Vervoer gezocht
- InjectTheVenom
Vervoer gezocht
Ik heb iets op het oog dat uit Neubrandenburg, Duitsland moet komen en vroeg me af of er niet iemand toevallig die kant op moet en het voor me op zou willen halen. Hier staat uiteraard een vergoeding tegenover.
- JP
Re: Vervoer gezocht
Kan niet met de post? anders probeer chauffeursforum.nl
Zeer druk forum....met chauffeurs en transportfirmas. Nu mag een chauffeur niet altijd zo maar wat meenemen, maar je kan dan altijd, mocht een chauffeur er komen, zijn/haar baas eerst vragen.
Zeer druk forum....met chauffeurs en transportfirmas. Nu mag een chauffeur niet altijd zo maar wat meenemen, maar je kan dan altijd, mocht een chauffeur er komen, zijn/haar baas eerst vragen.
- InjectTheVenom
Ik weet niet of de post er aan zou willen. Het betreft een kachelbehuizing, bult kabelboom en bedieningspaneel van de kachel... ik schat zo in dat dit aardig in de kosten gaat lopen om vervoerd te krijgen.
- InjectTheVenom
Iemand met een adres in Nordrhein Westfalen zou ook welkom zijn want de verkoper biedt binnen Duitsland gratis verzending aan, dan is de afstand voor mij tenminste nog een beetje te doen met een busje van het werk.
- Geert.
Eind deze maand is toch weer de ring afgehuurd, wellicht dat iemand wat kan regelen als je het daar laat bezorgen? ..InjectTheVenom schreef:Iemand met een adres in Nordrhein Westfalen zou ook welkom zijn want de verkoper biedt binnen Duitsland gratis verzending aan, dan is de afstand voor mij tenminste nog een beetje te doen met een busje van het werk.
- Dennis Cavallino
TSM knalt wekelijks richting Rostock geloof ik.
-
Misschien eerst eens uitzoeken dan?InjectTheVenom schreef:Ik weet niet of de post er aan zou willen. Het betreft een kachelbehuizing, bult kabelboom en bedieningspaneel van de kachel... ik schat zo in dat dit aardig in de kosten gaat lopen om vervoerd te krijgen.
Destijds een set velgen met banden laten versturen uit Frankfurt voor 70 euro. Heel wat groter en zwaarder dan die paar dingen van je.
- InjectTheVenom
Nou alles bij elkaar is een kachelbehuizing ook niet bepaald licht dus ik ging ervan uit dat het ook ongeveer 70-100 euro zou gaan worden maar ik heb van de verkoper een quote ontvangen van €15 via de Hermes, klinkt dit correct?allen schreef:Misschien eerst eens uitzoeken dan?InjectTheVenom schreef:Ik weet niet of de post er aan zou willen. Het betreft een kachelbehuizing, bult kabelboom en bedieningspaneel van de kachel... ik schat zo in dat dit aardig in de kosten gaat lopen om vervoerd te krijgen.
Destijds een set velgen met banden laten versturen uit Frankfurt voor 70 euro. Heel wat groter en zwaarder dan die paar dingen van je.
- wjn
In en vanuit Duitsland is het vervoer veel goedkoper dan in / vanuit Nederland, dat is mijn ervaring wel.
Die prijs lijkt wel te kloppen, maar dan waarschijnlijk zonder verzekering / track en trace.
Die prijs lijkt wel te kloppen, maar dan waarschijnlijk zonder verzekering / track en trace.
- InjectTheVenom
Het valt blijkbaar in pakketklasse L (KFZ Teile) met een aansprakelijkheid (Haftung) van €500 dus dan zal het wel goed zitten neem ik aan.
https://www.myhermes.de/wps/portal/pake ... eise/paket
https://www.myhermes.de/wps/portal/pake ... eise/paket
- InjectTheVenom
Nog een andere vraag, ik heb een 2e linker spiegelarm met parkeermodus gevonden alleen de advertentie is in het Italiaans wat ik verre van machtig ben en de enigste contact optie is een telefoonnummer
Dit is de link:
http://www.adoos.it/postx/f4236ec6f6a7f ... _elettrico#
Als een Italiaans sprekende D-F'er me zou willen helpen door te bellen en hem voor me te kopen ben ik je eeuwig dankbaar.

Dit is de link:
http://www.adoos.it/postx/f4236ec6f6a7f ... _elettrico#
Als een Italiaans sprekende D-F'er me zou willen helpen door te bellen en hem voor me te kopen ben ik je eeuwig dankbaar.
- GTRene
Google toolbar is gratis en vertaald het zo>>
lol...
edit ik zie nu ook bellenBeschrijving
-serie wordt aangesloten elektrische buitenspiegels [mechanisme] nieuw origineel opel opel calibra voor bepaalde nummer 1426921. alleen telefonisch contact grazie.nb.dispongo andere kleine onderdelen nieuw en origineel voor dit model.

-
Luco?
- InjectTheVenom
Die spreekt toch alleen Frans en sprak ook Spaans 

-
Volgens mij niet.
Andere optie is een lokaal Italiaans restaurant binnenstappen of Inglorious Bastards bekijken. Brad Pitt kon het ook.
Andere optie is een lokaal Italiaans restaurant binnenstappen of Inglorious Bastards bekijken. Brad Pitt kon het ook.