LOL...dat dacht ik ook.Rebel schreef:Lijkt wel een Mini Countryman!
Je Mini ziet er echt goed uit! Het interieur is echt af.
LOL...dat dacht ik ook.Rebel schreef:Lijkt wel een Mini Countryman!
In deze maat? Je gaat toch weer terug naar 15 inch?MartijnGizmo schreef:Ik hou nog ff voor me wat het wordt, maar in deze maat heb ik ze nog nooit onder een MINI gezien!
Die heb ik al, voor de winter...Snipe schreef:In deze maat? Je gaat toch weer terug naar 15 inch?
Ja he.Martijn_bmw schreef:inderdaad nu valt pas op hoe laag die van jou is....
Gebruikers op dit forum: BartMS, Geertmans, Mark 320iS, mark323ti, MartijnGizmo, ron36, Semrush [Bot], sitechris en 2 gasten