wat is dat voor auto/kitkar in je avatar, ziet er licht en rap uitRost schreef:Zit nog sterk te twijfelen tussen de avondsessie en overdags. Gaat het overdag veel sneller?
In princiepe is de auto wel klaar de 4e

wat is dat voor auto/kitkar in je avatar, ziet er licht en rap uitRost schreef:Zit nog sterk te twijfelen tussen de avondsessie en overdags. Gaat het overdag veel sneller?
In princiepe is de auto wel klaar de 4e
Nou, zo'n uitspraak vind ik wel jammer eigenlijk...smiley schreef:Volgens mij wordt overdag de DNRT meuk van de trailer gereden, en gebruiken racers hem als testdag, waar s'avonds de gewone dagelijkse auto's die nog mee naar huis moeten worden losgelaten.
Het is maar waar je je bij thuis voelt denk ik.
Ik wip overdag wel effe eerder langs om die reguliere trackdag sfeer eens te proeven, maar houd het voorlopig op de avondsessies.
Definieer DNRT meuk eens....smiley schreef:de DNRT meuk.
Ervaren snelle rijders.Tristan schreef:Definieer DNRT meuk eens....smiley schreef:de DNRT meuk.
Volgens mij zijn elke keer de schades voor 99% met straatauto's, dus ik zou liever tussen de door jouw genoemde DNRT meuk rijden, dan tussen schumachertjes zonder licentie en het allemaal wel wetensmiley schreef:Volgens mij wordt overdag de DNRT meuk van de trailer gereden, en gebruiken racers hem als testdag, waar s'avonds de gewone dagelijkse auto's die nog mee naar huis moeten worden losgelaten.
Het is maar waar je je bij thuis voelt denk ik.
Ik wip overdag wel effe eerder langs om die reguliere trackdag sfeer eens te proeven, maar houd het voorlopig op de avondsessies.
Het "gevaarlijke" aan de mix is voor mij dat de langzamere en onervaren deelnemers misschien wat minder spiegelen en niet verwachten uitgeremd te worden, waarbij de DNRT mannen/wagens met slicks in hun beleving niet eens uitremmen maar gewoon netjes inhalen. Als daar ook nog bijkomt dat een onervaren deelnemer instuurt op een moment dat de ervaren man het niet verwacht (bijvoorbeeld: veel te vroeg), dan kan het even gezellig worden.DavidV schreef:Eens.
Ik rij liever tussen mensen die circuitervaring hebben dan tussen "dagjesmensen" (no pun intended) die voor het eerst op een circuit komen met hun auto.
Zolang je je aan je lijn houdt kan er door snellere deelnemers prima op geanticipeerd worden.
En een Radical of een Westfield hou je toch niet bij...
Maar met een tijd van 2:09 rij je niemand in de weg.
Juistem.Erik dB schreef:Het "gevaarlijke" aan de mix is voor mij dat de langzamere en onervaren deelnemers misschien wat minder spiegelen en niet verwachten uitgeremd te worden, waarbij de DNRT mannen/wagens met slicks in hun beleving niet eens uitremmen maar gewoon netjes inhalen. Als daar ook nog bijkomt dat een onervaren deelnemer instuurt op een moment dat de ervaren man het niet verwacht (bijvoorbeeld: veel te vroeg), dan kan het even gezellig worden.DavidV schreef:Eens.
Ik rij liever tussen mensen die circuitervaring hebben dan tussen "dagjesmensen" (no pun intended) die voor het eerst op een circuit komen met hun auto.
Zolang je je aan je lijn houdt kan er door snellere deelnemers prima op geanticipeerd worden.
Ja, in de verte. Maar had meer oog voor het nieuwe motorblok en de glimmende Supersprint spruitstukken.Erik dB schreef:Ik heb nog steeds goede hoop mee te kunnen doen, volgens MDM zijn zij deze week klaar en dan doe ik zelf nog een rondje + als een dolle richting de RDW en APK!
Heb je de sticker-Belg nog zien staan Tristan?
Ik vind het een beetje een kulargument, als je kijk naar de diverse schades die zijn gereden op df dagen waren het 9 van de 10 keer eenzijdige ongevallen met STRAATAUTO'SErik dB schreef:Het "gevaarlijke" aan de mix is voor mij dat de langzamere en onervaren deelnemers misschien wat minder spiegelen en niet verwachten uitgeremd te worden, waarbij de DNRT mannen/wagens met slicks in hun beleving niet eens uitremmen maar gewoon netjes inhalen. Als daar ook nog bijkomt dat een onervaren deelnemer instuurt op een moment dat de ervaren man het niet verwacht (bijvoorbeeld: veel te vroeg), dan kan het even gezellig worden.DavidV schreef:Eens.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten