Baan ging zondag 18.48 plots dicht, net 3 auto's voor mij

. Maar sta wel mooi op de NS webcam log

. Daarna ontbijten bij Hotel an der Nordschleife, leuke locatie maar het appartement viel erg mee.
Maandag meteen 8:00 uur 2 rondjes gedaan. Daarna flink wat (voor mij dan) nieuwe spottersplekken ontdekt, moest wel wat lopen elke keer maar geweldig leuk nu ik de bochten allemaal wel een beetje ken. Vanaf werseifen helemaal naar boven waar die zendmast staat. (na audenauer forst) vond ik erg fraai. Ook Pflanztgarden beide kanten op langs de baan gelopen. Klap op de vuurpijl (nooit geweest) was bij de scherpe bocht 2x rechts tussen Adenau en Bergwerk waar Lauda gecrashed was.
Zondag was de RX8 van mijn grote vriend Dale bij Wehrseifen gespind (hij was passagier) en een motorrijder klapte tegen zijn auto aan. De baan was erg lang dicht maar hoorde op het terras dat er ergens eerder een motorrijder is overleden doordat een rode GT3 erop was geknald (oliespoor). Zag inderdaad een rode Porsche voorbij komen op die gele sleeptruck zonder echt schade te zien, vond dat al raar. Maar wss technisch onderzoek. Verder wat staan praten met wat leden van een Honda S2000 club.
Al met al ben weer helemaal opgeladen! En trots op mijn gebakkie met alweer bijna 2 ton op de teller, geen centje pijn nogthans! Als ik de remmerij upgrade en de auto wat verlaag zou het serieus een aardige ringauto zijn... Omhoog en de bochten uit wil ie echt wel vooruit, in de bochten komt alles weer voorbij