Het grote E36 M3 (occasion) draadje
- Knot
Re: Het grote E36 M3 (occasion) draadje
Als het wel echt van B46 is vind ik dat wat aso om je dan hier nog zo te verdedigen ook eerlijk gezegd.
- Martin van der Zwaard
+1
Kom er dan gewoon eerlijk voor uit.
Kom er dan gewoon eerlijk voor uit.
- dvh
Wordt een beetje een vreemd verhaal zo.
In ieder geval, ik hoef hem niet !
In ieder geval, ik hoef hem niet !
- Arthur
- Auto: Nr.51
Dat geldt alleen als je een BMW zoekt

Mark N schreef:Echt geniaal zeg hoe goed jullie opletten! Who needs an aankoopkeuring when you got DF
-
OnlineFabian
Zou niet netjes zijn inderdaad, hij doet zelf ook niet anders mbt tot posten van ex-schadeauto's etc die op het internet gevolgd worden . Dus wel verwonderlijk als dat zo is.
- ///Joost
Als dit waar is....wat een ontzettende BS! Hier kan ik me echt zo kwaad om maken. Dit soort mensen is exact de reden waarom de 2e hands automarkt kapot gaat. Echt zwaar teleurstellend.
Maar goed, nogmaals, als het waar is...

Maar goed, nogmaals, als het waar is...
- Knot
Tsja, moet iemand even een telefoontje wagen of een proefritje gaan maken he.
-
Klopt, kraakt overal (voornamelijk in het E46 M3 topic) schadeauto's af die gozer!Fabian schreef:Zou niet netjes zijn inderdaad, hij doet zelf ook niet anders mbt tot posten van ex-schadeauto's etc die op het internet gevolgd worden . Dus wel verwonderlijk als dat zo is.
Was mij allang opgevallen dat de fotolokatie 'zijn' lokatie is.
Al die 'sloop' m3's stonden daar ook op de foto....
- Dennis Cavallino
Trucje uit de off road wereld om een waterhappende motor te redden: Niet starten, maar eerst alle bougies eruit draaien, dan starten, water spuit er dan uit, bougies erin en gewoon weer doorrijden. Wel (regelmatig) alle olien verversen.
Easy does it.
Easy does it.

- MartijnGizmo
En olie met zaagsel in de versnellingsbak, deed haar vader ook:

-
Jullie weten het blijkbaar beter als ik....
Zoals ik al zei heb ik die M3 samen met een donor M3 verkocht aan de huidige eigenaar (die ik wel persoonlijk goed ken) voor de genoemde 7500 euro. Wat er precies allemaal overgebouwd is weet ik niet 100% zeker, gezien ik er niet iedere dag bij ben geweest. In ieder geval de motor met bak en diverse electra delen
Ik heb hem wel geholpen met de advertentiefoto's omdat hij vind dat ik dat altijd netjes doe, vandaar de fotolocatie.
En trouwens, de huidige eigenaar zal dit verhaal bevestigen en zal het verleden/reparaties ook vermelden aan een serieus geintresseerde, net zoals ik dit ook gedaan heb toen ik deze verkocht.
Is destijds gelijk op zijn naam overgeschreven, dus dat is prima na te checken bij een bezichtiging.
Ik heb die auto's destijds eerlijk verkocht, dus beetje raar om mij hier nu op aan te kijken toch...

Zoals ik al zei heb ik die M3 samen met een donor M3 verkocht aan de huidige eigenaar (die ik wel persoonlijk goed ken) voor de genoemde 7500 euro. Wat er precies allemaal overgebouwd is weet ik niet 100% zeker, gezien ik er niet iedere dag bij ben geweest. In ieder geval de motor met bak en diverse electra delen
Ik heb hem wel geholpen met de advertentiefoto's omdat hij vind dat ik dat altijd netjes doe, vandaar de fotolocatie.
En trouwens, de huidige eigenaar zal dit verhaal bevestigen en zal het verleden/reparaties ook vermelden aan een serieus geintresseerde, net zoals ik dit ook gedaan heb toen ik deze verkocht.
Is destijds gelijk op zijn naam overgeschreven, dus dat is prima na te checken bij een bezichtiging.
Ik heb die auto's destijds eerlijk verkocht, dus beetje raar om mij hier nu op aan te kijken toch...
-
nu kan het je beste vriend wel zijn. maar nu brand je eigen naam aan dit stuk ongeluk je had hem gewoon zelf advertentiefoto's moeten laten maken en als dat zo was had niemand dit opgemerkt.Ik heb hem wel geholpen met de advertentiefoto's ....
en waarom staat het dan niet bij vermeld dat er een ander blok in ligt?
- FreudeamFahren
Dus het nummer bij de advertentie is niet van jouw, B46? En mp underscore sales (at) live punt nl is niet jouw emailadres? Kan maar zo
Dan zitten we er allemaal naast.

