val bijna van men stoel@iko schreef:Op 2 wielen is natuurlijk niet zo lastig.
Als je echt stunten wil moet je Luco nemen. Die kan een FWD de bocht om krijgen.
ik heb mijn wilde haren in de loop der tijd helaas verloren... sinds mijn huwelijk kan mijn koppie het niet meer aan om dit soort acties uit te halen... De tijden dat ik met 2 wielen de Metchu in vloog zijn dan voorlopig ook voorbij. Ik heb nog geen PB ontvangen, maar ik zou MT eventueel verder kunnen helpen met Mister G... Ook wel "the snake" genoemd... Hij zou menig mensen in het publiek kunnen verbazen met zijn attractie op het evenement. Is wel niet op twee wielen, maar met twee ballen.Nutkees schreef: Op het forum zijn wel wat leden die je zeker kunnen helpen, zo is Metchu iemand die kan toveren met een auto en deze zeker met de wielen omhoog krijgt!! Stuur hem anders even een PB, hij leest niet zo vaak mee namelijk.
Zal je wel met een pakje boter moeten komen. Anders komt hij niet.Luco schreef:Dan zou ik ook Hielke zeker niet vergeten, zelfs schumacher is bij hem op audiencie geweest om zijn rijderskwaliteiten te verbeteren
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten