e34 BMW 530iAT
- Tim N
Re: e34 BMW 530iAT
Goed idee DVH, de hele auto kaal.
- jgpeggeman
welk totaalplaatje? had ik gepost dat ie al klaar was dan?
en de stijl waar ik voor ga is mijn stijl!
en de stijl waar ik voor ga is mijn stijl!
- dvh
Als je het goed doet kan het heel gaaf zijn:

- jgpeggeman
zoiets

- Richard430
Die van de laatste foto is volgens mij zo van de sloop af geplukt..
Ratlook kan wel netjes eruit zien, maar doe het dan bij een oude golf oid. Zonde van deze touring.
Ratlook kan wel netjes eruit zien, maar doe het dan bij een oude golf oid. Zonde van deze touring.
- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
///Joost schreef:+1...En het was zo'n mooie touring...Dit is echt weer zo'n 'trend', net als zwarte velgen, matte folie, ramen blinderen, etc.
Gewoon lekker laten zoals ie was....
Je vergeet de led verlichting

Ik zou zeggen lekker doen wat je mooi vind, ik vind het persoonlijk niks maar dat is mijn ding.
- Martijn M
Alleen omdat het een BMW is vinden ze het hier zonde, dus ga vooral door.
Het is ook niet mijn smaak, maar het is jouw auto.

Het is ook niet mijn smaak, maar het is jouw auto.
- Ar
- Auto: Prius
Ik denk eerder dat er bedoeld wordt dat er contrast moet zijn. Bijvoorbeeld een "oude" motorkap en blinkende velgen. M5 velgen passen niet bij het plaatje, maar twee-of driedelige velgen in nieuwstaat wel.
Als ik naar de foto's van de ander auto's kijk moet het er oud uitzien en tegelijkertijd moet het duidelijk zijn dat er veel energie ingestoken is. Bij die van jou mis je dat momenteel.
Als ik naar de foto's van de ander auto's kijk moet het er oud uitzien en tegelijkertijd moet het duidelijk zijn dat er veel energie ingestoken is. Bij die van jou mis je dat momenteel.
- Tim N
Wat je mist is idd de dikke wielen en de juiste "Stance"
Met de pan aan de grond zou al een hoop doen in dit geval. Maar vooral probeer vernieuwend te zijn, kapje kaalschuren doet iedereen al en is dus zo uitgemolken als wat.
Andere wielen is zeker nodig iig :piraatje:
Met de pan aan de grond zou al een hoop doen in dit geval. Maar vooral probeer vernieuwend te zijn, kapje kaalschuren doet iedereen al en is dus zo uitgemolken als wat.
Andere wielen is zeker nodig iig :piraatje:
- ///Joost
Hoezo??! Weet je wel hoeveel werk het is om zo'n motorkap uit te lijnen??!!!11!!1!!!Ar schreef:Ik denk eerder dat er bedoeld wordt dat er contrast moet zijn. Bijvoorbeeld een "oude" motorkap en blinkende velgen. M5 velgen passen niet bij het plaatje, maar twee-of driedelige velgen in nieuwstaat wel.