Wij hebben een aantal jaren terug een huis ingericht, waar de eigenaar vanuit het bad zo in de garage kon kijken naar zijn auto's (Ferarri, Aston Martin, Porsche etc)
Weer eens iets anders als een vitrinekast van de IKEA met modelauto's

romo schreef:Een modern Stonehenge met centraal crematorium ter uwer vermaek.............................
Generously-Sized Penthouse in Stokholm with Striking City Views
Characterized by plenty of space, great natural light and six generous rooms, this penthouse found on Skeppsholmen is filled with inspiring modern details. With a total surface of 175 square meters (including the two terraces), the apartment boasts a large open plan living and dining area, with inclined walls adding a special aesthetic effect.
[...]
+1Xave30 schreef:Echt wel ! Super post Robin.
Prime real estate.///Joost schreef: maar dat dakterras!![]()
En als je nagaat dat je al gauw 5 miljoen neerlegt voor een appartementje in New York en dit een 6 verdiepingen hoog gebouw is in de meeste gewilde wijk van NYC?dvh schreef:Alleen die 50mil zie ik er zo niet in terug.
Tegen de tijd dat ik 65+ ben en geruite colbertjes draag misschien wel, maar nu zou ik toch liever gaan voor dat NYC appartement (niet alleen omdat het in NYC staatShakes schreef:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hjT2KmiH ... r_embedded[/youtube]
best te doen.....