Zucht.... keukens, vloeren, etc.alles te maken met nieuwbouw
-
Re: Zucht.... keukens, vloeren, etc.alles te maken met nieuw
Phanos failliet....laat weer een berg met onderaannemers achter met een probleem...
-
Ehm ja het is niet het meest sociale bedrijf achteraf.
Contracten afsluiten en dan opnieuw proberen bij een ander bedrijf een beter contract te bedingen bijvoorbeeld. Wij zijn er wel klaar mee en zijn natuurlijk blij dat Woningborg het zaakje overneemt. Heb mijn laatste twee termijnen bij Phanos ook gewoon niet overgemaakt omdat ik dit al zag aankomen.
Contracten afsluiten en dan opnieuw proberen bij een ander bedrijf een beter contract te bedingen bijvoorbeeld. Wij zijn er wel klaar mee en zijn natuurlijk blij dat Woningborg het zaakje overneemt. Heb mijn laatste twee termijnen bij Phanos ook gewoon niet overgemaakt omdat ik dit al zag aankomen.
- Joop
@Tom: ziet er goed uit... Leuk dat er een mooie herbestemming voor het bouwwerk is gevonden.
Eén keer een projectje gedaan met de beste partij in A'veen Westwijk; maar toen was het voor ons al duidelijk dat dat de laatste keer zou zijn; nu helemaal.
Btw:
Zit nog even dit draadje door te lezen: leuke opsomming van de normen en regeltjes Luco, maar ik mis er nog een paar
Soms wel om hoorndol van te worden al die regeltjes, bepalingen, normen, etc... Kan me wel voorstellen dat de consument door de bomen het bos niet ziet als wij (bouwtak in het algemeen genomen: van ontwerp tot oplevering) het soms al moeilijk hebben om alles te laten voldoen aan alle regeltjes.

Was toen het nog goed ging ook al niet hoor...Shakes schreef:Ehm ja het is niet het meest sociale bedrijf achteraf.
...
Eén keer een projectje gedaan met de beste partij in A'veen Westwijk; maar toen was het voor ons al duidelijk dat dat de laatste keer zou zijn; nu helemaal.
Btw:
Zit nog even dit draadje door te lezen: leuke opsomming van de normen en regeltjes Luco, maar ik mis er nog een paar

Soms wel om hoorndol van te worden al die regeltjes, bepalingen, normen, etc... Kan me wel voorstellen dat de consument door de bomen het bos niet ziet als wij (bouwtak in het algemeen genomen: van ontwerp tot oplevering) het soms al moeilijk hebben om alles te laten voldoen aan alle regeltjes.
-
Ok, ons huis is toevallig ook in de Westwijk. Westerzijde.
- Joop
Is het overigens al af Nandor? Anders bestaat et nog een kans dat je er nog (iets) bij inschiet:
http://www.vastgoedmarkt.nl/nieuws/2012 ... nbezitters
http://www.vastgoedmarkt.nl/nieuws/2012 ... nbezitters
-
Ha Joop,
woningborg en HSB zijn nu aan het praten over het vervolg.
Natuurlijk heb ik wat langer extra lasten maar dat gaat om een acceptabel bedrag per maand voor een handvol maanden. Vervelend maar niet onoverkomelijk en de oorzaak dat de Prius nog wel even blijft
Ik zit nu in een huurhuis en dat scheelt natuurlijk aanzienlijk. De keukenleverancier en de vloerleverancier zijn erg makkelijk en pushen niets, erg fijn.
Er zijn mensen die veel grotere problemen hebben en dat al een stuk langer. Er zijn huizen al 6 maanden helemaal klaar en dan kun daar alleen maar naar kijken van achter een hek. Top! Ons huis is 90% af en ik sta te springen om de laatste 10 maar kan me er aan de andere kant niet druk meer om maken. Je doet er toch niets aan.
N
woningborg en HSB zijn nu aan het praten over het vervolg.
Natuurlijk heb ik wat langer extra lasten maar dat gaat om een acceptabel bedrag per maand voor een handvol maanden. Vervelend maar niet onoverkomelijk en de oorzaak dat de Prius nog wel even blijft

