Staat al enige jaren stil wegens tijdgebrek en motivatie.
Ja ik weet het ben nu overal tegelijk bezig, maar goed het is niet anders.
Motor moet ik toch ook eens afmaken, remmen voor en afstellen toespoor en vlucht van het zijspan zodat die weer kan rijden en dan is een schommelvork voor laten maken van latere zorg.
artikel toen de motor net uit was met een moturist bak http://www.moturist.nl/kawa1300_1.html
Burning rubber

Ik heb een watsonian bak, hier een paar piccies van de montage aan de motor, speciaal op maat gemaakt subframe voor de motor en aangepaste achtervering, is nog wat te slap.
Allemaal heel wat anders dan die moderne motoren, maar toen deze motor uitkwam, was het echt heel bijzonder 120 pk en 120nm in 1981 met zescilinder watergekoelde motor.
Bijnaam was al snel de Mastodont vanwege het formaat en de prestaties.
Verder is deze motorfiets echt tot het laatste boutje uit elkaar geweest, gereviseerd en vernieuwd wat nodig was en waar mogelijk is elk boutje van titanium.
Kostprijs restauratie krijg ik nu nog een hartverzakking van, is mijn eerste echte project waarbij ik veel zelf heb gedaan met hulp van de motordealer waar ik altijd kwam.
Motor is destijds echt helemaal gereviseerd en heeft daarna slechts 3000km gewerkt.