- dvh
- Roderik_
Mwoah, ik ken B46 als een normale en fatsoenlijke gozer.
Ook eerder zaken mee gedaan en naar volle tevredenheid. Als er iemand fel op is om ex-schade auto's te achterhalen is hij het wel. Heeft notabene een compleet M3 register...
En daarbij, zijn verhaal is gewoon waterdicht.
Beetje spijkers op laag water zoeken imo
Ook eerder zaken mee gedaan en naar volle tevredenheid. Als er iemand fel op is om ex-schade auto's te achterhalen is hij het wel. Heeft notabene een compleet M3 register...
En daarbij, zijn verhaal is gewoon waterdicht.
Beetje spijkers op laag water zoeken imo

- RVV
Iol was het niet spijkerhard die zijn M3 in laag water had liggen, of was het nou hoog water
Anyway die advertentie stinkt nog harder dan overjarige Franse schimmelkaas. Zou never nooit op wat voor een manier hier mijn naam aan verbinden. Laat staan een beetje lopen te verdedigen met donorauto gedoe.

Anyway die advertentie stinkt nog harder dan overjarige Franse schimmelkaas. Zou never nooit op wat voor een manier hier mijn naam aan verbinden. Laat staan een beetje lopen te verdedigen met donorauto gedoe.
- Peric
Niet helemaal Roderik..
B46 is er altijd als de kippen bij als er iets niet klopt aan een te koop staande BMW.
Nu wéét hij dat dit niet een heel frisse auto is gezien de geschiedenis en hij lult het wel weer recht.
Sorry B46, maar omdat het een goede kennis van je is kan het wél?
Anyway, ik ben sowieso niet in de markt voor een E36-M3.
B46 is er altijd als de kippen bij als er iets niet klopt aan een te koop staande BMW.
Nu wéét hij dat dit niet een heel frisse auto is gezien de geschiedenis en hij lult het wel weer recht.

- ///Joost
+1, gewoon complete bullshit. Als je die advertentie leest ga je er vanuit dat het een buitenkansje is en dat de auto vertroeteld is door een echte liefhebber.Peric schreef:Niet helemaal Roderik..
"Motor altijd ververst met Spa Bla...Ik bedoel, Castrol 10W60..."
Maar de waarheid is wel effe anders...Nondeju, U-571 was er niks bij.

- Erik dB
- Erik dB
Dan krijg je B46 aan de lijn. Hij helpt de verkoper met het opnemen vd telefoonKnot schreef:Tsja, moet iemand even een telefoontje wagen of een proefritje gaan maken he.

- 964aircooled
- Locatie: ex m5-e39, m3 E36, 335i-e30, Porsche 911 3.2 en 3.6 C2, 350z, C63 amg station
Roderik_ schreef: En daarbij, zijn verhaal is gewoon waterdicht.

-
- Auto: Renooit
Scherp zo op de late avond964aircooled schreef:Roderik_ schreef: En daarbij, zijn verhaal is gewoon waterdicht.:sailing:

- Daan2D
Geweldig topic hier met de laatste 2 paginas
Als B46 de huidige eigenaar persoonlijk goed kent en helpt bij een foto lokatie, babbel je toch even bij,.. eej joh hoe heb je die m3 nu weer zo goed gekregen? Nog onderdelen van die duikboot kunnen gebruiken of alleen het chassis? Is er geen tijd voor,... Bel je je goede vriend die je helpt met adverteren toch direct op om dit verhaal de wereld uit te helpen, . En hier neer te zetten wat allemaal precies is omgebouwd.
Verhaal rammelt aan alle kanten, maar,....
Eerlijkheid duurt het langst

Als B46 de huidige eigenaar persoonlijk goed kent en helpt bij een foto lokatie, babbel je toch even bij,.. eej joh hoe heb je die m3 nu weer zo goed gekregen? Nog onderdelen van die duikboot kunnen gebruiken of alleen het chassis? Is er geen tijd voor,... Bel je je goede vriend die je helpt met adverteren toch direct op om dit verhaal de wereld uit te helpen, . En hier neer te zetten wat allemaal precies is omgebouwd.
Verhaal rammelt aan alle kanten, maar,....
Eerlijkheid duurt het langst

-
We hebben geen Peter R de Vries meer nodig.........this goes waaaaaaay back 

- ///Martin
En verkocht inmiddels zie ik....