Ik zit nu in een huurhuis en dat scheelt natuurlijk aanzienlijk. De keukenleverancier en de vloerleverancier zijn erg makkelijk en pushen niets, erg fijn.
Er zijn mensen die veel grotere problemen hebben en dat al een stuk langer. Er zijn huizen al 6 maanden helemaal klaar en dan kun daar alleen maar naar kijken van achter een hek. Top! Ons huis is 90% af en ik sta te springen om de laatste 10 maar kan me er aan de andere kant niet druk meer om maken. Je doet er toch niets aan.
N
- Luco
Gewoon de termijnen wat langer vasthouden 

-
Like I said, laatste twee termijnen heb ik niet betaald. Zal woningborg nu wel snel mee komen 

- Luco
- Joop
Idd.
Ook wel lekker dat de andere partijen zich flexibel opstellen in zo'n situatie.
Ook wel lekker dat de andere partijen zich flexibel opstellen in zo'n situatie.
-
En nog steeds zijn ze niet aan het bouwen. De laatste tijd is het project een aantal keer in het nieuws geweest. oa in Hart van NL en De Telegraaf. Erg fijn 
Ben me een beetje aan het orienteren op een inloopkast. Iemand een leuk adres. Wat ik tot nu toe heb gevonden vind ik niet mooi, Ikea, of onbetaalbaar , zo'n beetje de rest.....
N.

Ben me een beetje aan het orienteren op een inloopkast. Iemand een leuk adres. Wat ik tot nu toe heb gevonden vind ik niet mooi, Ikea, of onbetaalbaar , zo'n beetje de rest.....
N.
-
-
De eerste opleveringen zijn dinsdag.
Met een beetje geluk ben ik in december aan de beurt. Einde aan deze klucht. Heb er zin in!
Met een beetje geluk ben ik in december aan de beurt. Einde aan deze klucht. Heb er zin in!
- RVV
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
-
-
- Luco
Zorg dat je al je mankementen op het officiële opleverdocument hebt staan.Shakes schreef:De eerste opleveringen zijn dinsdag.
-
Thanks voor de reacties.
Ik heb uiteraard een keuring op het programma staan.
Ik heb uiteraard een keuring op het programma staan.
-
Hier trouwens mijn keuken, had ik nog niet gepost volgens mij:

-
Fraai!
21 september de laatste van inmiddels wel 10 afspraken voor de keuken. We hebben dezelfde kleurencombi en dezelfde manier van inbouw van de wasbak. Ben afgestapt van onderbouw omdat ik de rand niet mooi vind.
21 september de laatste van inmiddels wel 10 afspraken voor de keuken. We hebben dezelfde kleurencombi en dezelfde manier van inbouw van de wasbak. Ben afgestapt van onderbouw omdat ik de rand niet mooi vind.
-
Hoi Nandor
op aandringen van Romo me toch maar even verdiept in je nieuw onderkomen. Prachtige buurt en omgeving en inderdaad vele malen mooier dan Almere...
@Tom, mooie keuken
HI MACS wordt tegenwoordig zeer veel toegepast in keukens en badkamers. Fraai en goed bewerkbaar materiaal.
Hier nog een voorbeeldje van wat er allemaal mogelijk is met HI MACS

@Tom, mooie keuken

Hier nog een voorbeeldje van wat er allemaal mogelijk is met HI MACS
-
Thanks, ondanks alle malaise bij de bouw en de hele economische situatie denk ik dat het een goede koop is. Ligging is goed, werkgelegenheid is in orde, Amsterdamse bos om de hoek, de stad, zandvoort, scholen alles om de hoek.
Zal eens een lijstje maken van dingen die ik nog nodig heb. Misschien dat jullie nog leuke adressen hebben.
Zal eens een lijstje maken van dingen die ik nog nodig heb. Misschien dat jullie nog leuke adressen hebben.
-
Aangezien mijn keuken pas in december/januari geplaatst zou worden vroeg ik me af of ik de btw verhoging kan ontwijken met een bankgarantie. Iemand daar ideeen over of een andere creatieve oplossing?
De definitieve bestelling zal voor 1 oktober geplaatst worden. De betaling pas vlak voor plaatsing.
De definitieve bestelling zal voor 1 oktober geplaatst worden. De betaling pas vlak voor plaatsing.
-