Zet je parasol maar alvast binnen, hoosbui en hagel
- Jelmer850i
Re: Zet je parasol maar alvast binnen, hoosbui en hagel
Waarom fixen, leasecontract is ook bijna voorbij toch ?
Kan voor hen nooit uit, kan je beter met wat hagelschade verkopen. Mja zal wel verzekerings werk zijn.
Ik ben blij dat ik geen deukjes heb, heb ook door die hagel gereden, misschien wat dikker plaatwerk.
Kan voor hen nooit uit, kan je beter met wat hagelschade verkopen. Mja zal wel verzekerings werk zijn.
Ik ben blij dat ik geen deukjes heb, heb ook door die hagel gereden, misschien wat dikker plaatwerk.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Moet nog meer dan een jaar en is gewoon verzekeringswerk lijkt me, na de vakantie maar ff een afspraak maken. Eerst weg.
- Fabian
Die krassen zullen ze als een losse schade zien.Wouter81 schreef:Tis alweer een weekje geleden en ik kom er nu pas achter maar m'n dak en motorkap zitten onder de deukjes, komt door die hagelbui. Waren echt forse hagelstenen, zomaar een cm in doorsnee. Zag het eerst niet want je moet het net in het licht zien maar als je er met de neus bovenop staat zie je het. Auto van m'n vader ook, buren ook. Allemaal kleine deukjes.
Goeie tijden voor de schadeherstellers lijkt me.Komt me eigenlijk niet zo slecht uit ook, had al wat krassen in het dak zitten. Mogen ze die gelijk ook fixen.
Dak wordt ge-restyled, daar wordt echt niet aan gespoten. Dus 2x eigen risico helaas denk ik.....
-
Okee, even afwachten. Nu kan ik erg goed opschieten met deze schadehersteller
dus misschien wil hij me wel even matsen.

- Fabian
zo maar eens zijn dat je naar een speciaal hagel-schade-centre toe moet van de verzekeraar/leasemij
Daar worden speciaal mensen voor ingevlogen om dit te herstellen per regio waar grote hagelbuien langs gekomen zijn. In Roosendaal volgens mij zit er nu ook 1 ivm de schade van paar maanden terug. Zijn nu nog aan het herstellen met tig man personeel, hadden iets van 1600 meldingen in die regio,.. En een forse hagelschade restylen duurt zomaar een dag per auto........

Daar worden speciaal mensen voor ingevlogen om dit te herstellen per regio waar grote hagelbuien langs gekomen zijn. In Roosendaal volgens mij zit er nu ook 1 ivm de schade van paar maanden terug. Zijn nu nog aan het herstellen met tig man personeel, hadden iets van 1600 meldingen in die regio,.. En een forse hagelschade restylen duurt zomaar een dag per auto........
-
Kan kloppen idd, m'n vader had ook identieke schade op z'n Saab 9-3. Univé gebeld en daar was hij duidelijk niet de eerste.
Zou gefixt worden, zonder eigen risico maar niet op heel korte termijn. Ze waren nogal druk.
Gaat snel met de deuken. Heb er zo op het eerste gezicht al een stuk of 10-15 geteld bij m'n eigen auto. Zal wel veel tijd kosten.

Gaat snel met de deuken. Heb er zo op het eerste gezicht al een stuk of 10-15 geteld bij m'n eigen auto. Zal wel veel tijd kosten.
- Fabian
Als dat alles is stelt het niet veel voor gelukkig.
Heb auto's gehad met 300 deukjes....................

Heb auto's gehad met 300 deukjes....................

- Jelmer850i
Ok ik meende minder dan een jaar...
ik had het ook een keer, deukje in de zijkant en voorkant aan puin.
Waren dus 2 separate schades, helaas voor de verzekering
, zijkant zelf betaald, was 90 euro geloof ik gewoon restylen.
ik had het ook een keer, deukje in de zijkant en voorkant aan puin.
Waren dus 2 separate schades, helaas voor de verzekering

-
wtfFabian schreef:Als dat alles is stelt het niet veel voor gelukkig.
Heb auto's gehad met 300 deukjes....................![]()
![]()

- Fernando
Wow vlak na een megaklap begint het raam hier in de keukendeur te resoneren (bijna de sponningen uit)........ 

- Fernando
Ik reed vanmiddag rond een uur of 5 over de singels hier in Leiden en precies op het moment dat ik een hoge kerk passeer hoor ik toch een MEGAKLAP!!!
M'n autoradio kapte er spontaan mee en ik reed trillend verder naar huis. Maar nu lees ik net op tv west dat in die kerk de bliksem is geslagen en er een groot gat in het dak zit. Ik ben nu wel spontaan een bewonderaar van Michael Faraday...

M'n autoradio kapte er spontaan mee en ik reed trillend verder naar huis. Maar nu lees ik net op tv west dat in die kerk de bliksem is geslagen en er een groot gat in het dak zit. Ik ben nu wel spontaan een bewonderaar van Michael Faraday...

