyenrode kost wel een paar centjes.Bert ///M3 schreef:RA ben je zeker wel even mee zoet, 10 jaar Nivra Nijenrode maar de meesten redden het niet in 10 jaar. Maar goed dat is geen fulltime studie gelukkig, weet niet hoe het nu zit maar meestal kan je die opleiding wel via een accountantskantoor krijgen.Richardt. schreef:Het is nog maar hbo bachelor wat ik doe hoorKoenM schreef:Je studeert bedrijfseconomie?
Ik wil hierna, als ik de mogelijkheid krijg, verder in de accountancy en hopelijk uiteindelijk mijn RA titel halen. Ik ben dus nog wel een paar jaartjes zoet.
Een tip. Zorg dat je goed weet wat je leuk vind en waar je in verder wilt, scheelt uiteindelijk een hoop tijd en teleurstelling
Vind ik ook niet, maar hey, zolang men mij er geld voor blijft geven...Dennis Cavallino schreef:Dat is toch geen baan Martijn?