Kenteken goedkeuring USA
- Mathieu
Kenteken goedkeuring USA
Ik kijk graag op Discovery Channel naar American Hotrod en de American Chopper.
Maar wat me opvalt is dat de heren de Hotrods en de Choppers de openbare weg op rijden en dat daar dus geen keuring aan vooraf gaat.
Hoe is dat in de US geregeld?
Maar wat me opvalt is dat de heren de Hotrods en de Choppers de openbare weg op rijden en dat daar dus geen keuring aan vooraf gaat.
Hoe is dat in de US geregeld?
- Roman
- Dennis Cavallino
- Roman
Diesels komen er niet in vanwege de emissie. Alleen pickups daar komen erdoor omdat die als vrachtwagen getest worden.Jurriaan schreef:Maar een Land Rover Defender krijg je daar weer niet binnen, en de enkelen die daar wel geleverd zijn kosten dan ook de hoofdprijs.
De V8's komen er wel in, alleen erg duur om daar heen te schepen etc dus kosten ze een vermogen.
-
Is naar mijn weten nooit gelukt. Hebben ze wel geprobeerd maar de customs agency nam ze in beslag.Dennis Cavallino schreef:En een Porsche 959 lukte ook na heel veel moeite.
Nu, waarom wel domestic rotzooi laten rondrijden en geen Land Rover Defenders? Het is protectionisme in zijn puurste vorm. Wil je een europese wagen, dan kan dat maar niet voordat die wagen de aller zwaarste testen heeft doorstaan. Het is enorm hypocriet, maar wel gunstig voor hun economie. Economie die overigens met 1 voet in een van de zwaarste recessies ooit staat als de huizenmarkt verder inelkaar klapt.
-
- Dennis Cavallino