Bliksem slaat gat in Sint Josephkerk
vandaag 18:14
LEIDEN - De brandweer heeft de omgeving van de Sint Josephkerk in Leiden woensdagmiddag korte tijd afgezet nadat de bliksem in de kerk was geslagen. .
Inmiddels is gebleken dat de toren nog altijd stevig staat, en is de omgeving weer vrijgegeven. Rond vijf uur sloeg de bliksem in. Volgens studenten die in een voormalig klooster naast de kerk wonen, klonk de inslag alsof er in de buurt een explosie plaats vond.
Het internet viel ook uit. In het dak van de toren zit nu een gat en de dakpannen zijn naar beneden gevallen. De studenten zeggen dat de bliksem enkele maanden geleden ook al in de toren sloeg.
- InjectTheVenom
Nou daar gaan we weer, het regent hier alsof de zondvloed los gekomen is met af entoe een donderklap. Zal mij benieuwen wat er van die code oranje over blijft en of het alarm van m'n pa z'n auto weer af gaat dat zou het 3e jaar op rij worden 

- dvh
Hier was het weer feest.
Bij de buurman heel zijn hal weer vol.
Mijn dak lek.... gelukkig makkelijk op te lossen.
Heerlijk, die zomer(stontweerdagen) in Nederland !
Bij de buurman heel zijn hal weer vol.
Mijn dak lek.... gelukkig makkelijk op te lossen.
Heerlijk, die zomer(stontweerdagen) in Nederland !
-
OnlineMartijn_bmw
hier ook weer flink extreem!
nu weer wat rustiger...
nu weer wat rustiger...
- dvh
Go pro beelden v/d buurman
-
OnlineMartijn_bmw
mooi! hier dezelfde beelden... nog geprobeerd vast te leggen maar was steeds te laat 
Hier begon het zo... en daarna werd het donker en ging het los!

Hier begon het zo... en daarna werd het donker en ging het los!
- Bijlagen
-
- 182812_480826085276491_1333343662_n.jpg (66.75 KiB) 1514 keer bekeken
- GTRene
Tis nu hier, ging ff goed los, het lijkt dat het ergste is geweest, het rommelt nog goed nu en enorme flits stralen
ben nu des te blijer met men nwe erker daken van zink zonder afvoer oid alleen iets aflopend, werkt perfect

ben nu des te blijer met men nwe erker daken van zink zonder afvoer oid alleen iets aflopend, werkt perfect
- Macboy
Oh dat dak had je zelf gefixed of niet 

- GTRene
lol, nee die heb ik allemaal laten doen, ik wilde echter voor dat die man verder gingMacboy schreef:Oh dat dak had je zelf gefixed of niet
met de windveren (al die erker daken kwamen later endie was er die dag niet) mooi eronder schilderen enzo...en toen ook nog wat hoger want zag wat pannen niet goed liggen/passen en dus wat dakpannen iets beter geslepen...en toen wat op de pan drukken ..en de rest is historie

dus niet nog een keer bijgekunt met schilderen en de andere kant ook niet helaas, achja

et de windveren (al die erker daken kwamen later)
- JP
Hagelschade......toen kwam ik in dit draadje terecht.
2 weken geleden mega slecht weer gehad met dikke hagel. Gelukkig stond de GTi in de garage (onder een lichtkoepel waarvan ik dacht, die gaat het begeven)
De kleine Pixo stond buiten en kreeg de volle laag. 's avonds meteen gekeken, maar kon in het donker geen schade zien. Vandaag langs de schadehersteller kunnen gaan voor een indicatie. Er waren nog 59 mensen voor me in de planning. Gouden business voor de schadeboeren blijkbaar. Ik schat een 50 deukjes in de Nissan broodrooster.
Schade ± 3000
wtfbbqf1amgmax33 ! 
2 weken geleden mega slecht weer gehad met dikke hagel. Gelukkig stond de GTi in de garage (onder een lichtkoepel waarvan ik dacht, die gaat het begeven)
De kleine Pixo stond buiten en kreeg de volle laag. 's avonds meteen gekeken, maar kon in het donker geen schade zien. Vandaag langs de schadehersteller kunnen gaan voor een indicatie. Er waren nog 59 mensen voor me in de planning. Gouden business voor de schadeboeren blijkbaar. Ik schat een 50 deukjes in de Nissan broodrooster.
Schade ± 3000

- tomgtr
Mobiele poffertjespan?
- dvh
Hier vorig jaar ook
Heb mijn auto's nog snel onder wat grote bomen gezet ( tijdens een fikte hagel/onweersbui , YOLO ) en zo schade kunnen voorkomen. Maar bij vrijwel alles wat buiten stond voor duizenden euro's per auto aan schade.
Zo had de lokale schadeboer gelijk zijn jaaromzet verzegeld

Zo had de lokale schadeboer gelijk zijn jaaromzet verzegeld

- JP
tomgtr schreef:Mobiele poffertjespan?
Zoiets ja.....

Dacht dat je zo'n klein autootje voor dat geld helemaal opnieuw gespoten had. Blijkbaar is uitdeuken duurder dan spuiten.
- tomgtr
Echt balen, zonde van je geld.
- JP
Gelukkig wel verzekeringswerk, Tom, want anders had ik van dat geld ook een schuur kunnen laten bouwen (met rietdak!) voor veilige stalling van de auto.....tomgtr schreef:Echt balen, zonde van je geld.