EK voetbal 2012
- Fernando
Re: EK voetbal 2012
Toch wel een fout van vlaar.... 

- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
Wat een lelijk ventje die Ronaldo !!
- Mathieu
Gatenkaas of niet?
- daNpy
We zijn nog net zo ver als 45 min geleden... :ninja:
- ///Joost
Ik heb het al eerder gezegd en ik zeg het nog eens... Willems kan dit niveau gewoon nog niet aan. Volgens mij heeft ie bij ieder balcontact de bal ingeleverd. In vorige wedstrijden was dit precies hetzelfde.
Maar goed, roeien met de riemen die we hebben, dus kom op Oranje!!!!
Maar goed, roeien met de riemen die we hebben, dus kom op Oranje!!!!
- Martin van der Zwaard
Willems moet er gewoon uit. Die jongen kan het niet aan.
Maar ze hoeven nog maar 2x te scoren joh......
Maar ze hoeven nog maar 2x te scoren joh......

- Luco
Ach ja, soms zit het mee en soms zit het tegen.
Het is niet anders, jammer.
We hebben het niet in deze wedstrijd verspeeld.
Het is niet anders, jammer.
We hebben het niet in deze wedstrijd verspeeld.
- Martin van der Zwaard
En dat was het EK2012.
- Fernando
Wat een gigantisch verschil eigenlijk met WK2010 terwijl er minimale wijzigingen zijn.....
- Luco
1 voordeel, we kunnen het in de toekomst nooit meer slechter doen op een EK, alle wedstrijden verliezen 

- Luco
Het zit ze ook niet mee zeg 

- ///Joost
Tsja...wat moet je er van zeggen...
- ///Joost
Wat kan die Bert Maalderink trouwens ontzettend opbeurende vragen stellen...not. Dat die nog steeds op de voorgrond werkt zeg...
- Luco
Ja, de beste stuurlui staan aan wal he.///Joost schreef:Wat kan die Bert Maalderink trouwens ontzettend opbeurende vragen stellen...not. Dat die nog steeds op de voorgrond werkt zeg...
-
Overall heeft Van Marwijk het gewoon netjes gedaan...IMHO.
Dit PleeKaa alleen ff niet.
- ///Joost
+1, van mij mag ie gewoon aanblijven t/m het WK hoor. Ook nog wel leuk voor VdV dat ie scoorde en zich enigszins bewezen heeft...Huntelaar daarentegen....Marc RS4 schreef:Overall heeft Van Marwijk het gewoon netjes gedaan...IMHO.
Al was deze opstelling wel een stuk beter dan eerdere wedstrijden. Alleen nog even een nieuwe links back zoeken in Nederland.

-
Gisteravond zat ik tussen de italianen op het terras met het schaamrood op mijn kaken... Mon dieu
Hoe gek ook, de italiianen zijn en blijven fan van Nederland. Valt me ieder EK/WK weer op.
Van Bommel is ook een sneaky kereltje, achter zijn hand tegen Bert liggen te praten?
Zou me niks verwonderen als de stucadoors van zijn nieuwe huis te Meerssen vandaag met zijn allen in de kuip zeiken alvorens ze het op de muur smeren
Hoe gek ook, de italiianen zijn en blijven fan van Nederland. Valt me ieder EK/WK weer op.
Van Bommel is ook een sneaky kereltje, achter zijn hand tegen Bert liggen te praten?
Zou me niks verwonderen als de stucadoors van zijn nieuwe huis te Meerssen vandaag met zijn allen in de kuip zeiken alvorens ze het op de muur smeren

- Dennis Cavallino
Het kan nog!Dennis Cavallino schreef:"We worden wereldkampioen!!"
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Vond het altijd een zeikend, die Maalderink... maar kan hem nu wel waarderen. Durft tenminste kritische vragen te stellen. Die vetzak van een Jack van Gelder (met zijn high-fivejes na een 'interviewtje') wil vooral vriendjes blijven met spelers en coach.///Joost schreef:Wat kan die Bert Maalderink trouwens ontzettend opbeurende vragen stellen...not. Dat die nog steeds op de voorgrond werkt zeg...
Wat een losers dit oranje. Alleen Sneijder is IMO een echte vent, die staat nog op, heeft nog uitstraling en is redelijk eerlijk in interviews. Ik zag gister Robben en vd Wiel nog tijdens een paar vragen. Wat een ego's. Ze kunnen het niet hun strot uitkrijgen dat ze gewoon persoonlijk ook gefaald hebben. Wees nou een vent en zeg dat gewoon. Die vd Wiel kan amper een paar hele volzinnen uitbraken. Die heeft niet vooraan gestaan toen ze IQ aan het uitdelen waren. Wat een dom ventje. Zie http://www.dumpert.nl/mediabase/2183601 ... ranje.html
En van Marwijk is een zure gefrustreerde man. Bij elke vraag of opmerking tijdens een interview chagrijnig worden, niet willen antwoorden of zich persoonlijk aangevallen voelen. Wat een narrige man. Dat hoort toch gewoon bij je vak, netjes en geduldig de pers te woord staan? Hadden trouwens heel veel spelers last van.
Nee, neem dan die coach van Duitsland, die Joachim Löw. Neemt de tijd voor interviews en persconferenties, blijft geduldig en netjes, legt dingen goed uit, ook al vind hij de vragen misschien onzin. Een verademing in tegenstelling tot die zure man die het bij ons voor het vertellen heeft.
Ben de rest van het toernooi voor de Duitsers.

