Sjef schreef:Wie gaat er allemaal paasweekend? Zal wel ontzettend druk zijn maar wel gaaf om te gaan kijken en s ochtends een paar rondes te doen!
Denk dat ik ook 1 van die dagen ff ga kijken daar...ben er 3 x geweest maar weet er nog niet veel

de mooie plekken zeg maar, maar ach de hoofdpoort weet ik en daar ist ook leuk kijken praten enzo...en dan af en toe naar een mooi punt ergens, maar zoals gezegd weet er niet zoveel en ben nog maar 1x met iemand rond geweest over de Ring in een 204pk sterke Seat Leon diesel

ding was wel snel en hij kon gewoon in de bocht van het gas en op de rem en op het gas, ik zei toen dat moet je niet mijn Z3 m coupe wat ik toen had proberen dat gaat mis, hij van...tja begrijpje nu waarom ik niet met mijn eigen M3 hier rijd maar met de leaseauto van mijn vriendin

tja...dat ding was ook verlaagd en dikkere wielen enz, een makkelijk te rijden auto dat zeker.
Lijkt me toch ook heerlijk om b.v. onder in NL te wonen in Limburg en vlak bij een paar cirquits en de Ring en de Autobahn..dan een Ringtool in je garage hebben en een jaarkaart...ow en een grenzeloze tankpas en banden sponsor
Ik ga weer ff verder dromen :idea: