Nou, ik ben weer thuis van Assen TT gelukkig op tijd geremd voor de bijna standaard snelheidscontroles onopvalled...dus scheelt weer
Het was een super weertje smorgens wel wat fris door de wind maar verder goed...
Wat ik had verwacht kwam bijna allemaal uit vandaag, veel te veel trekkracht voor de sprint met die banden! verloor wel een seconde dus zonde, ook nog 2 x geprobeerd tegen flatline Z3 M coupe en beide keren verloren

achja eerste keer in z'n 2 eens geprobeerd en wat ik al dacht ook dan wheelspin aaaaaa en koppelingslip toen maar naar 3 ook wheel en koppeling toen snel maar gas los en rustig uitrijden...
2 de x tegen faltline gwoon in 1 gestard maar veel te veel wheelspin de ergste tot nu toe omdat ik meer gas gaf want de 3 waar ik van won waren niet mijn partij maar nu en ach de slechtste tijd haha .
Uiteidelijk de tijden die we hadden gereden flatline en ik en zonder de reactie tijd(ik langzaam oudje) en wennen aan nwe manier lichten, anyway beide 9.04 zonder de reactie tijd dus redelijk toch nog maar laat veel liggen en flatline zou het ook 8 van de 10 keer winnen, op de terug weg toen ik de banden goed warm had nog eens 2 keer vanuit stoplichten gesprint en 2 x een voor de Hartge superstart, had ik die daar maar maar dan hangt er meer van af...moet het maar eens vaker doen met de Hartge tis leren met dat ding.
Een pluspunt toch nog, had wel de hoogste eindsnelheid van de dag tot ik wegging met 140+km/u dus maakte een inhaal slag maar 200meter is te kort voor dit power werk, flatline had een bijna 10kmu lagere eindsnelheid, en de snelste man zelfs slechts 128km/u terwijl die 8.65 had ofzo maar komt makkelijker weg met 350nm ipv de 530nm die ik heb... heb gewoon een kilometer nodig

dan kom maar op die seconde verlies haal ik dan weer in :twisted:
Achja het was wel een petjes dag en golfje hier en opeltje daar dus een ander evenement liever int vervolg, maar het was gelukkig goed weer :idea:
Ow en onderweg merkte ik door de iets andere opbolling van de motorkap dat er iets niet klopt...doro het vake laten zien van de motor zat de motorkap niet goed dicht

en als je dan euhm wat harder rijd best scary dus op Assen had ik dat ook! zal wel niet mooi hebben geleken met de wind onder de kap, gelukkig alles nog heel want kap is vrij flexiebel dus scheurtjes kun je zo krijgen met al die koel openingen.