We praten ook hier over een Aprilia Classic en dat ding loopt met de standaard 50cc al als een malle! Keurig 85km/u en lekker veel trekkracht.
Steeds meer lijken er al zin in te hebben!

Niet zo vreemd, dat is een snelle uitlaatNutkees schreef:De volgende deelnemer aan de HeysteriaRun 2013 is zojuist ook voorzien van een brommer.
We praten ook hier over een Aprilia Classic en dat ding loopt met de standaard 50cc al als een malle! Keurig 85km/u en lekker veel trekkracht.
Steeds meer lijken er al zin in te hebben!
OordopjesNutkees schreef:Klopt, maakt alleen wel een teringherrie.
Wat is jouw idee om het geluid zo zacht mogelijk te maken, maar wel de "snelle"uitlaat te behouden?
Als ik het goed heb onthouden, kan je die gianelli aan de achterkant losschroeven en de demper eruit trekken. Pakje demperwol erin stoppen, dichtschroeven en klaar.Nutkees schreef:Klopt, maakt alleen wel een teringherrie.
Wat is jouw idee om het geluid zo zacht mogelijk te maken, maar wel de "snelle"uitlaat te behouden?
Shakes schreef:Is er al een exacte datum?
Die Aprilia Classics zijn wel populair!Nutkees schreef:Moeten gewoon zorgen dat de datum voor de meeste DFérs in ieder geval goed uitpakt!! Ik denk dat we hier redelijk snel op terug zullen komen.
Ook heb ik zo het vermoeden dat er binnenkort al de 3de!! Aprilia Classic zich inschrijft voor de HeysteriaRun. Ik zeg niet wie...![]()
Van het weekend weer even gereden op die van mijn zwager, geweldig genoten wat een lol!!! Kan niet wachten tot die van mij weer rijdt.
Metchu schreef:Shakes schreef:Is er al een exacte datum?
duim jij ook voor een schoolvakantie? haha
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Bokkepoot, liquidpopcorn, tomgtr, wackywim en 4 gasten