een paar uur geleden toen ik in het draadje over oude concept cars? wilde posten en zo'n Bentley Hiunnogwat? (ook geen google meer) opzocht en ik een mooi plaatje van die auto zag en aanklikte sloeg de pc op tilt....
en maakte telkens een nieuw tabblat? aan met diezelfde auto en deed heel raar en kon het niet stop zetten, soort virus ofzo? anyway net als anders als ie bv wat vastloopt de stekker eruit want uit zetten lukt dan ook niet via de knop of kruisje ois.
toen na een aantal minuten styekker er weer in en pc weer aangezet en dacht verder te kunnen op de PC net als anders...
niet dus

ik huh...dus weer opnieuw en dan maar veilige modus ...zelfde verhaal...grrrr toen wat andere uitgeprobeerd maar alles kwam op hetzelfde uit

dat alles nog tig maal e.d. anyway niks hielp ook niet modem eraf enz enz...dus maar systeem herstel naar vorige goede staat...maar ook daar kwam ie na uit en weer aan in dezelfde status terecht met al die vragen grrrr aaaaaaaaaaaaaaaah niks hielp en alles een aantal keer geprobeerd zelfs een 45min alles uit wat met PC te maken had enz.
Toen maar F11 wat dingen geprobeerd en niks hielp dus maar helemaal herstel ofzo (snapte er niet veel van immers vergeet veel) nah...toen ging ie mappen overzetten ofzo...en aan het eind had ik een vers opgestarte pc als toen ik hem nieuw in 2006? ofzo kocht met allerlij aanbiedingen en vreemde dingen en gratis test Norton enz afijn u snapt het al ik ben alles kwijt...alle mappen en favorieten en foto's en emails en adressen enz enz enz....kan dus ook geen email notificatie ontvangen want snap er geen hol van met instellen ooit wel eens gedaan jaren geleden maar weet niet meer hoe

waren voor mij ook veel belangrijke emails die ik bewaard had enz enz enz...damn...
gelukkig nog wel een maand ofzo geleden een copy van de documenten gemaakt maar emails en linkjes enz hoe krijg ik die terug? ...
heb Windows XP media en mis men oude settings en instellingen en oude gewoontes makkelijk achter de pc waar ik aan gewend was...ik kom er nog niet uit...

iemand tips?? lees ik het morgen wel,....krijg immers geen herinnering omdat ik nu geen emails krijg

damn...en heb ook geen internet op mobiel (wordt ik helemaal gek

heb nu ook geen spelchekker en chek alles ook niet na (geen power meer voor) hopelijk begrijp je ongeveer wat ik typ

ik ga naar men nest, ben kapot...kan wel