En boven de 40 op snelwegen.Marsnel schreef:Boven de 30 km/u te hard wordt het boete bedrag bepaald door officier van justitie en krijg je een aantekening op je rijbewijs.
118km/h te hard, hoe loel je je daar nou uit?
- Hans
Re: 118km/h te hard, hoe loel je je daar nou uit?
-
En als ik flitsservice mag geloven blijft een overtreding altijd 5 jaar staan.
Overigens kan ik iedereen het volgende aanraden
Overigens kan ik iedereen het volgende aanraden

Fabel: Ik heb bij een radarcontrole keihard geremd, daardoor is de meting niet geldig meer.
Antwoord: Als u meer dan 7 m/s² remt (0.71G dus) dan kunt u een "ILL" melding krijgen waardoor de eindejaarsbonus van de agent niet omhoog gaat. Dit moet dan echter wel op exact het juiste moment gebeuren, wat nog vrij moeilijk blijkt te zijn.
-
Voor verzekeringen blijft een invordering ook meerdere jaren staan.
Wees je er wel van bewust dat ondanks er wel eens wordt gezegd dat een registratie verdwijnt, er altijd een lopend dossier over je blijft staan. Of het nou 2 of 8 jaar is maakt niet uit, dossier blijft dossier.
Wees je er wel van bewust dat ondanks er wel eens wordt gezegd dat een registratie verdwijnt, er altijd een lopend dossier over je blijft staan. Of het nou 2 of 8 jaar is maakt niet uit, dossier blijft dossier.
-
OnlineLuco
Nooit geen last gehad voertuigen te verzekeren door een invordering.Marco R. schreef:Voor verzekeringen blijft een invordering ook meerdere jaren staan.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Ik wel. Werd vorig jaar geweigerd door een verzekeraar vanwege een rijbewijs-invordering (wegens snelheid) in 2002. Pas toen ik aangaf dat die overtreding destijds met de motor was (en de verzekering voor een auto) werd ik geaccepteerd. Blijft je dus best lang achtervolgen, ook al is het juridisch allang achter de rug.Luco schreef:Nooit geen last gehad voertuigen te verzekeren door een invordering.Marco R. schreef:Voor verzekeringen blijft een invordering ook meerdere jaren staan.
-
OnlineLuco
Ok, raar dan, heb er echt nooit wat van gehoord van een verzekering, mazzel dan denk ik.
- Maus335i
Zelfde verhaal hier. Ook aansprakelijkheidsverzekering is lastig (er wordt gevraagd of je in aanraking bent geweest met justitie -> ja). Heb voor de zekerheid even gebeld of dit ook geld voor snelheidverkeersovertredingen, "jazeker" was het antwoord.Wouter81 schreef:Ik wel. Werd vorig jaar geweigerd door een verzekeraar vanwege een rijbewijs-invordering (wegens snelheid) in 2002. Pas toen ik aangaf dat die overtreding destijds met de motor was (en de verzekering voor een auto) werd ik geaccepteerd. Blijft je dus best lang achtervolgen, ook al is het juridisch allang achter de rug.Luco schreef:Nooit geen last gehad voertuigen te verzekeren door een invordering.Marco R. schreef:Voor verzekeringen blijft een invordering ook meerdere jaren staan.
(verzekeringsfraude doe ik niet aan, dus ik bel er achteraan ja

- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Hmmm, dus als je een boete, waar je het niet mee eens bent, voor laat komen betekent dat automatisch dat ik de vraag of ik in aanraking ben geweest met justitie met ja dien te beantwoorden?
-
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
Dat is dus die malloot die dik 200 rijd op de N210.
Ik vind 120-130 daar al best pittig
Rij er elke dag.
Ik vind dat ze zo iemand even een jaartje de benenwagen moeten laten nemen
Ik vind 120-130 daar al best pittig

Rij er elke dag.
Ik vind dat ze zo iemand even een jaartje de benenwagen moeten laten nemen
-
OnlineLuco
Ow dus 130 mag volgens jouw wel en 200 ben je ineens een malloot 

-
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
Ik heb een keer 130 gereden hier 
Normaal rij ik 90 gezien er gewoon zoveel gebeurt hier.
Tevens een keer geprobeerd om echt hard te rijden hier en gewoon normale snelheid.
Scheelt welgeteld 2 minuten

Normaal rij ik 90 gezien er gewoon zoveel gebeurt hier.
Tevens een keer geprobeerd om echt hard te rijden hier en gewoon normale snelheid.
Scheelt welgeteld 2 minuten

-
ik ben wel al in die paar weken terug (sinds 5 mei) aantal keer aangehouden, maar nooit voor te hard rijden, dat is zo saai in een pajero... overigens zijn alle andere keren geweest om te controleren of de auto wel van mij is of gevaarlijk rijgedrag in de file...Arthur schreef:Zo te "lezen"was het GTRene of JeroenK.