Kamer in Tilburg

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Fedmas
Auto: G21 330e

Kamer in Tilburg

Bericht door Fedmas » 16 jun 2012, 19:24

Halloo luitjes,

Dacht probeer het gewoon eens via hier. Ik ga binnenkort (vanaf medio Augustus) studeren in Tilburg (Bouwtechnische bedrijfskunde, HBO, bij Avans.) Nou ben ik eigenlijk opzoek naar een kamer, is hier toevallig iemand die nog suggesties heeft of beter nog, een kamer? Denk het niet maar dacht ik gooi gewoon eens een balletje op.

Fedde

Ps. Verdere informatie is eventueel wel via PM te krijgen maar ga ik niet allemaal hier plaatsen
Ps2. Als dit niet mag van de mods gelieve topic te deleten /sluiten ;-)

KoenM

Re: Kamer in Tilburg

Bericht door KoenM » 17 jun 2012, 13:00

In Tilburg is het niet zo heel lastig om een kamer te vinden toch?

Het makkelijkst en goedkoopst is het om via via een kamer te vinden, al zal je er dan eerst mensen moeten kennen ;) Als je er eenmaal studeert, is dit goed te doen.
Daarnaast kun je je inschrijven bij een woningcorporatie, maar daarvoor ben je denk ik al aan de late kant..
Ook kun je via kamernet een kamer zoeken, neem dan wel een maand abonnement, zodat je zo veel mogelijk kunt reageren..

Als laatste, kun je natuurlijk ook via een makelaar een kamer zoeken.
Dit kost wel het meest (meestal 1 maand huur + btw) maar zo kun je erg snel een mooie kamer vinden.

Succes met je studie en de zoektocht :thumbup:

Ohja, zoek niet gelijk naar een super mooie kamer, meestal kan je heel snel wisselen als je er eenmaal zit.
Je hoort dan snel genoeg als er bijvoorbeeld bij een vriend in huis een kamer leeg komt.

Fedmas

Bericht door Fedmas » 17 jun 2012, 15:53

Thanks voor de tips! Kamer vinden moet indd wel lukken maar dacht kijk gewoon eens of hier toevallig iemand is die een mooie heeft/weet. Niet geschoten is altijd mis ;-)

PeerH

Bericht door PeerH » 17 jun 2012, 15:57

WonenBreburg is de lokale kamerboer :wink: die hebben meestal wel een hoop voorradig...

Succes met de studie!

Joep

Bericht door Joep » 17 jun 2012, 19:16

Hoi!

Ik heb een kamer in Tilburg die ik vanaf augustus graag voor een poos zou willen onderverhuren aangezien ik naar de USA ga om een tijdje te studeren:) Het zou gaan om de periode medio augustus (of in overleg iets eerder/later) tot eind december.

Het gaat om een ruime kamer (30 m2) inclusief eigen "aanrecht" (wasbak etc., keuken gewoon gedeeld) die je gemeubilleerd of niet gemeubilleerd kunt overnemen. Verder prima huis op 5 min van het centrum en 8 min ofzo van Avans schat ik? Gezellig huis met 3 vrouwelijke en 1 mannelijke (naast mijzelf) huisgenoten. Douche, WC, keuken is ook allemaal prima en relatief netjes:) De Albert Heijn en NettoRama liggen op loopafstand (Korvelplein).

Dus mocht je willen kijken of op kamers gaan bevalt en of je studie wel bevalt en niet meteen een vast jaarcontract wil via een van de vele makelaars die Tilburg rijk is, is dit een prima kans.

Prijs: crirca € 350 inclusief (gas/water/licht, wasmachine en internet).

Bij verdere interesse moet je maar even een PM sturen!

Joep

Fedmas

Bericht door Fedmas » 17 jun 2012, 22:50

Ga ik even in overweging nemen, je hoort van me!

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 19 jun 2012, 21:31

Mijn schoonzus(je) van 18 is lid van een studenten vereniging. Ze weet nog wel een kijk avond op 18 juli aan de Pijlijserstraat. PB me maar als je interesse hebt. Misschien kan ze je er ff tussen freubelen.

mark123

Bericht door mark123 » 22 jun 2012, 12:41

Plaats reactie