Helaas lijk het uitverkocht te zijn. Via de website van Wolfang zelf kom ik ook niet veel verder.
Iemand tips hoe ik aan het boek kan komen? Hoeft niet perse een hardcopy te zijn.
Thanks in advance

Deel 2 ligt ook alweer een tijdje in de winkels.Chris van S. schreef:Vandaag ben ik bij http://www.autonetcarbooks.com" onclick="window.open(this.href);return false; geweest om zakelijke redenen.
Elke keer als ik er kom dan kan ik het niet laten om wat mee te nemen.
Vandaag kwam ik dit tegen:
Een mooie uitbreiding op mijn complete verzameling van Michel Vaillant![]()
De kick van het gevaar. Dat is de drive van racepiloten Rudi Caracciola en Bernd Rosemeyer, de helden in dit nieuwe drieluik van Marvano. In het Duitsland van de jaren 1930 is de veiligheidsgordel nog een absurd idee, zijn de enorme benzinetanks licht ontvlambaar en dreigt achter elke bocht een levensgevaarlijke kop-staartbotsing. Maar het grootste gevaar komt uit een heel andere hoek. In 1933 wil Hitler van deze heethoofden de nieuwe helden van het naziregime maken. Maar de Fuhrer zal ontdekken dat de mens dan wel de machine kan temmen, maar niet zijn soortgenoten!
Vlaams topauteur Marvano brengt de gloriejaren van deze volkshelden weer tot leven en plaatst ze - zoals alleen hij dat kan - in het perspectief van de historische realiteit. Met rake tekeningen en doorleefde dialogen herinnert de auteur van "Berlijn" en "De eeuwige oorlog" aan de scheidingslijn tussen zij die het stuur in handen willen krijgen en zij die het stevig in handen hebben.
Inderdaad, want dan kan je niks kopen.Dennis Cavallino schreef:Gewoon een briefje van 1000 meenemen, dan valt het altijd mee
Duh!ErikS schreef:Inderdaad, want dan kan je niks kopen.Dennis Cavallino schreef:Gewoon een briefje van 1000 meenemen, dan valt het altijd mee
Briefjes van 1000 zijn niet meer, Dennis.
t/m 997 Carrera GTS, GT2 RS en Speedster. Maar ook de 918 Spyder staat er in.Joop schreef:'t Is weliswaar een uitgave van december 2010, maar tot hoever is die 'bijbel' bijgewerkt Mark?
...anders moet ik daar ook maar eens die 98 euro er op stuk slaan...
tis niet echt een dik boek, meer een EVO blad formaat, wel mooie foto's door de history, ik zal een copy van de voorkant inscannen en hier droppen, ik kon hem namelijk ook niet vinden zo via Google.Mark Nauta schreef:Heb je die van de 901 ook Dennis?
@ Rene. Het boek waar jij het over hebt heb ik niet nee. Welk boek is dat exact?
...super; dan weet ik wat me te doen staat; bestellen dus...Mark Nauta schreef:t/m 997 Carrera GTS, GT2 RS en Speedster. Maar ook de 918 Spyder staat er in.Joop schreef:'t Is weliswaar een uitgave van december 2010, maar tot hoever is die 'bijbel' bijgewerkt Mark?
...anders moet ik daar ook maar eens die 98 euro er op stuk slaan...
Ik heb het boek al zo veel gebruikt in redelijk korte tijd.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] en 1 gast