De volgende BMW Sharknose Meeting: 26 mei 2012
-
De volgende BMW Sharknose Meeting: 26 mei 2012
Ook in 2012 weer een Sharknose Meeting!
Na de overweldigende successen van de afgelopen jaren komt er ook in 2012 natuurlijk weer een Sharknose Meeting! De ijsmeesters zijn alweer bijeen gekomen om de lijnen uit te zetten en hebben als datum vastgesteld zaterdag 26 mei. We zijn er vroeg bij, maar zet HET evenement voor klassieke en youngtimer BMW’s alvast maar in de agenda want het belooft weer een feest te worden.
We gaan gebruik maken van dezelfde lokatie in Apeldoorn waar we weer zullen zorgen voor meer dan bijzondere auto’s, een nog grotere onderdelenmarkt en nog veel meer. Elk jaar een stapje mooier en groter!
Regelmatig zullen we in de aanloop naar het evenement dit topic updaten en ondertussen zal ook de website http://www.sharknosemeeting.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; een grondige opfrisbeurt ondergaan. Daar is het nu nog rustig, maar je kunt er al wel een groot aantal foto’s van de afgelopen editie bekijken en zelfs een mooie video, met dank aan driving-fun.com!
Houd ons in de gaten en zorg dat je ‘m niet mist!
Vriendelijke groeten van het team van de Sharknose Meeting!
Na de overweldigende successen van de afgelopen jaren komt er ook in 2012 natuurlijk weer een Sharknose Meeting! De ijsmeesters zijn alweer bijeen gekomen om de lijnen uit te zetten en hebben als datum vastgesteld zaterdag 26 mei. We zijn er vroeg bij, maar zet HET evenement voor klassieke en youngtimer BMW’s alvast maar in de agenda want het belooft weer een feest te worden.
We gaan gebruik maken van dezelfde lokatie in Apeldoorn waar we weer zullen zorgen voor meer dan bijzondere auto’s, een nog grotere onderdelenmarkt en nog veel meer. Elk jaar een stapje mooier en groter!
Regelmatig zullen we in de aanloop naar het evenement dit topic updaten en ondertussen zal ook de website http://www.sharknosemeeting.com" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; een grondige opfrisbeurt ondergaan. Daar is het nu nog rustig, maar je kunt er al wel een groot aantal foto’s van de afgelopen editie bekijken en zelfs een mooie video, met dank aan driving-fun.com!
Houd ons in de gaten en zorg dat je ‘m niet mist!
Vriendelijke groeten van het team van de Sharknose Meeting!
-
Re: De volgende BMW Sharknose Meeting: 26 mei 2012
Zowww hebben we ook alvast een flyer... verspreid 'm naar hartelust!

- Ar
- Auto: Prius
Het is niet zo ver. Ik noteer hem.
- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Vorige keer was zeer geslaagd, deze staat ook weer in de agenda! Leuk uitje voor de E21.
-
Een leuke video-impressie van afgelopen jaar hier, dank aan Perry!
- Martijn_bmw
staat ook weer genoteerd!
vorig jaar was erg leuk
vorig jaar was erg leuk

-
De geheel vernieuwde website voor de Sharknose Meeting 2012 is on line! Daar vind je alle mogelijke informatie en je kunt je ook gelijk aanmelden.
Sharknose Meeting? Ja! In het kort: een van de grootste evenementen voor de oudere BMW's, ter wereld! Toegang is gratis, de datum is 26 mei 2012 en de lokatie is Apeldoorn.
Een kraam huren en spullen of een auto te koop aanbieden? Graag! En het evenement sponsoren kan al vanaf 100 euro! Alle info op de site.
Kijk nu op www.sharknosemeeting.com en tot op 26 mei,
hartelijke groeten van het team van de Sharknose Meeting!
Sharknose Meeting? Ja! In het kort: een van de grootste evenementen voor de oudere BMW's, ter wereld! Toegang is gratis, de datum is 26 mei 2012 en de lokatie is Apeldoorn.
Een kraam huren en spullen of een auto te koop aanbieden? Graag! En het evenement sponsoren kan al vanaf 100 euro! Alle info op de site.
Kijk nu op www.sharknosemeeting.com en tot op 26 mei,
hartelijke groeten van het team van de Sharknose Meeting!
- GTRene
Ik noteer hem nu ook, lijkt me leuk ff rond te neuzen tussen de sharknose cars 

