Ferrari F430 F1 coupe
- Roy RS
Re: Ferrari F430 F1 coupe
ik ben niet zo van het tinten van ramen, maar ik moet zeggen dat het in combi met die kleur wielen en fonkelende lak, toch wel erg gelikt eruit ziet!
Prachtig overigens hoe veel mensen zelf die folie vaak plakken met van die strepen en bellen en het dan toch laten zitten, dit is tenminste top gedaan!
Prachtig overigens hoe veel mensen zelf die folie vaak plakken met van die strepen en bellen en het dan toch laten zitten, dit is tenminste top gedaan!
- Apolo2
Prachtig resultaat die getinte ruiten rondom
Misschien moet ik de achterruit van mijn Spyder ook maar eens laten tinten 

- Mathieu
Grapjas.
- JWD
In principe zijn alle ADV.1 mogelijk met centre lock aangezien ze per auto model specifiek ge-engineerd worden.David R. schreef:Jullie zijn toch ook dealer van adv1 wielen. Kan je voor mij eens kijken wat er voor de GT3 (centerlock) in 20 inch te krijgen is. Mooie auto trouwens.
David
Als je mij even een PM kan sturen met wat je eventueel mooi lijkt dan kan ik even informeren voor je.
Ik heb het JDC topic weer even aangevuld met wat voorbeeld foto's hier.
- JWD
Vandaag de route van de Supercardrive voor gereden (I hate my job) en op de eindlocatie wat plaatjes geschoten.
Er zijn hier wat liefhebbers dus ik dacht, laat ik ze even delen....

Mijn gevoel zegt "omlaag met dat ding" maar het schrapende geluid van de voorbumper weerhoud mij steeds.
Van de week maar eens schroeven
.
Er zijn hier wat liefhebbers dus ik dacht, laat ik ze even delen....

Mijn gevoel zegt "omlaag met dat ding" maar het schrapende geluid van de voorbumper weerhoud mij steeds.
Van de week maar eens schroeven

- dvh
Omlaag altijd +1.
En spacers !
Die wieltjes staan wel erg ver naar binnen
En spacers !
Die wieltjes staan wel erg ver naar binnen

- ///Joost
:banging: Die diffusor is echt gewoon TE vet voor woorden...waanzinnig apparaat.
Overigens nu je het zegt mag ie idd wel wat zakken. Maar ik ben het met je eens dat NL niet echt een land is voor dit soort automobilia.
Overigens nu je het zegt mag ie idd wel wat zakken. Maar ik ben het met je eens dat NL niet echt een land is voor dit soort automobilia.
-
Hoe ga je dat ding omlaag schroeven? Bij de "goedkopere" autos kun je natuurlijk zomaar een schroefsetje eronder gooien van 80 verschillende merken.
Maar hoe zit dat dan bij ferrari? Neem aan dat je niet in de autostyle catalogus voor een v-maxx schroefsetje gaat kijken.
Maar hoe zit dat dan bij ferrari? Neem aan dat je niet in de autostyle catalogus voor een v-maxx schroefsetje gaat kijken.

-
Dat is inderdaad wel een geweldige foto. Ben nog niet overtuigd van de tinting zo. Beetje Dubai look..///Joost schreef::banging: Die diffusor is echt gewoon TE vet voor woorden...waanzinnig apparaat.
- Downforce Hans
Daar komt die wagen toch ook vandaan? (althans die richting zo`n beetjeRuben schreef:Dat is inderdaad wel een geweldige foto. Ben nog niet overtuigd van de tinting zo. Beetje Dubai look..///Joost schreef::banging: Die diffusor is echt gewoon TE vet voor woorden...waanzinnig apparaat.

- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
Tinting is helemaal goed, hij kan inderdaad wat lager, maar gezien de drempels in NL zou ik het lekker zo laten, de wielen kunnen inderdaad wel wat naar buiten. Als je dat doet lijkt de auto meteen wat lager, denk ik.
-
Omlaag kan wel , je moet alleen de drempels schuin op rijden... (moet ik ook) weet alleen niet of je dat al doet.... tinting is helemaal goed
helaas is het maximale legaal wel erg licht 

- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
- JWD
@ReLXe; Alle moderne Ferrari's komen af fabriek met een schroefset dus schroef je hem relatief eenvoudig omlaag.
Nog even een snelle wasbeurt en de (tijdelijke) aanpassingen voor de Supercardrive kunnen beginnen;

En aan deze teaser kunnen jullie natuurlijk zien waar het heen gaat...
;

Nog even een snelle wasbeurt en de (tijdelijke) aanpassingen voor de Supercardrive kunnen beginnen;
En aan deze teaser kunnen jullie natuurlijk zien waar het heen gaat...

- Robin Hartog
Scuderia stripes, nice. :bro:
- Stéphane
Ik had vorige week nog een mailtje naar Kenneth gestuurd over soortgelijke behandeling (lees: striping), maar nog niets gehoord helaas.
- JWD
Ik heb het hem doorgegeven en je krijgt vandaag nog antwoord!Stéphane schreef:Ik had vorige week nog een mailtje naar Kenneth gestuurd over soortgelijke behandeling (lees: striping), maar nog niets gehoord helaas.
- Stéphane
Dank je. Ik heb ondertussen antwoord ontvangen, dus ik rijd binnenkort even langs!JWD schreef:Ik heb het hem doorgegeven en je krijgt vandaag nog antwoord!
-
Joh?? Hahaha, had daar echt geen idee van. Wel logisch in principe. Is het dan ook zo dat je je dempers in kunt stellen van binnenuit?
- Apolo2
Als je er op let ja...dan zou ik zeggen 20mm laten zakken...niet meer en spacers 10mm om te beginnen.JWD schreef:Mijn gevoel zegt "omlaag met dat ding" maar het schrapende geluid van de voorbumper weerhoud mij steeds.
Van de week maar eens schroeven.
Prachtige plaatjes weer

- dvh
http://auto.marktplaats.nl/ferrari/5604 ... -2009.html
Laag staat goed !
Wit ook overigens.
Dikke velgen ook top..

Laag staat goed !
Wit ook overigens.
Dikke velgen ook top..

- JWD
Stéphane; Top, gezellig! 
ReLXe; Ja de dempers zijn elektronisch instelbaar met de bekende manettino op het stuur.
Apolo2; Er is een reden dat de wielen er af zijn op onderstaande foto
.
Bij deze dus een teaser/work in progress plaatje, zowel de ADV1's als de keramische remmen hebben het niet gehaald voor de Supercardrive dus moesten we met iets anders opvallends komen, en oh.... wat zullen de puristen boos zijn!

ReLXe; Ja de dempers zijn elektronisch instelbaar met de bekende manettino op het stuur.
Apolo2; Er is een reden dat de wielen er af zijn op onderstaande foto

Bij deze dus een teaser/work in progress plaatje, zowel de ADV1's als de keramische remmen hebben het niet gehaald voor de Supercardrive dus moesten we met iets anders opvallends komen, en oh.... wat zullen de puristen boos zijn!

-
- Auto: M3P, 130i
Gave foto!
Iets anders, puristen boos? Plaats je 911 Turbo velgen?
Iets anders, puristen boos? Plaats je 911 Turbo velgen?

- GTRene
hij ziet er al beter uit nu 

- Downforce Hans
Ga je echt "scuderia" striping op de auto zetten..................