Stel je huidige baan...zou je die ook nog doen als je er 25% *(netto) minder voor zou krijgen?
Geef mij de helft en ik kom je elke dag aanmoedigenWouter81 schreef:Jazekers, zelfs al ging de helft eraf. Ga elke dag met plezier naar m'n werk, vermaak me uitstekend.
Same here, al 7 maanden en ook nog eens vrijwillig....Luco schreef:Ik doe nu niks en krijg niks![]()
(...)
Nee. Zou dat helpen?Arthur schreef:Je hebt hem nooit ontmoet?
Nou zou graag weer wat doen hoor, maandag goed gesprek gehad voor een opdracht, opdrachtgever vond het ook een fijn gesprek, maar ben het net niet geworden helaasJP schreef:Same here, al 7 maanden en ook nog eens vrijwillig....Luco schreef:Ik doe nu niks en krijg niks![]()
(...)
Smiley....sommige van hier kunnen het zich niet voorstellen maar ik denk somssmiley schreef:Ja, maar wat is de achterliggende gedachte duifjes.
Zo'n vraag is nou niet iets waarmee je op hemelvaartsochtend mee wakker wordt.
kijk dat vind ik nu gaaf! gewoon doen wat je leuk vind de rest is bijzaakWouter81 schreef:Jazekers, zelfs al ging de helft eraf. Ga elke dag met plezier naar m'n werk, vermaak me uitstekend.
(veel) verdienen maar geen lol....nee dat kan ik niet meer. Been there done that....Bert ///M3 schreef:Hoofdmotivatie om te gaan werken is voor het geld en niet voor de lol.