Iphone in 1000 stukjes, hoe geheugen kopieren?
- Dennis Cavallino
Iphone in 1000 stukjes, hoe geheugen kopieren?
M'n iPhone (3gs) ligt in 1000 stukjes. Het moederbord is nog heel. Hoe kan ik 't beste foto's van mijn iPhone (laten) halen?
Een maatje van me heeft een 3gs over, dus mij leek 't slim om mijn moederbord in die van hem in te bouwen. Iemand andere suggesties?
Een maatje van me heeft een 3gs over, dus mij leek 't slim om mijn moederbord in die van hem in te bouwen. Iemand andere suggesties?
-
Re: Iphone in 1000 stukjes, hoe geheugen kopieren?
Ik heb dat eens geprobeerd met mijn HTC HD2... Die heeft nog 1 keer geboot voor hij hij zijn laatste zucht uitblaaste. Wees er iig heel erg voorzichtig mee.
- Chris van S.
Volgens mijn collega (apple fapper) zou je de 3gs gewoon aan moeten kunnen sluiten aan je pc. En dan kan je de foto's er zo af halen.
- Dennis Cavallino
Zeg maar tegen hem dat deze appleflap dat al heeft geprobeerd natuurlijk. Toestel gaat echt niet meer aan.

- Chris van S.
Done!
In elk geval heeft mijn collega eventueel nog een defecte 3gs beschikbaar die je kan gebruiken voor je moederbord truuk (mits de reparateur dat ding nog kan vinden). Volgens hem zou het wel kunnen werken.
In elk geval heeft mijn collega eventueel nog een defecte 3gs beschikbaar die je kan gebruiken voor je moederbord truuk (mits de reparateur dat ding nog kan vinden). Volgens hem zou het wel kunnen werken.
- Dennis Cavallino
Moederbord ziet er intact uit, kwestie van losschroeven en gaan. 
Eenmaal open ziet zo'n iPhone er een stuk minder hoogwaardig uit, hehehe.
Dus ik moet eerdaags even bij je op de zaak langs?

Eenmaal open ziet zo'n iPhone er een stuk minder hoogwaardig uit, hehehe.
Dus ik moet eerdaags even bij je op de zaak langs?
-
Normaliter synchroniseert hij toch alle belangrijke gegevens naar je pc/laptop? Bijna onmogelijk om gegevens te verliezen met een iphone.
Krijgen we nog meer details over de oorzaak/reden, of moeten we dat gaan raden?
Euhm,dan maar 'n' schot voor de boeg...Piep...piep.....een sms'je met "poebelewoepski bedankt voor de heerljke middag XXX" afzender :Kees.
"Dennis, wie, is Kees??"..."Ohw dat is een nieuw collega" .."jaja"... ..zwieppppppppp KABENGGG....
Of heb je hem gewoon uit je kluiven laten vallen? Hoe simpel kan het zijn, pilsje in de rechterhand en telefoon in de linker...
Krijgen we nog meer details over de oorzaak/reden, of moeten we dat gaan raden?
Euhm,dan maar 'n' schot voor de boeg...Piep...piep.....een sms'je met "poebelewoepski bedankt voor de heerljke middag XXX" afzender :Kees.
"Dennis, wie, is Kees??"..."Ohw dat is een nieuw collega" .."jaja"... ..zwieppppppppp KABENGGG....
Of heb je hem gewoon uit je kluiven laten vallen? Hoe simpel kan het zijn, pilsje in de rechterhand en telefoon in de linker...
- GTRene
- JP
Aan het oefenen geweest? Het WK is pas over 2maanden in Finland.....-->. Mobilephonethrowing
-
That'll buff right out.