DAGGIE ASSEN
- Dennis Cavallino
-
moet wel eerlijk zeggen dat ik wat laat was en er al meerdere auto's/ mensen weg waren... jou bolide die mooie witte Z3 van de foto? zoja dan heb ik je waarschijnlijk gemistFlatline schreef:Leuk dat iemand zegt dat hij bijna geen auto;s van het forum heeft gezien, maar dat ik wel op de film sta![]()
![]()
En tja mijn Z3 blaast die rene gewoon vies weg natuurlijk! Had ook veel wielspin, maar kan er ook goed mee omgaan. hahahahaha

- GTRene
tja ik ben natuurlijk geen match voor jeFlatline schreef:Leuk dat iemand zegt dat hij bijna geen auto;s van het forum heeft gezien, maar dat ik wel op de film sta![]()
![]()
En tja mijn Z3 blaast die rene gewoon vies weg natuurlijk! Had ook veel wielspin, maar kan er ook goed mee omgaan. hahahahaha

trouwens volgens mij zette een VW kever en en Opel corsa jou tijden toch ook een beetje in de schaduw

en beide auto's maak ik gehakt van op de autobahn boven de 260/kmu :twisted:
moet mezelf toch moet in praten

-
GeregeldThommy schreef:zou je die ook op Hi-Res kunnen regelen?

http://img167.imagevenue.com/img.php?im ... _349lo.jpg
http://img172.imagevenue.com/view.php?i ... _509lo.jpg
http://img31.imagevenue.com/img.php?ima ... _372lo.jpg
- GTRene
Achja, destijds met mijn Z3 M raodster en met de Nissan sunny GTI-R en 300pk ook super tijden neergezet...met de GTI-R toen de snelste van de dag! zelfs sneller als een 500pk monster maar ik had 4wd en superstarts...maar dat soort auto's en ook standaard M3 of Z3 M coupe/roadster zijn snel te leren en "makkelijk"om mee te sprinten, geloof me jongens in de opstelling zoals ik zat met slechte banden en zoveel torque het heel anders was als met de andere auto's en ik kan het weten
heb al 116 auto's gehad in mijn 26 jaar nu bijna dat ik mijn rijbewijs heb, en daar zat van alles bij, maar geen zo snel als de Hartge qua pk's e.d. ook TVR's gehad en porsche's en vele vele M3 auto's en Z3 M auto's maar geen was zo moeilijk op een sprint als de Hartge met de setup qua banden enzo..maar ach, ik weet het
wel balen dat het buhne volk gemiddels alleen kijkt naar wat ze denken te zien...
Trouwens zijn er nog meer mensen van Assen richting Hoogeveen gereden over de snelweg? want der stond een verdekte flitser achter dat viaduckt niet ver vanaf Assen...!! ik zag hem optijd, gelukkig

Trouwens zijn er nog meer mensen van Assen richting Hoogeveen gereden over de snelweg? want der stond een verdekte flitser achter dat viaduckt niet ver vanaf Assen...!! ik zag hem optijd, gelukkig
-
ik zag ook een flitser richting Urecht (waarschijnlijk de zelfde, bij het viaduct maar 'knalde' lekker door...... (cruze vontrole 121 km/h)GTRene schreef: Trouwens zijn er nog meer mensen van Assen richting Hoogeveen gereden over de snelweg? want der stond een verdekte flitser achter dat viaduckt niet ver vanaf Assen...!! ik zag hem optijd, gelukkig

kwam net voor de flitser een Golf langs geknald en die had m denk ik niet gezien..........

- Geert.
Ik (Mister-G=Geert) was samen met Flatline (Kees) naar Assen toe, ik reed met mijn neef mee in zijn m3. Kees heeft die blauwe Z3 Mcoupe.Thommy schreef:moet wel eerlijk zeggen dat ik wat laat was en er al meerdere auto's/ mensen weg waren... jou bolide die mooie witte Z3 van de foto? zoja dan heb ik je waarschijnlijk gemistFlatline schreef:Leuk dat iemand zegt dat hij bijna geen auto;s van het forum heeft gezien, maar dat ik wel op de film sta![]()
![]()
Rijden we dus het terrein af, sta ik even te wachten aan de kant want Kees was wat later, zie ik plotseling de AMG van Cor aankomen en PRECIES NAAST ME GEEFT IE GAS :twisted: wat een sound! Dus ik direct Kees bellen met de volgende boodschap: LET OP DE AMG VAN COR KOMT ER AAN MET THOMMY ER IN

