Paskal schreef:Gisteren voorzien van een verse APK en een grote beurt en zodoende dus netjes klaar gemaakt voor een volgende eigenaar. Voor mij is het tijd om weer eens naar wat anders te gaan kijken
Bij deze bied ik mijn BMW X5 3.0d uit 2004 te koop aan. Ik heb hem vorig jaar februari gekocht bij de BMW-dealer in Uden. De auto is daar destijds nieuw afgeleverd en altijd in onderhoud geweest. Voor mij heeft slechts één persoon deze X5 gereden.
Zoals hierboven te lezen is betreft het een uitermate betrouwbare en degelijke auto.
Kenmerken:
BMW X5 3.0d
218 pk en 500 Nm
25 juni 2004
222.000 km
Onderhoud:
De auto is totdat hij in mijn bezit kwam altijd bij de dealer in onderhoud geweest en heeft netjes zijn beurten gehad. Sinds februari 2011 is het volgende onderhoud gepleegd:
- 19 mei 2011: remblokken voorzijde en reactie-arm rechtsvoor
- 3 december 2011: remblokken achterzijde
- 13 maart 2012: Inspectie II (=grote beurt), thermostaat en nieuwe APK; dat was dus gisteren.
Kortom: een zeer goed onderhouden auto en doordat hij gisteren zijn beurt heeft gehad kan hij er weer meer dan 30.000 km tegenaan.
Opties:
Naast de uitgebreide standaard-uitrusting is deze X5 ook nog voorzien van:
- 18" breedset velgen (285 achter, 255 voor)
- sport-onderstel
- snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging (Servo-tronic)
- afneembare trekhaak
- alu treeplanken
- Xenon verlichting inclusief bochtverlichting
- parkeersensoren voor en achter
- leren sportstuurwiel
- leren bekleding
- elektrisch verstelbare en verwarmde comfortstoelen met geheugenfunctie voor stoel, spiegels en stuur
- elektrisch verstelbare en inklapbare buitenspiegels met verwarming
- automatisch dimmende binnen- en buitenspeigel
- kantelfunctie bij achteruitirijden op rechter buitenspeigel
- zonneschermen voor de achterportierruiten
- zwarte hemelbekleding
- 16:9 navigatischerm
- Ipod-aansluiting
- regensensor
Al met al een zeer complete uitvoering met alle opties die je je me maar kunt wensen.
De prijs voor al dit moois:
14.950€
Hieronder een paar foto's. Meer foto's kun je
hier vinden.