Laatst gewijzigd door Wouter81 op 18 jun 2012, 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- Robin Hartog
Een nieuwe linksback hoef je niet zo ver voor te zoeken; Emanuelson? Vurnon Anita? Allebei al beter dan die Willems. (Wat een overtreding trouwens, was IMO gewoon rood)///Joost schreef:+1, van mij mag ie gewoon aanblijven t/m het WK hoor. Ook nog wel leuk voor VdV dat ie scoorde en zich enigszins bewezen heeft...Huntelaar daarentegen....Marc RS4 schreef:Overall heeft Van Marwijk het gewoon netjes gedaan...IMHO.
Al was deze opstelling wel een stuk beter dan eerdere wedstrijden. Alleen nog even een nieuwe links back zoeken in Nederland.
Oh, en van mij mag Van Marwijk ook gewoon aanblijven als bondscoach.

- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Die overtreding lieten ze later nog eens vanuit een andere hoek zien en toen bleek dat hij toch echt eerst de bal raakt en niet vol de enkels van die Portugees, wat inderdaad wel leek. Nevertheless was het behoorlijk onbesuisd.
- daNpy
Actie was onbesuisd, maar ik heb viezere en grovere overtredingen gezien.
Hij neemt de portugees zeker mee, maar zoals deze naar enkel greep was een beetje overdone aangezien die juist niet geraakt werd :')
Hij neemt de portugees zeker mee, maar zoals deze naar enkel greep was een beetje overdone aangezien die juist niet geraakt werd :')
-
Ik kijk er niet van op, riep 4 weken voor aanvang al dat er geen punt gepakt ging worden. Dat er verloren word is niet eens zo heel erg. Duitsland/spanje/rusland heeft gewoon meer kwaliteit in de selectie.
Alleen waar ik me mateloos aan erg is tikkie breed tikkie terug. Gisteren ook weer, staan we 1-0 voor, druk dan door!! nee gaan ze terug lopen met het gevolg dat je 30 minuten lang voetballes krijgt.
En die vd Wiel is ook een flapdrol. # wedstrijden lang de slechtste van het veld, en stelt zich richting de journalisten op als de grand vedette. Weet niet hoe het komt, maar niet door zichzelf. ondertussen nog even op zijn iphone klooien en met koptelefoons zo groot als zeepkisten loot ie weg. Wees gewoon eerlijk, en zeg dat je er geen drol van gemaakt hebt. Op niveau spakenburg konden ze nog niet mee gisteren.
ik ben iig blij dat de ''grote favorieten'' weer met beide benen op de grond staan en hopelijk mag van Marwijk weer richting het ek gaan werken. Want de selectie is hier schuldig aan, niet van Marwijk.
Alleen waar ik me mateloos aan erg is tikkie breed tikkie terug. Gisteren ook weer, staan we 1-0 voor, druk dan door!! nee gaan ze terug lopen met het gevolg dat je 30 minuten lang voetballes krijgt.
En die vd Wiel is ook een flapdrol. # wedstrijden lang de slechtste van het veld, en stelt zich richting de journalisten op als de grand vedette. Weet niet hoe het komt, maar niet door zichzelf. ondertussen nog even op zijn iphone klooien en met koptelefoons zo groot als zeepkisten loot ie weg. Wees gewoon eerlijk, en zeg dat je er geen drol van gemaakt hebt. Op niveau spakenburg konden ze nog niet mee gisteren.
ik ben iig blij dat de ''grote favorieten'' weer met beide benen op de grond staan en hopelijk mag van Marwijk weer richting het ek gaan werken. Want de selectie is hier schuldig aan, niet van Marwijk.
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Stekelenburg was wel top gisteren vond ik!
*om toch een beetje positief te zijn*
*om toch een beetje positief te zijn*

- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Klopt.daNpy schreef:Actie was onbesuisd, maar ik heb viezere en grovere overtredingen gezien.
Maar dat Portugezen goed kunnen acteren, of eigenlijk niet maar wel vaak een poging doen, wisten we al