-
Met een nieuw seizoen is de start altijd aarzelend en is men vaak nog druk doende om de auto klaar te maken na het grote winter onderhoud.
Desondanks, en met nog ruim anderhalve maand te gaan, staat de teller al voorbij de 130! Als we kijken naar het verloop van de aanmeldingen afgelopen jaar, dan wordt 't straks gewoon ruimschoots drukker!
Voor de taxaties is het al dringen geblazen dus wees er snel bij. Daarnaast hebben we al een aantal meer dan bijzondere auto's weten te strikken... oh en we hebben nog plek over op ons verkoopplein dus heb je één of meerdere old- of youngtimer BMW's in de aanbieding... voor 10 Euro staan ze op een centrale plaats tussen de vele liefhebbers!
Voor informatie en aanmelden: http://www.sharknosemeeting.com
Desondanks, en met nog ruim anderhalve maand te gaan, staat de teller al voorbij de 130! Als we kijken naar het verloop van de aanmeldingen afgelopen jaar, dan wordt 't straks gewoon ruimschoots drukker!
Voor de taxaties is het al dringen geblazen dus wees er snel bij. Daarnaast hebben we al een aantal meer dan bijzondere auto's weten te strikken... oh en we hebben nog plek over op ons verkoopplein dus heb je één of meerdere old- of youngtimer BMW's in de aanbieding... voor 10 Euro staan ze op een centrale plaats tussen de vele liefhebbers!
Voor informatie en aanmelden: http://www.sharknosemeeting.com
- Martijn_bmw
goed bezig
nu nog hopen op mooi weer en het wordt zeker weer een geslaagde dag

nu nog hopen op mooi weer en het wordt zeker weer een geslaagde dag

-
Ik heb al getwitterd naar boven
Jullie zijn er ook weer bij dit jaar?

Jullie zijn er ook weer bij dit jaar?
- Martijn_bmw

jazeker komen we dit jaar weer langs!
- Macboy
Ben er zeker weer bij met mijn neefjes. Vorig jaar trok mijn neef een visshirt aan met een haai erop.
Die dacht dat het iets met vissen was lol
Die dacht dat het iets met vissen was lol

-
Hij mag een hengel meenemen hoor 

-
.
Het schiet nu echt op, nog minder dan 3 weken te gaan voordat de GRATIS Sharknose Meeting losbarst. Het aantal aanmeldingen loopt inmiddels ook leuk op!
Er zijn nog enkele marktkramen beschikbaar, en we zijn erg blij met de groep sponsoren die dit evenement voor dit jaar mogelijk maakt:
Onder aanvoering van hoofdsponsor BMW-MINI dealer Dusseldorp (Apeldoorn-Deventer) hebben we het evenement mede te danken aan:
- Steijn Sportscars Taxaties, Alphen aan den Rijn
- Autobedrijf Lekx, Alphen aan den Rijn
- Colorlock / BCX CARing Supplies, Ens
- Vos & Partners Autoschade, Brummen
- Autocenter Boomstraat, Tilburg
- RIWAX Nederland BV, Kampen
Tot ziens op 26 mei!
http://www.sharknosemeeting.com
http://www.facebook.com/events/200121023394929/