Wel jammer dat we net weer richting huis gingen, had er graag nog ff naar gekeken. Vette actie van je trouwens!
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Ach zoveel scheelde het geloof ik niet.. Uiteindelijk ging ik VOOR jouw de finale in..Paul schreef:Flatline schreef:
En mijn nepm3 reedt jouw Z3 weer naar huis

Die keer tegen jouw was mij eerste run van de dag, dus das niet eerlijk

Volgende keer... wacht maar.. Mag je even tegen mijn ouwe opel rijden.. In drachten.. OK?
-
die actie was ook mega gaaf :!: heb hem een aantal keer herhaald... 8) jah das wel jammer dat je hem niet even kon bewonderen... volgende week staat de Sl weer bij de dealer... (verkocht) maar wel weer een ander bruut geval (maar dat weet het hele forum waarschijnlijk al) met MEER sound :twisted: :twisted: de Z06!!!Mister-G schreef:zie ik plotseling de AMG van Cor aankomen en PRECIES NAAST ME GEEFT IE GAS :twisted: wat een sound! Dus ik direct Kees bellen met de volgende boodschap: LET OP DE AMG VAN COR KOMT ER AAN MET THOMMY ER IN
Wel jammer dat we net weer richting huis gingen, had er graag nog ff naar gekeken. Vette actie van je trouwens!
volgende keer probeer ik wel optijd te zijn kunnen we ff bij kletsen

ook naar de CBR??
dan zal Cor in de Z06 gaan en ik in de S600 Bit-Turbo

grt Thommy
- Nutkees
Geert en Ik zullen beide aanwezig zijn bij de CBR... Gaan we gezellig met iedereen een beetje bijkletsen!Thommy schreef:die actie was ook mega gaaf :!: heb hem een aantal keer herhaald... 8) jah das wel jammer dat je hem niet even kon bewonderen... volgende week staat de Sl weer bij de dealer... (verkocht) maar wel weer een ander bruut geval (maar dat weet het hele forum waarschijnlijk al) met MEER sound :twisted: :twisted: de Z06!!!Mister-G schreef:zie ik plotseling de AMG van Cor aankomen en PRECIES NAAST ME GEEFT IE GAS :twisted: wat een sound! Dus ik direct Kees bellen met de volgende boodschap: LET OP DE AMG VAN COR KOMT ER AAN MET THOMMY ER IN
volgende keer probeer ik wel optijd te zijn kunnen we ff bij kletsen![]()
ook naar de CBR??
dan zal Cor in de Z06 gaan en ik in de S600 Bit-Turbo:twisted:
grt Thommy
- Nutkees
- Geert.
Moet jij niet aan het werk CONCURRENTFlatline schreef:Hahahah je kan nog steeds goed liegen geert...Mister-G schreef:Jup wij zijn er ook
Hopen dat alles heel blijft!
Ik vond je niet lijken op gorden hoorhaha
Hahahahah naast mijn raam staat nu een taxi met de tekst TAXI GORDON PERSONENVERVOER ahahahahhahahahaa
En toevallig ook al een MB

-
Flatline schreef:Hahahah je kan nog steeds goed liegen geert...Mister-G schreef:Jup wij zijn er ook
Hahahahah naast mijn raam staat nu een taxi met de tekst TAXI GORDON PERSONENVERVOER ahahahahhahahahaa
SHIT nu weten jullie wat ik doe in het dagelijks leven......

-
Ernst Jan Dekker schreef:GeregeldThommy schreef:zou je die ook op Hi-Res kunnen regelen?
![]()
http://img167.imagevenue.com/img.php?im ... _349lo.jpg
http://img172.imagevenue.com/view.php?i ... _509lo.jpg
http://img31.imagevenue.com/img.php?ima ... _372lo.jpg
super, bedankt!!
- Geert.
Zoals je merkt aan de hoeveelheid posts die we doen op een dag, doen wij niet zoveelThommy schreef:Flatline schreef:Hahahah je kan nog steeds goed liegen geert...Mister-G schreef:Jup wij zijn er ook
SHIT nu weten jullie wat ik doe in het dagelijks leven......

-
- Peter Tunissen