Toch geen BRZ nog GT86

Puur als buiten weggetjes tool, om gewoon relaxed, op een matig tempo te cruisen met dakje open... genieten...
1.6, 990kg, 110pk RWD
voor snelheid heb ik een andere auto

Dennis Cavallino schreef:Dat moet lukken!
Mx5 is erg leuk rijden op de buitenweggetjes. 1 van de redenen waarom ik er ook wel 1 zou willen voor de fun. Veel weggetjes in de buurt...
Nutkees schreef:Nog een MX5 op DF, heerlijke wagentjes, geniet ervan.
Mazda mx5, de nieuwe bmw 130i
Nutkees schreef:Nog een MX5 op DF, heerlijke wagentjes, geniet ervan.
Mazda mx5, de nieuwe bmw 130i
Kut, net een 130i gekocht, loop ik al weer 2 autos achterDennis Cavallino schreef:Jullie lopen achter, de Up! is de nieuwe MX-5.
Niet alleen auto'sTom van H. schreef:Nutkees schreef:Nog een MX5 op DF, heerlijke wagentjes, geniet ervan.
Mazda mx5, de nieuwe bmw 130iKut, net een 130i gekocht, loop ik al weer 2 autos achterDennis Cavallino schreef:Jullie lopen achter, de Up! is de nieuwe MX-5.
Nope, ging puur voor het te betalen bedrag..... 335pk heb ik al elders, dit is puur om van dagen zoals gister en vandaag te genieten..... en om te toeren in zuid duitsland, de alpen, frankrijk... veluwe..... etc. Deze mag niet het circuit op (uitzondering is een rondje nurburgring) en blijft zo ver mogenlijk standaard.....RobS schreef:Heb je de 1.8 nog overwogen? Uiteindelijk wil je altijd meer pk en dit was hét moment om er 'goedkoop' 30pk bij te krijgen
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], ron36, Semrush [Bot] en 10 gasten