Het schiet nu echt op, nog minder dan 3 weken te gaan voordat de GRATIS Sharknose Meeting losbarst. Het aantal aanmeldingen loopt inmiddels ook leuk op!
Er zijn nog enkele marktkramen beschikbaar, en we zijn erg blij met de groep sponsoren die dit evenement voor dit jaar mogelijk maakt:
Onder aanvoering van hoofdsponsor BMW-MINI dealer Dusseldorp (Apeldoorn-Deventer) hebben we het evenement mede te danken aan:
- Steijn Sportscars Taxaties, Alphen aan den Rijn
- Autobedrijf Lekx, Alphen aan den Rijn
- Colorlock / BCX CARing Supplies, Ens
- Vos & Partners Autoschade, Brummen
- Autocenter Boomstraat, Tilburg
- RIWAX Nederland BV, Kampen
Tot ziens op 26 mei!
http://www.sharknosemeeting.com
http://www.facebook.com/events/200121023394929/
-
Het aantal aanmeldingen loopt leuk op en we krijgen gevarieerd buitenlands gezelschap ook, in de lijst zag ik al aanmeldingen uit Belgie, Denemarken, Duitsland, de UK en Noorwegen. Gaat best lekker zo!
Verder zijn we er weer aardig in geslaagd de loods te vullen met kramen, mooi blik en natuurlijk zijn de afdelingen uitdeuken zonder spuiten en airco vullen ook weer bezet. Vitrinex schaalmodellen is ook weer aanwezig, en zij zijn weer direct gelinkt aan de Femke Foundation.
En uiteraard is de Sharknose Meeting natuurlijk dé plaats bij uitstek om je BMW youngtimer of youngtimer onderdelen te verkopen. Waar vind je anders zoveel doelgroep liefhebbers bij elkaar?
Verder zijn we er weer aardig in geslaagd de loods te vullen met kramen, mooi blik en natuurlijk zijn de afdelingen uitdeuken zonder spuiten en airco vullen ook weer bezet. Vitrinex schaalmodellen is ook weer aanwezig, en zij zijn weer direct gelinkt aan de Femke Foundation.
En uiteraard is de Sharknose Meeting natuurlijk dé plaats bij uitstek om je BMW youngtimer of youngtimer onderdelen te verkopen. Waar vind je anders zoveel doelgroep liefhebbers bij elkaar?
- Dennis Cavallino
Als je nog geen sharknose hebt, is dit misschien een optie om een beetje subtiel op te vallen:
Alpine B7 Turbo Coupé (vraagprijs 45 mille)

http://classicdriver.com/uk/find/4100_r ... ID=1851122
Alpine B7 Turbo Coupé (vraagprijs 45 mille)
http://classicdriver.com/uk/find/4100_r ... ID=1851122
-
Zo, echt wel. Het mag dan een 6 zijn, echt schreeuwen dattie leuk vooruit gaat doet 'ie niet. Terwijl die dingen allemaal dik meer leveren dan de al niet misselijke fabrieksspec. Deze auto vind je er misschien niet, maar in elk geval diverse andere E24 en E28 B7's!
- GTRene
wat een grote kieren zitten er rond de deur vooral voorkant...
en onderstaande foto die onderrand ziet er niet echt normaal uit dacht ik?
zie korrelig en raar...net of ie een slecht gerepareerde roest of schade oid heeft gehad?

en onderstaande foto die onderrand ziet er niet echt normaal uit dacht ik?
zie korrelig en raar...net of ie een slecht gerepareerde roest of schade oid heeft gehad?
-
Last call voor wie zich nog niet heeft aangemeld! Het gaat echt een feest worden aanstaande zaterdag: heerlijk en droog weer, hoofdsponsor en BMW-MINI dealer Dusseldorp brengt New Old Stock onderdelen mee, Schmiedmann komt ook nog wat kramen vullen en als het echt lekker warm wordt zal het ook heerlijk een hapje eten zijn na een geslaagd evenement... het grootste BMW diner ooit?!
Neem je een ingevulde specsheet mee om je auto fraai te presenteren? Een blanco exemplaar kun je hier vinden:
www.sharknosemeeting.com/specsheet.doc
Tot zaterdag!
Team Sharknose Meeting
Neem je een ingevulde specsheet mee om je auto fraai te presenteren? Een blanco exemplaar kun je hier vinden:
www.sharknosemeeting.com/specsheet.doc
Tot zaterdag!
Team Sharknose Meeting
- GTRene
Zoals het er nu uitziet ben ik er ook bij met de Hartge Z3 (dolphin nose
)
en moet dan bij de Y splitsing Rechts en na 200 meter links las ik, op het parkeerveld
hopelijk idd dan droog weer.

en moet dan bij de Y splitsing Rechts en na 200 meter links las ik, op het parkeerveld

hopelijk idd dan droog weer.
- Ar
- Auto: Prius
Ik zal vrijdag de laag stof van de 635csi eraf wassen. Tot zaterdag.
- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Ik wil ook, stomme examens. 

- GTRene
@Ar, jij hoeft dan niet te lopen als deelnemer
ben benieuwd wat er allemaal staat, tis van 10 tot 17u zag ik...
denk dat ik er begin van de middag ben ff de bezoeker uithangen

ben benieuwd wat er allemaal staat, tis van 10 tot 17u zag ik...
denk dat ik er begin van de middag ben ff de bezoeker uithangen

-
Leuk heren! Dat bezoekersparkeerterrein belooft ook fraai gevuld te worden, met die dolfijn haha en nog een hoop ander moois! Tot zaterdag!