Boeit me eigenlijk ook niet, want wanneer zit ik nou achterin (nooit dus)... maar hij leek toch echt groter van binnen.Rico v Velzen schreef:3 serie coupe zit achterin meer ruimte inmaar verder boeien natuurlijk, voor wie problemen heeft met de ruimte is er ook nog een M5
Nou ben ik toch heel vaak bij de auto geweest. helaas.Mister-G schreef:Is echt een mooie auto, heb hem even in het echt bewonderd!!
En wij maar zoeken naar de eigenaar genaamd Frank maar helaas niet te vinden, toen zijn de heren maar weer in de Z3 coupé's gesprongen om tegen elkaar te racen![]()
Dan maar een andere keer in je auto zitten als dat nog mag
Ik kan me voorstellen dat jij exotische kunststoffen zoals carbon fiber niet kent omdat bmw zich alleen van blik gebruikmaakt met het fabriceren van hun auto`s.M-bitious schreef:Met mijn extra paardjes komt dat helemaal goed. Kan al dat plastic van jullie die hoge snelheden wel aan?HANZ06 schreef:Frank,
Als wij inderdaad niet gelijk fors op het gas gaan kan je in onze slipstream blijven.
Maar alleen als wij dat willen. 8)
Grtz,Hanz06
M-bitious schreef:Ik heb een donkerbruin vermoeden dat ik mijn carbon dakje wel over de 300 km/h krijg.
Ik mag dat wel,die mensen met zo`n positieve houding.M-bitious schreef:Uitzicht uit Han's auto 5 seconden later.
[img:1632:1224]http://img406.imageshack.us/img406/1212/dsc00739lb2.jpg[/img]
Gebruikers op dit forum: Rogerb en 3 gasten